Nem ilyen a blokkom sajnos, már néztem róla ma este videót. Holnap majd élesben 28adszorra összerakom az EXC-t.
Lassan a hátam mögött egy kézzel is összerakom...
Holnap összerakom a vasat, aztán szerintem csütörtökön elnézek gyirmótra délelőtt. Olyan 3-4körülre itthon kéne lennem (de lehet utána is ráérek) Pénteken meg lehet leviszem a motort Pannonhalmára, még fel kéne hívnom Ernőéket, hogy nyitva lesz-e a kapu...de a csütörtöki gyirmót az tuti. Reggel meleg előtt indulnék, onnan meg egy tényői "erdőzés" is belefér...
Hello! Szerekőkhöz egy kérdés: 450 EXC-nél motorozás közben teljesen elment az alapjárat, ha nem húzok gázt le is áll menet közben - gáz húzás nélkül be sem indul. Hűtőből hiányzott 3-4 dl víz (30 km-el ezelőtt ellenőriztem, akkor ok volt a szint).
Valami ötlet? Átégett a hengerfej tömítés és bedolgozza vizet a hengerbe?
Ha gázt húzok neki, akkor is nagyon nehezen megy, mintha vmi fojtaná a motort...
nézd meg ezt a videót, ebben van szó a power szelepről, igaz hogy angol, de legalább mutatják benne a dolgokat. az ajánló részben még van egy pár ilyen videó. http://youtu.be/gYjtQYTuw3Q
Hát akkor szerencséd van. Nekem szerszám ügybe van mibe beruháznom. Pénzügyileg meg 500FT-ért kicseréli akkor meg nem szenvedek vele ithon a kis vasakkal, mondjuk utoljára ingyen volt mert gyakorlati helyemen csináltuk de sajnos változtak a dolgok úgy, hogy nem lehet ien fusi melókat csinálni
Hát van itthon egy komplett karosszériaműhely, uh szerszámból nincs hiány. A gumis meg nem szívesen csinál ilyet, én meg nem szívesen fizetek ilyenért. A felni úgyis faszul terepen, egy karccal több v kevesebb. Egál..
Részvétem. Gumi csere mellé megy a power szerelés. Mondjuk én a gumi szerelést inkább elviszem gumishoz mert nem szeretném összekarcolgatni a felnit meg szerszámom sincs hozzá, bicikli gumihoz van leszedőm 1x megpróbáltam leszedni motorról de elhajlott azóta nem nagyon próbálkoztam.
Neked a gyári végdob van megvágva? Hangja változott valamit? Teljesítményben érezni, h valahol rosszabb? Nekem is volt fent hasonló, nagyon pattogós, hamar kipörgős karakterisztikát eredményezett.
Hát a héten motorozni akartam, nem motort szerelni egész nap...1 tankot tudtam kimenni összesen vele múlt hét péntek óta...
Holnap csak a hátsó gumit akartam reggel cserélni, hogy aztán délelőtt felmehessek gyirmótra egyet karikázni...de abból sem lesz semmi megint.
HA leveted az blokoldlat akkor a képen látható kis fedelet leveszed és a power 2 fülét megpróbálod középre helyezni és felrakod a deknit és a kis ablakon meg tudod nézni, hogy sikerült e összerakni. Legalábbis én így csináltam és 2x sikerült is mert én is öszeraktam de nem elenőriztam és persze h nem lett jó
Még nem néztem...
Racsnizott a berugókar, mikor összeraktuk. Csúszott a bejáratás 1 napot. Most összeraktuk megint. A berugókar jó lett, de sajnos rajtunk kívül álló indokok okozta sietség miatt amikor felraktam az oldaldeklit, a power mozgatókarját nem akasztottam a helyére. Uh b..zik nyitni...
Annyira ötletesen van egyébként megoldva a KTM blokk. A berugótengely szereléséhez teljesen le kell bontani a kuplungot is. 1mm-en múlik az egész. Miért nem csinálták meg logikusan ezt az apróságot?!
Valaki tudja hogy lehet az EXC 200ba elsőre jól beakasztani a kibaszott powert a az oldaldekli felhelyezésekor? Már rohadt pipa vagyok erre a mocsokra...
Hello! Szerekőkhöz egy kérdés: 450 EXC-nél motorozás közben teljesen elment az alapjárat, ha nem húzok gázt le is áll menet közben - gáz húzás nélkül be sem indul. Hűtőből hiányzott 3-4 dl víz (30 km-el ezelőtt ellenőriztem, akkor ok volt a szint).
Valami ötlet? Átégett a hengerfej tömítés és bedolgozza vizet a hengerbe?
Ha gázt húzok neki, akkor is nagyon nehezen megy, mintha vmi fojtaná a motort...
tényleg ronis, megvan a megoldás a rezóra is. a sérült, repedt részt kivágjuk, hozzáigazítjuk a csonkhoz, majd saválló lemezből pótoljuk a hiányzó részt. remélem fasza lesz
Lassan a hátam mögött egy kézzel is összerakom...