Mondjuk számomra nem is az a döbbenet, hogy ilyen terepeken elmennek, ráadásul ilyen mocival, mert mittomén, napi 8 óra gyakorlással következő életemre talán én is végig tudnék menni egy szakaszt. Ezekben az a durva, meg dakarban is hogy heteken keresztül minden nap. Ehhez eszméletlen fizikum kell, meg valami durva anyagot szívhatnak az is biztos :)
No igen, érdemes megnézni hogy annak idején milyen moccokkal mentek dakaron vagy pl camel trophyn :)
Bár nyilván az is olyan ,mint a milka csoki, ami nem nyomokban tartalmazhat mogyorót is, hanem nyomokban tartalmazhat gyári alkatrészeket. Bár nem hinném, hogy ma egy komoly versenycsapatnál nagy eggyezés lenne egy széria motor és a racerecege között enduroban vagy akár krosszban. Max a marketingesek agyában. Ebben a legeslegpoénosabb mondjuk a shell. Azt meg reklámokból tudjuk milyen, annak idején már a kútról hozott vpower racinggal is döntött körrekordot sumák józsi a ferrariban, már eljutottak odáig csak 1 seccel lassabb lenne, kiváncsi leszek mikor jön a realitás, hogy a 107-es oktánszámú üzemanyagnak mégsem felel meg :) Van az a reklám, amikor több kor f1-es kocsijával mennek az utcán és hogy a shell hány évtizede a ferrarival dolgozik együtt, az egy dolog ,hogy megvették az agipot, de azért annyira nem volt régen, amikor még agip matrica virított sok ideig a piros kocsik oldalán és a shellnek nyoma sem volt. :) Szóval ennyit a marketingről.
Mondjuk azért a trabantot meg ladát... naszóval taxiként egy dinnyés merdzsó sokáig húzta, azért egy lada nem igazán :)
nem tudom mennyi, nem figyeltem de gyári az tuti.. chege: minek hajoljak le? :D meg nem nagyon szoktam 150 et menni vele, átlagba 90-110 h ne pörögjön szét.. és ugye azt se egyhuzamban mert az se jó neki én úgy tudom..
Jóreggelt
A dizájnra sok maki ráharap!Nézi a VB-ket azt a fullig felmatricázott következő évjárat már dübörög a crosspályán az emberállatjának meg kifolyik a nyál a száján a látványtól Azt ha tele van pénzzel leszarja hogy mégkiforratlan darab azt veszi egyből nem pedig az előző évjáratot.Ez a dizájnmarketing a KTM-nél eléggé jelen van.Külsőre minden évben más lesz bár a válság óta ők is visszavettek kicsit.Külsőre már csak matricán változtatnak legtöbbet.
ez az ami nem tetszik nekem sem...eldobják,kitalálnak valami újat...minek?áááá
gyártsanak akkor 2-3évente motort,ne dobjanak ki minden évebn új modellt
"igazából sztem ez arra való h lámpától lámpáig keréken pesten kb.. meg pályára.."