Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

skype
Nahát haver mivan veled ez a motor se jó?
Moki! Nekem van. adatlapon elérsz!
hát igen,ahogy Maki is írta,a 4T-nél acél,akárcsak a husabergeken,ott se látunk beverődést...de hát a 4T súlyát ne is hasonlítsuk a 250 2T-hez!
two stroke
van benne igazság ,néha én is gyengének érzem adott megoldásokat, tesco gazdaságos motorok ezek már, sajnos.
ha ez szerinted faszság hogy az anyag minősége és vastagsága is belejátszik a rezonátor működésébe , és az ott zajlo gázlengésbe , akkor kivánom neked hogy csináltass magadnak 5-ös kazánlemezböl egy szép rezot, vagy akár öntvényböl, neked jo lesz.

ahogy Bugic is irta , azért nem lehet csinálni hőállo gumibol rezonátort, akár csak adott helyeken pl ahol a legsérülékenyebb, : balos kanyar-elöl az alja-és jobbos vastag rész kűlseje mert borul az egész bili az anyag miatt, bizony elfelejtenek a gázok adott sebességgel lengeni (rezonálni) a gumifalon.

pedig a világ legjobb dolga lenne egy fincsi gumi rezo , elesel no problémo,az is örök élet+1 év lenne.
ezt a belehajtogatást lemezből....vagy 15 éve csináltuk,az tényleg jó volt
az enyém 2T modell, és ott aluminium.
07-ig acél a kuplung kosár a négyüteműeknél...senki sem látott belőle hibásat!
Erre a problémára például azt találtuk ki, hogy egyszerre könnyű, ugyanakkor elnyűhetetlen legyen, hogy saválló acél lemezt hajtogatunk, azokra a részekre, ahol a lamella hozzáér a kuplungkosárhoz és így igazából nem lesz nehezebb, ugyanakkor örök élet + 1 nap . Kicsit hasonlít az elve a kompozit lánckerékhez, ja és már gyárilag beletehetnék. Ha legközelebb beverődik, tuti, hogy így csináljuk meg. Nem hiszem, hogy pl ez 2 millió forintba ne férne bele.
Ja, de akkor meg az árával lenne bajotok, vagy a súlyával, hogy miért ilyen nehéz, stb.
Köszöntem!
Nem arra gondoltam, hanem csak egy példát említsek a kuplungkosár. Az nagyon csúnyán be tud verődni, az enyémen be is volt, olyan puha aluminiumból csinálják, hogy a reszelő úgy viszi mint a vajat és ez nemcsak nálam jelentkezett. Az új ára kompletten valami 90 ezer körül van (külső, belső). Ha ezt megcsinálnák valami rendes anyagból, jó esetben sose kellene hozzá nyúlni vagy cserélni. Inkább ilyesmikre gondoltam. Ott van ronis, ő korábban írta hogy valami ALMG4-es lemezből épített kartervédőt, ha ilyen minőségű anyagokból csinálnának ezt-azt a motoron, sok probléma megszűnne.
nyaral!
...kezedbe fogod a karbit,van benzin az úszóházban,azt a részt ahova a bovdeneket akasztod megtekered abba az irányba amerre az forog gázadáskor!...a karburátornak a henger felé eső részéből egy kis fúvókán spriccelni kell a benzint!
Szia!
Hogy tudom ellenőrizni hogy jó e mert levettem a karbit kitakarítottam,látom hogy hol van benne a gyorsító de annyira nem értek hozzá!
Tudnál segíteni?
Szándékosság? Ők nem akarják, hogy te ess el, és nem is erre terveznek...
a blokkban lévő alkatrészek az más tészta, arra egy rossz szavam sincs, meg ott azért elég nagy erők dolgoznak, ha ott valami nincs időben kicserélve és bekrepál, arra rátudok. inkább az a része nem tetszik, az az alkatrész ami elvileg nem üzemórás, még az is "üzemórás" és inkább szándékosságot látok a dolog mögött, mint véletlent. mert egyébként tényleg jó endurók, nagyon jól mennek meg stb.
OFF

Itt az Albert féle CSŐ (ejtsd: röviden félig zárt szájjal és gyorsan kiejtve)

CSŐ



ON
Ez mondjuk pont hülyeség, mert a gyári KTM rezó elég masszív, nem azzal van a baj hogy vékony, hanem hogy rideg az anyaga.
Egy Doma vagy akár Albert-féle cső sokkal vékonyabb anyagból van, könnyebben hajlik, horpad - viszont nem törik vagy reped el.
képzeld el nekem nem a rezóm tört el kalapácsolástól,hanem a hajtókar alsó csapom,ketté... (a motor bontatlan volt,gyári hajtókar tört el...leszarom,hogy miért...7éves volt...köszönöm,hogy eddig is kibírta!)szerencsés eset,hogy nem tudott szétmenni,csak az egyik főtengely csapágynak adott az alatt a pár másodperc alatt,míg nem állítottam le... és képzeld mégsem köpködöm és még ezek után is ktm et akarok majd venni továbbra is!
főtengely törésről is hallottam már,azóta is megvan a tulajnak...megjavíttatta és kész...ugyan úgy egy japánnal is előfordul,de legyen az bármi más! versenymotorok!
Vegyél 4T-t azzal nincs ilyen probléma!Csak sok más A 2T-n kényes a rezó.De ha veszel rá pl egy FMF vagy ProCircuit rezót,az is összecsuklik ha borulsz.Szóval ez nem egy gyári rezó hibája!Volt egy 94-es Honda CRM 250-em azon vastagabb volt a rezó meg tele volt baszva folytással de mégis amikor borultam vele összevissza horpadt hajlott.Szóval ne várj csodát Csinálni kell rá rezóvédőt mint pl Ronis is csinált vagy GD!
Azért nem kéne mindent arra fogni, hogy versenymotor. Akkor azon már mindennek törékenynek is kell lennie? Én elfogadom hogy súlycsökkentés meg miegymás, de hogy egyszer elborulok, elhajlik a rezó és már nem lehet visszahajlítani mert törik meg reped, az azért vicces. Piacon még nem láttam olyan védelmet, ami a nyakban rogyás ellen is véd. Akkor csinálják meg olyan acélból, ami hajlékony és akkor a javítás sem olyan macerás, mert egy új rezó meg kurva drága. Meg amúgyis, ennyi pénzért már elvárható sztem a minőség. És közel sem ez az egyetlen gyengepontja a gépnek, még lehetne sorolni, legalábbis amit eddig tapasztaltam. Persze most amit leírtam nem kell készpénznek venni, ez csak egy vélemény, ki hogy látja.
Ja akkor lehetne ennyi erőböl hőálló gumiból csinálni a rezót ha semmi köze az anyagnak
Na ilyen faszságot se hallottam még "azért rezonátor a neve mert rezonál"
A trombita esetleg, de a kipufogóban a gázok lengenek(rezonálnak) nem a lemez, istenem
Verseny kipufogókkal ez sajnos előfordul mert a súlycsökkentés miatt borzasztó vékony lemezből készül. Nézz meg egy utcai 2T kiput 2x olyan vastag lemezből van és nem is törik el szinte soha meg nehéz is mint a sár.
Szerinted egy CR-el vagy egy YZ-vel ez nem történik meg mi?Azokon kazánlemezből van a rezó Versenymotorok