Mondjuk ebben teljesen igazat adok...
Elöl speciel eddig csak pirelli volt fent, abszolút meg vagyok vele elégedve. Hátsót hamarabb dobálom le, de mivel nem siratózok annyit, mint ti, így kvázi nem veszem észre a különbséget a két gumikeverék között. Persze a nyomást én is szoktam állítani környezeti viszonyhoz mérten bizonyos határokon belül.
Nekem eddig tényleg nem volt gondom az olcsóhúshígaleve gumikkal. Meg hát amennyi időm van motorozni?!
A tanácsot meg köszi... egyszer eljutok bakonyozni, akkor ügyelni fogok rá...
Ha már nem kell senkinek a motorom, barátaim 2 év után "visszaültettek" rá és meglepődve tapasztaltam, hogy így is lehet kerekezni ha elég hülye hozzá az ember:D
ez a két dolog nem egyenesen arányos hogy az a jo gumi ami ugymond sokáig birja...
jo tanács, (ingyen adom,pedig emelkedik az áfa is :)
1.
elöl MINDIG jo minőségű és profi gumid legyen (pl s-12) hamarabb elesel az elejétől ha szar a gumi mint a hátuljátol..
2.
hátul lehetőleg mindig olyan gumit kéne használni ami az adott környék éppen aktuális talajviszonyaira a legjobb, magyarán az ideális az lenne ha folyton átszerelne az ember.
például probálj meg sziikláson, főleg ha még nedves is felmenni egy kemény oldalfalu merev MC-5-el (tény hogy sokáig"birja" ) de csunya nagy kapratás lesz belőle...
vagy probáld meg ugyan azt a helyet egy 0,3-ra leengedett sixdays-el aminek gyárilag sokkal kisebb magasságu bütykei vannnak, de ugy fog feltolni mit egy lánctalpas mosdony, az oldalazokban meg bárhol meg lehet vele indulni....
De hallod te visszafele fejlődsz elolvastad miből indult ez az egész és hogy Zsiráf koma, hogyan kezdte értelmes megnyilvánulását felém?
Az már csak mellékes hogy mikor arra kértem fejtse ki bővebben hogy miért is akkor csak jött a trombita réz, persze mert belebukott a saját hülyeségébe nem tudta megmagyarázni mibe is kötött bele.
Volt már mitas, kyoto, maxxis és vmi no name gumim, amire emlékszem. A maxxisról törtek először a bütykök, a mitas csak kopott és a noname zs kategóriás olcsó szar bírta a legjobban...
Noh, ezért nem kell micheline. Tök feleslegesnek tartom... egyébként nem láttalak 2hete Nagycenken motorozni...
majd rá jössz vagy két év múlva hogy nincs igazad! én is néha vissza olvasok mennyi faszságot írtam régebben. Giraffe te meg ne törődj az ilyenekkel...
Mert azért én még tudok erről-arról. Nekem se köszöntél, csak benyögted, hogy LC4...amikor meg mondom az árat, viccesen közlöd, hogy te mennyire gondoltál. A másik 20 éves pont ezt csinálta. Túráztat, majd azt se tudván, hogy eljött otthonról benyögi, hogy ő mire gondolt. Te, a péknél is így vásárolsz? Kérek egy kiló kenyeret, 250 forint lesz. De én csak 100-ra gondoltam....fiam, akkor ma nem eszel...
na erről beszéltem.. :S igazad van hagyjuk.. sztem te összekeversz engem valakivel apa :) én a vízcsővel kapcsolatba írtam neked te írtál és én megköszönve hogy kerestél nekem válaszoltam is.. nem tudom hol a probléma.. :S
Te miről beszélsz ember? Arról, hogy írsz egy mailt, de még köszönni sem tudsz, nem hogy válaszolni, ha ír neked valami. Kicsit fel kellene nőni ebből a 20 évesen ki ha én nem stílusból. Majd ha te megtisztelsz engem, akkor én is emberszámba veszlek. Ez egy KTM topic, és azt hiszem, hogy talán a KTM-mel kapcsolatban is többet tettem már le az asztalra mint te, vagy bármelyik 20 éves isten itt.
gecinagy arcod van a semmire sztem.. :S és a stílusod is elég moslékos :P nem tudom miért kell úgy beszélni emberekkel mintha a seggedből rántottad volna ki őket.. :S anyukádékkal is így beszélsz otthon? tudom h semmi közöm hozzá de velemi is beszéltél "csúnyán" korábban de míg nem bántasz vagy a családom addig azt csinálsz amit akarsz utána már csúnyább a dolog :) vehetnél mást is emberszámba magadon kívül :)
Elöl speciel eddig csak pirelli volt fent, abszolút meg vagyok vele elégedve. Hátsót hamarabb dobálom le, de mivel nem siratózok annyit, mint ti, így kvázi nem veszem észre a különbséget a két gumikeverék között. Persze a nyomást én is szoktam állítani környezeti viszonyhoz mérten bizonyos határokon belül.
Nekem eddig tényleg nem volt gondom az olcsóhúshígaleve gumikkal. Meg hát amennyi időm van motorozni?!
A tanácsot meg köszi... egyszer eljutok bakonyozni, akkor ügyelni fogok rá...
De lehet tévedek.
ez sem nyerő párosítás?
jo tanács, (ingyen adom,pedig emelkedik az áfa is :)
1.
elöl MINDIG jo minőségű és profi gumid legyen (pl s-12) hamarabb elesel az elejétől ha szar a gumi mint a hátuljátol..
2.
hátul lehetőleg mindig olyan gumit kéne használni ami az adott környék éppen aktuális talajviszonyaira a legjobb, magyarán az ideális az lenne ha folyton átszerelne az ember.
például probálj meg sziikláson, főleg ha még nedves is felmenni egy kemény oldalfalu merev MC-5-el (tény hogy sokáig"birja" ) de csunya nagy kapratás lesz belőle...
vagy probáld meg ugyan azt a helyet egy 0,3-ra leengedett sixdays-el aminek gyárilag sokkal kisebb magasságu bütykei vannnak, de ugy fog feltolni mit egy lánctalpas mosdony, az oldalazokban meg bárhol meg lehet vele indulni....
Az már csak mellékes hogy mikor arra kértem fejtse ki bővebben hogy miért is akkor csak jött a trombita réz, persze mert belebukott a saját hülyeségébe nem tudta megmagyarázni mibe is kötött bele.
Noh, ezért nem kell micheline. Tök feleslegesnek tartom... egyébként nem láttalak 2hete Nagycenken motorozni...
Na de tudod mit én nem rontom tovább itt a légkört mert te úgysem adod fel, elég volt eddig hogy lejárattad magad többet nem szólok hozzád.
Ja hogy eszed nincs azt nem arra értettem csak arra hogy nem tudsz normálisan megnyilvánulni.
Sebaj de te megmondtad az a lényeg.