igazából más sérülés nem is látszik a rezón, csak azok amik a képen szerepelnek. abból vettem észre, hogy akárhányszor kicseréltem a két O-gyűrűt, pár óra után nagyon folyt az olaj. már próbáltam a szilikontömítést (ilyen piros kenőcs), azzal is csak ideig óráig ment, amíg ki nem fújta. az biztos hogy a kipufogó csonkkal nem derékszöget zár be a rezó (ez a bemaródásból is látszik, meg tolómérővel is mértem). gondoltam ilyesmire hogy gumikalapáccsal kiütöm belőle, csak attól félek hogy behorpasztom esetleg.
szerintem feszülhet, mert a vázon lévő gumi felfogatás (a hátsó) kifelé hajlik, amikor teljesen fel van szerelve, de a hűtőt nem éri el. Van benne két O-gyűrű, és egy részen le vannak dörzsölődve és már enyhén belemartak a kipucsonkba is. 5000x köszönöm
Szevasztok!
Van egy 525 exc-m nem alapjáraton szépen megy ha ráhúzom a gázt csuklik leáll,ha ráhúzom a szívatót akkor kipörög a motor karbit levettem kitisztítottam üzemanyag csap tartalékon van gyertya új.
Mi lehet a baja?
esetleg valaki nem tudna tippet adni!
Üdv!
Valakinek nincs ötlete, hogyan lehet az ilyen jellegű rezó sérülést gyógyítani? Gondolom gyárilag nem így kellene kinéznie. Nyakban van elhajolva, meg a kipuff végének nem merőlegesnek kellene lennie?
Zsiráf, remélem nem küldesz el, mert itt kérdezem. De mondom most egy ilyenért nem hívlak telefonon.
Nincs-e esetleg gázbowdennél lévő porvédő gumid? Esetleg valami cseréből vissza maradt, mert ugye azt csak bowdennel együtt adják, nem lehet külön kapni.
ha nagyon feszül akkor adott helyen meg kell vágni 1 milis flexkorongal a helyén összeforgatni megpöttyölni co-val ,és készre hegeszteni avival.
ha sokáig ugy marad elkezdi megenni a kipufogo csonkot, és a ktm-en az jo drága mulatság mert félig az a power ház is.
ez már 6000. ft, lesz.