Le volt lazulva egy csavar a kuplung felől meg a gyertya is szar volt benne de már indítható.
Viszont van egy két dolog ami nem tiszta.
Jár a motor de elég erős vonyító hang jön a hengerfejből, nem értem talán nem volna kenés?
Járatva volt egy darabig de ugyan úgy vonyított végig.
Majd viszont most lekapom a szelepfedelet kíváncsi vagyok hogy mi van.
Karbi is még beállítást igényel, meg az önindító valamiért nem akarja tekerni rendesen csak nyöszörög bikázva is.
Szevasztok,eladó Keszthelyen egy Gaerne sg12,43-as méret,1x használt,szóval hibátlan újszerű a csizma.
Benéztem a méretet,ha valakit érdekel:06303407360
45000,és ha lehet csak személyes átvétellel mert már 2x benyaltam a postás-utánvételes sztorit.
Max Kanizsa-Zalakaros mert itt dolgozok.
ez így látatlanba nehéz ....meg kéne nézni....mikor leállt túl hamar szétkaptad és csupa olyan dolgokat néztél ami majdhogynem nem is érdekes...szóval ebből ha valaki mond valamit az király....vagy egy fasz....
Sziasztok!
Akadt egy kissebb fajta problémám a KTM-el (LC4 660)
A probléma ma jött elő.
Leirom az egészet töviről hegyire.
Tehát ma gondoltam guruluk egy lazát a környéken.
Első rúgásra beindult a gép hagytam hagy melegedjen egy kicsit.
Amikor ráültem és elakartam indulni húztam egy gázt és leállt.
Az istennek sem tudtam beinditani
Viszont észrevettem hogy olaj ég el a bal oldali leömlőnél (a bal oldalánál) és ki is csöppent vagy 2 csepp a vizcsőre és az szépen füstölt, néztem is hogy mi lehet de elállt nem folyt tovább.A jobb oldali leömlőnél nincs semmi.
Szétkaptam gyorsba, szikra van, szivni sziv, karbi nincs eltömődve.
Azt is észrevettem hogy a karter csőnél ami megy a vázból a légszűrőbe fújja a levegőt amikor rárógok.Gyanús nekem hogy ezt nem kéne neki művelnie
Hengerfejes lett vagy kiesett a főtengely szimmering vagy miféle baj lehet ez?
Köszönöm a választ előre is.
Viszont van egy két dolog ami nem tiszta.
Jár a motor de elég erős vonyító hang jön a hengerfejből, nem értem talán nem volna kenés?
Járatva volt egy darabig de ugyan úgy vonyított végig.
Majd viszont most lekapom a szelepfedelet kíváncsi vagyok hogy mi van.
Karbi is még beállítást igényel, meg az önindító valamiért nem akarja tekerni rendesen csak nyöszörög bikázva is.
Szerintem akkor a dugó kopott benne.
Na nem baj, 1 hónapot még kibír aztán service...
csak tudnám mitől...
Miért van az, hogy a karterből megy a légszűrőházba az olaj?
Benéztem a méretet,ha valakit érdekel:06303407360
45000,és ha lehet csak személyes átvétellel mert már 2x benyaltam a postás-utánvételes sztorit.
Max Kanizsa-Zalakaros mert itt dolgozok.
Akadt egy kissebb fajta problémám a KTM-el (LC4 660)
A probléma ma jött elő.
Leirom az egészet töviről hegyire.
Tehát ma gondoltam guruluk egy lazát a környéken.
Első rúgásra beindult a gép hagytam hagy melegedjen egy kicsit.
Amikor ráültem és elakartam indulni húztam egy gázt és leállt.
Az istennek sem tudtam beinditani
Viszont észrevettem hogy olaj ég el a bal oldali leömlőnél (a bal oldalánál) és ki is csöppent vagy 2 csepp a vizcsőre és az szépen füstölt, néztem is hogy mi lehet de elállt nem folyt tovább.A jobb oldali leömlőnél nincs semmi.
Szétkaptam gyorsba, szikra van, szivni sziv, karbi nincs eltömődve.
Azt is észrevettem hogy a karter csőnél ami megy a vázból a légszűrőbe fújja a levegőt amikor rárógok.Gyanús nekem hogy ezt nem kéne neki művelnie
Hengerfejes lett vagy kiesett a főtengely szimmering vagy miféle baj lehet ez?
Köszönöm a választ előre is.
LC4 hez ért valaki úgy jobban?