Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen! Hegeszteni próbálták már, kifejezetten erre szakosodott műhelyben, megcsinálták az első kitámasztásig birta..
Ja és indult a Marc Coma is de hogy melyik volt az azt nem tudom.
Na hello!
Akkor írok erről a versenyről egykét mondatot!
Ez a kaolinwerk a köszegi határtól 40 km.re van és erzberg után a második legnagyobb enduroversenyként tartják számon ausztriában.
A helyszín full erzberg feeling.3 napos a verseny.
Pénteken 2től volt nevezés.50 euro plusz tíz az időmérőért amit a verseny után visszakapsz.
Pénteken 3órától volt edzés 6ig.
Már az első métereken hatamas gyökerek meg árkok stb.Gondoltam fincsi 12km lesz ha már az eleje ilyen huncut.nem csalódtam.Olyan szintkülöbségek voltak hogy majnem befostam a gyönyörtől amikor az elsőn felmentem.full mekifutással 2nyélen alig ment fel a moci.persze egy 50-60 ember állandóan ott fetrengett.Annyira tetszett a pálya hogy a pénteki edzésen mentem 3 kört pedig mondták hogy nem érdemes mert a versenyre lekopik a gumi meg elfáradsz meg ilyenek.(igazuk volt)De leszartam. Motorozni jöttem.
motormosás este bulisátor koncertek amit én mondjuk kihagytam Full beteg voltam egész héten.
Másnap 11kor rajt.
Hatszáz valahány motoros között várom a rajtot.Szintén beszarás élmény.Gondoltam ha elesek a rajtnál ezek szétcsapnak mint zil a fost.
Mikor mutatták hogy be lehet állni a rajthoz már akkor mindenki lökte rugta a másikat.Ez ment nekem is Első sorig pofátlankodtam.
És mielött elrajtoltattak beáll elénk a helikopter pár méterrel a fejed fölött és onnan kamerázzák a rajtot.Szintén majdnem befostam az adrenalintol.
Viszonylag jól elrajtoltam.Elhatároztam hogy a nagy siratóknál nem állok be egyik sorba sem és nézem ahogy dobálják vissza hanem csak odaérek és mindenki elé be azt gó.Ez teljesen bejött.!Volt mikor így 20-30 embert előztem egyszerre.
Egy nagyot estem.
Az egyeik siratón megyek fel üvölt a gép 2be és a teteje elött már fogy el az erő.Mikor egy yamahás a teteje elött egy méterrel elém dobta a gépet.Én ülök a tankon és katton van a gáz.Ekkor fogott egy keményet(a yamahát)és kilőtt kb 2 méter magasba.A hátamra estem a sirató tetején a motor meg rám mert azt ugye nem engedtem el.
Bebesztam a fejemet meg az egész hátamat nagyon.Mire én felálltam a motorom már a rendezők fogták onnan kb 10 méterre.Lenéztem a siratón a yamahás csak nézett fel és körülötte hatalmas gőzfelhő.Leszakítottam az egész hűtőjét mikor átmentem rajta. Jól elküldtem a kurva annyába magyarul aztán mentem tovább.Ez kb 2.óra után volt.Egy fél körig még bennem is volt ez a szitu.Amikor persze elkezdett szakadni az eső.Úgy hiányzott mint zsebembe a szar!Az erdőbe a nagy kijárt gyökeres feljárók nem lettek szimpatikusabbak ettől.De sikerült faszán végigmenni,és a kondimmal is meg voltam elégedve.Ahoz képest hogy nem teszek érte semmit.20. lettem a 30év felettiek között.
Még szombat este koncertek meg bulik.Ezt sem vártam meg.Valahogy nem volt erőm hozzá.
Vasárnap meg még lehetett volna indulni ugyan ezen a nyomvonalon 2órás verseny csak visszafelé.Meg akinek két annya van!Közbe ki lehetett probálni az összes husaberg modelt rengeteg occso árus meg kivetitő stb.
Mindez a buli 50euróba fájt ami kb 13000.(Ja és adtak polot amin ez a verseny meg a sponzorok vannak gumicukrot meg 2,5kg mosoport amin szakdtam.Mondom ezt miért kapjuk?Válasz:mert koszos lessz a ruhátok. )
Itthon egy napilicences ec verseny belekerül 15000be és egy órát veretsz a réten.
Mindenki döntse el melyik éri meg.

