Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen
keresd zoozee-t itt a forumban ő ott dolgozik, ő az igazgato..

www.ktmokr.com
Kössz Ronis,az okr ről tudnál dobni egy linket vagy valamit,mert a gugli nem igazán találja fel magát:D
pink motors., vagy okr szlovákia.
Sziasztok!

Tudtok nekem segíteni hogy honnan lenne érdemes dugót-hajtókart-tömítésgarnitúrát rendelni? 250 2T EXC-be? Valami jó/bevált ötlet?
én csak azt nem értem mikor a régi bevált dolgokat eldobják a tervezők, és lecserélik valami új dizájnos fos megoldásra...

gondolom ugy érzik,produkálniuk kell valamit a pénzükért, persze legtöbbször a tervezőt szidjuk, mikor valoszinű hogy nem is ő a hibás hanem akik meghuzzák az irodában az ár/db/hatékony gazdaságos gyártás vonalat...

tesco motorok ezek már mind.
Köszi, lehet, hogy még élek vele, de van egy ismerősöm szimering gyárban, aki le tudja gyártani a karmantyúkat, csak kellene a mérete.
jo reggelt.

www.krosszmotorok.hu

neki van elég jo árban, zsir new .
Sziasztok!
Nincs valakinek hidraulikus kuplung felső munkahengere eladó?
155nél nem hajoltál le?
Hát igen nagyvonalakban ők a profitra mennek egy kis marketing maszlaggal körítve!Ilyen világot élünk bár az ember még mindig választhat magának egy régi konstrukciót pl XR400-ast ha már enduróról beszélünk.Azt se gyártják de van még jópár megkímélt példány amik kimennek a világból.Belegondolok hogy a 90-es években még az LC4-es versenymotornak számított és olyan helyeken mentek vele ahol én az 525-el meghalok akkor nincs is miről beszélni.Vagy a régi nyers kétütemek 500-as CR-ek KX-ek azokkal életbenmaradásért fojt a harc a pályán.El vagyunk kényelmesedve!Persze hogy ha van egy pár éves csúcskategóriás versenyenduród akkor utána valahogy a többi régebbi gyengébb nehezebb tipus egy szardarabnak tűnik.De lássuk be hogy mi vagyunk a szarok nem a motorok!Minél finomabb könyebben kezelhető motorokat kapunk injektorral meg ilyen olyan teljesítménygörbével és már el is felejtjük milyen volt küzdeni a horgászólom súlyu nyers agresszív versenyendurókkal crossmotorokkal!De nem csak a motoroknál van így hanem autónál is ugyanez!Régen mindenki elmászkált kispolszkival a zsigulival meg trabanttal százezer kilómétereket.Most meg a csillivilli autók agyonkompjuterizált világában mikor kidob egy hibakódot azt leszophatod magad az autópálya közepén korszakot éljük
KEX! Azt nem, de 10.000-ért odaadom a felújító szettet...
16-42?
100 km n kb 2X megellessz rajta.. :D ez tuti! amúgy tankolsz meg olajat cserélsz más nincs nagyon.. ja és a vezetékeket néha átnézed meg a csavarokat mert a lelked mellett a csavarokat is kirázza magából.. az enyémnek gyári áttéttel 155 a vége ha lehajolok akkor 165 t is kilehet szedni belőle viszont 140 ig letépi a kezed minden sebességbe (legalábbis az enyém)
A véleményeteket szeretném kérni a KTM LC4 640 sm-ről.Mennyire szervízigényes,milyen időközönként kell benne olajatcserélni,milyen utazó sebessége van mennyi a vége,kényelem szempontjából milyen?A válaszokat előre is köszönöm.

Gratulálok!
most pedig elmegyek borfesztelni..
fasza lehetett irigyelek, főleg a mosoporért..

a fasza helyezésért meg nagy gratula..
Most nem azért, de gondolom tisztában vagy vele, hogy weiss meg nussbaum úr ezt magasan leszarja, ők csak az eurók számával értenek egyet, minden más le van szarva. Alapvetően profitot gyártanak weiss úrnak ezek a cégek és nem örömmotort a droidoknak, az hogy a profit meglegyen egyfajta muszáj a motorgyártás.
Hidd el ha a motorosoknak úgymond "normális" motorra lenne szükségük, abban lenne a piac és a nagy lóvé, akkor egy pillanatig nem haboznának és elárasztanák ilyen motorok tömkelegével a piacot.

Mondjuk a versenysport kategóriákat már pár évtizede azért szépen közelítik az utcai vonalhoz. 2t-t gyakorlatilag kinyírták, de lásd gp-t ott is mennek efele, moto2, moto3, aztán jönnek az ezresek, de az összes sport efele tendál, lásd f1. Vagy akár ahol átlendültek már a ló túlsó oldalára pl a le mans, ahol annyira szarráfolytották a kategóriákat, hogy koromgyárat érdemes építeni. Bezzeg annakidején a group c, group b vagy éppen motorsportban az öccá. Hol vannak már azok az idők :)
Hilfe!
9.5mm-eres magura kuplung felső munkahengerbe tudja valaki a karmantyúk méretét?
Hát kérlekszépen azért a gyártók meg a márkakereskedések is bekaphatják a faszt!Olaszba meg Amcsiba olyan endurók vannak amit mi csak képen látunk jóesetben!Vagy itt a DRZ400!Rengetegen vették itthon meg külföldön is azt mégis beszüntették.Azt utódjának említik az RMX450-et aminek köze sincs hozzá
Szívesen máskor is
Azért volt egy szép evolúciós időszak, mire eljutottak ide. Azaz, hogy kielégítették a vásárlók igényeit.

Dehogynem a gyártók kényszerítenek bele!
Hiszen vagy megveszed ezeket - vagy nem motorozol (mert nem kapsz mást).
Köszi szépen, tudtam rád számíthatok