" emberiben " azaz reggel kilenc előtt nem telefonálok anyámnak se...plusz olyankor minden rendes ember alszik még....este meg szintén illik nem telefonálni....
kivétel a barátaim mert ott már egyezményes a szokás.....de a reggel ott is szent....
Mármit az a csavar lazult le a mechanikai erőtöl ami alól volt a kuplungnál és a szelepállító csavar reteszelte le a vezérműtengely bütyköt, csak hogy érthető legyen mert gyors visszaolvastam kissé hülyén fogalmaztam meg.
Tegnap fáradt voltam ma meg megsütött a nap ez van.
A csavar valószínűleg azért lazult le mert mikor a bütyök maga alá gyűrte a csavart nyilván egy hangyányit negálhatott az egész és az kibaszott nagy mechanikai erő szépen lelazította a csavart mint egy légkulcs.
Gondolom mind ez menetközbe történt nagy fordulaton tehát puff legyengült a motor meg beindítani se bírta valószínűleg aztán úgy voltak vele gajra ment a blokk olaszba nem divat szerelgetni az ilyet kidobják azt vesznek másikat.
A veztengelynek nem sonkája van hanem bütyke
Csak azt furcsálom, hogy a fenébe jött elő két ilyen hiba. Nem vették észre az egyiket és használták tovább míg leállt a motor. Vagy, hogy
Lekaptam a szelepfedelet és minden világossá vált.
Mivel a két pici fedél igen igénytelenül volt letömítve sufnisságot is beleszámoltam az elméletembe, ami a következő.
Szelephézag állítás után nem húzták rendesen le a fixáló anyacsavart ami letekeredett és a vezmű tengely sonka maga alá gyűrte mivel fasza kemény mind2 anyag így a sonkát szépen felére legyűrte ezáltal nem tudott rendesen nyitni a szívó szelep.
Persze hogy nem tudta tekerni az önindító hisz majdnem zárva voltak a szelepek csoda hogy tudott sűríteni...
Úgyhogy kell egy új vezmű tengely és már hasítok is.
A himbák megúszták ahogy elnéztem.
Meg a többi is patika.
kivétel a barátaim mert ott már egyezményes a szokás.....de a reggel ott is szent....
na menjetek motorozni ...jó meleg van....
Nemtud valaki 2004es 125ös exc-re légszűrőfedelet? Mert sajnos bemondta az unalmast előre is köszi! Peti
Tegnap fáradt voltam ma meg megsütött a nap ez van.
Ez nem két hiba hanem csak 1
A csavar valószínűleg azért lazult le mert mikor a bütyök maga alá gyűrte a csavart nyilván egy hangyányit negálhatott az egész és az kibaszott nagy mechanikai erő szépen lelazította a csavart mint egy légkulcs.
Gondolom mind ez menetközbe történt nagy fordulaton tehát puff legyengült a motor meg beindítani se bírta valószínűleg aztán úgy voltak vele gajra ment a blokk olaszba nem divat szerelgetni az ilyet kidobják azt vesznek másikat.
Csak azt furcsálom, hogy a fenébe jött elő két ilyen hiba. Nem vették észre az egyiket és használták tovább míg leállt a motor. Vagy, hogy
Van LC4 vezérmű tengelyem. Ha érdekel, írj magánban!
Írj ide és válaszolok!
és mennyibe fáj?
Lekaptam a szelepfedelet és minden világossá vált.
Mivel a két pici fedél igen igénytelenül volt letömítve sufnisságot is beleszámoltam az elméletembe, ami a következő.
Szelephézag állítás után nem húzták rendesen le a fixáló anyacsavart ami letekeredett és a vezmű tengely sonka maga alá gyűrte mivel fasza kemény mind2 anyag így a sonkát szépen felére legyűrte ezáltal nem tudott rendesen nyitni a szívó szelep.
Persze hogy nem tudta tekerni az önindító hisz majdnem zárva voltak a szelepek csoda hogy tudott sűríteni...
Úgyhogy kell egy új vezmű tengely és már hasítok is.
A himbák megúszták ahogy elnéztem.
Meg a többi is patika.