Tehát röviden ennyi.
Jó volt.Nagyon.

http://www.sportmotor.hu/motor...
ott ott
A motorgyártók csak az igényeket elégítik ki. De ez fordítva van, a motorosok szokták azt gondolni, hogy ők versenyzők, mert új színes motorjuk van, minél több a lóerők száma, annál nagyobb a motorozási tudás (és ez nem is egyenes, hanem kb exponenciális arányban áll egymással, ha kétszer annyi lóerő, akkor négyszer úgy tud menni), meg hisznek a marketingeseken (rediturész) :) Holott az öreg horgász aki a schwalbival rongyol terepen 10x nagyobb rutinnal bír
Ozt mikor előadják, hogy hát kinőtte a 125-öt, kell a 250-es, akkor egy tényleg motorozni tudó ember kb ennyit csinál Mert hát elmondás alapján a 40 lovas dété 125, meg az 55 lovas exc 125 már gyenge és kell a minimum 65, de inkább 70 lovas 250-es Mikor meg felmennek a pályára, akkor meg jön egy 65-össel az éppen járni tudó kisgyerek, aztán azon a kis buckán a hungaricaválerosszik hillclimbeznek, azt egy előző ugróról átrepíti a kisgyerek a 65-össel, 1 körön meg kap 8-at
Leglátványosabb persze a sport kategória, ahol nem számít ha totál kényelmetlen (látványosan szoktak szenvedni a motoron), az sem számít ha az égbe hangolt motor alúl, ahol a magyar válerózsi használja nem húz (-- innen jön az ihlet, kinőttem a haccázast, kell az ezres, mert az már 3-4e-nél is húz annyira ) És mindezek ellenére még kanyarodni sem tud és atom kockára koptatja a gumit. És mégsem túrát vesz, ami karakterre is jobban illene neki, az átala használt fordulatszám tartományban erősebb, kényelmesebb, vagyis inkább kényelmes. :)
Nem a gyártók kényszerítik ebbe bele a vevőket, hanem a hülye vevők igényeit elégítik ki a gyártók.
igenigen faterral meg egyik ismerősömmel voltam
Tarcalon a torony feljárójánál voltatok? arra emlékszem...
Csak nem tudom miért gondolja azt az összes motorgyártó, hogy aki terepen akar élvezetesen motorozni, az szükségszerűen versenyző is egyben
erröl az jutott eszembe ,lehet hogy az inkák nem is komoly csillagászok voltak, hanem simán értettek a gazdasághoz meg a tőzsdéhez, és tudták hogy legkésőbb addigra az emberiség ugyis leszopatja magát, nem kell hozzá semmiféle külső csillaghullás...
hy!Pénteken te és 2 haverod jött felfelé a tokaji tv-adóhoz nemde? ismerős volt a motorod 3aeroxal voltunk...
nézd a jo oldalát, jövő karácsonyra már nem kell senkinek ajándékot venni...

amugy akkor csak az inkáknak lesz világvége, rettegjenek az inkák... akinek van inka ismerőse szoljon neki hogy már ne nagyon költsön new ruhára....
honda crf 250, kxf 250 2010es motorokban 50 üzemóránál szétrobbant a dugó(kxf) hajtókar beállt 48óránál a crf-ben....ennek az üzemórának elég se volt a fél év,már bent volt a motorban.... már ez is ezt mutatja...oké,hogy a ktm-en(2T) nem tapasztalsz ilyet,de nem is 1 kategória...
jó persze...am eleve halott gondolatokat osztottam meg,mert 2012.12.21-edikén úgy is világvége....
Hátsó
ez ráadásul a kék volt a 40 lovas ( már ha van annyi) elindultam vele az endurózni de féluton vissza fordultam, nem ment nehéz volt.

szerencsére kintről behozott volt, olcsón vettem és olcsón el is vitték hamar.
Ilyen város rohangálósnak jó lehe bár arra meg inkább egy lc4.
én se járnák motorozni egy drz-vel, egy tulsulyos lassu dagadt diszno..

mondjuk cserébe sokat kibir , valamit valamiért...
ez a szöveg.. áhh kész
Nekem volt drz-m. 1 napig reggel megvettem, haza hoztam kipróbáltam, majd lemostam és míg csöpögött a víz róla feladtam hirdetésbe

másnap már jöttek is érte...
KTM kereskedés, vagy Karasna...
rankata@axelero.hu
első vagy hátsó kell?
Keresek lc4 akra kipufogó rendszerhez rúgókat. Sajna a régi tulaj elkeverte.. Hol lehetne szerválni ?
LC4-en lévő digitális kmóra, narancs, 2 gombos gondolom tudjátok mire gondolok. Van neki egy F (FUEL) üzemmódja, ami elvileg a tartalékon megtett kmekeret mutatná, ezt hogyan kéne működésre bírnom? Valahogy el kell indítani vagy ha át tekerem a csapot akkor indul? Nekem mindig 0-n áll.
Persze, csak ne felejtsük már el azt, hogy mire való egy 20 éves DR, meg egy mostani enduro, ami rediturész...vegyél DRZ-t, az sokkal tovább bírja. A versenysport erről szól: minél könnyebb legyen, és annál erősebb, és bírja ki a futamokat...
Kell bele csinálni egy perselyt, vagy agy csere...