Hááááát, ha ez neked rendes kérdés akkor nálad valami nem 100-as.
Pl.: milyen motorra, mekkora tárcsához, milyen nyerget akarsz rátenni, mire használod? Meg egyáltalán minek, talán most nincs rajta fék.
Amúgy meg ha kitöltenéd azt a szájbabaszott adatlapod néhány hasznos adattal akkor még lehet, hogy könnyebben tudna valaki segíteni. Ja, hogy még nem vagy 15. bocs
De bazdmeg, annyi mindentől függ, hogy mivel, és mennyiért küldik, hogy csak na. Nem mered felhívni őket? Nehogy már neked álljon még fel. Segítettünk már épp eleget, de egy köszönöm-öt nem bírtál még leírni...
A világ végére nem LC4-el indulnék el, ha a kényelem a szempont. De! Simán megtettem 200+ km-t az enyém nem zselés, hanem sima gyári nyergében.
Van azért még tárgyi tévedés a versenyzőnk beírásában... tény hogy nem végsebesség-gépek, de gyári áttétellel ennél több is kihozható (Nekem Németországban -wehehe- ment 17x-et is). Még akkor is ha értelme nem sok van, mert 140 felett birkózógéppé válik az LC4, pláne ha még a krosszsisakba is kapaszkodik a szél.
Pl.: milyen motorra, mekkora tárcsához, milyen nyerget akarsz rátenni, mire használod? Meg egyáltalán minek, talán most nincs rajta fék.
Amúgy meg ha kitöltenéd azt a szájbabaszott adatlapod néhány hasznos adattal akkor még lehet, hogy könnyebben tudna valaki segíteni. Ja, hogy még nem vagy 15. bocs
Igaza van Giraffének.
Megmaradt egy két cuccom,amit most eladásra bocsájtok!
Metzeler MC-4 cross
Infó-adatlapon
Akkor most ki is a hülye?
EXC 2T 2007 hátsó lengővilla újszerű
SX 250 villabefogók alsó felső 2006
XC 250 tank
EXC 450 Brembo 1.fék komplett
SX 125-250 hűtök
EXC 525 villahidak
SX-EXC elsö keréktengely
EXC 2006 elsö lámpa újszerű
WP Pds gátló
EXC 125 hütövédök 99
A világ végére nem LC4-el indulnék el, ha a kényelem a szempont. De! Simán megtettem 200+ km-t az enyém nem zselés, hanem sima gyári nyergében.
Van azért még tárgyi tévedés a versenyzőnk beírásában... tény hogy nem végsebesség-gépek, de gyári áttétellel ennél több is kihozható (Nekem Németországban -wehehe- ment 17x-et is). Még akkor is ha értelme nem sok van, mert 140 felett birkózógéppé válik az LC4, pláne ha még a krosszsisakba is kapaszkodik a szél.