Na mondom a többit is mert utánanéztem
Olajszűrőnél:Van 2 O ring 12,5*1,5 NBR meg van egy O ring 17,17*1,78 GLO
Vízpumpánál:Van 2 O ring 29,10*1,60 NBR70 és 25,12*1,78 NBR70
Mi is úgy csináltuk, megcsinátam a sablont kartonból, utána gyártottam egy kezdetleges védőt lemezből, ami aztán kiváló formának bizonyult az epoxis védő lágyártásakor. Azóta is megvan, ha törik, megint lehet csinálni kb 3ezer forintbó egy újat. És lehet többet véd, mint a gyári...
Jó, hát így egy 10-es kazánlemezt is meglehet hajtani :)
Mondjuk szerintem ha 6mm réteget lelaminálsz az szerintem erősebb lesz, akárcsak üvegből is. Nomeg rugalmasabb jóval.
De nyilvánvaló, hogy atomtámadás ellen semmi sem véd :)
venni nem szabad ilyen gyári kacatot!..csak dísznek jó,ahol kellene védenie a deklit ott pont nincs semmi!
úgy szoktuk át dobni a motort derékmagasságú fákon, köveket meg szét töri ez a vastag védő!...csinálni kell az véd
Persze hogy vevő lennék ha én is a sziklákon cibálnám a gépet.De ilyen apróbb akadályokon farönkökön meg hogy ne bassza fel a követ az oldaldeklire arra teljesen jó!A gyujtásoldali deklit már megvédte egyszer egy esésnél.De én se vettem volna rá ezt hanem csináltatok.De ezt a motorhoz kaptam!
Azért egy percig se gondold hogy a tiéd véd valamit!
Ha rendeltetés szerűen használnád a motorod,fasza köves patakmedrekben hamar vevő volnál te is egy pár alumíniumra,nem véd az semmit ha rádobod egy kőre!...nincs oldala.
nekem 6-os almaxi van de azt is csúnyán rá szokta hajtani a deklire!
hali! keresek 2006 (dupladobos) LC4 640 supermoto légszűrő idomokat és farok idomot (narancs) (ez ugye egybe van az oldalidomokkal..) ha nem karcos nem törött és nem utángyártott akkor meg tudunk egyezni! :)
Nincs ismerősöd aki megcsinálja neked?Fogsz egy kartonlapot azt kivágod a sablont fél óra alatt!Ha rám hallgatsz akkor csináltatsz magadnak mert 15-20ezret szerintem nem ér meg még használtan se.A gyárinak az új ára 36ezer körül van ami az enyémen is van
messzebb van még a motorvétel,legalább fél csillagutazásnyira
most dolgozgatunk egy kicsit,rakunk félre,aztán úgyis az beszél akinél a pénz van körbenézünk,ha nem lesz akkor vagy várunk,vagy pedig egy lecsapunk egy drz-re.
most jobbat jelen/pillanat nem tudok!
Olajszűrőnél:Van 2 O ring 12,5*1,5 NBR meg van egy O ring 17,17*1,78 GLO
Vízpumpánál:Van 2 O ring 29,10*1,60 NBR70 és 25,12*1,78 NBR70
Csak a csapágy méretét tudom 6906-2RS.
kellene nekem néhány adat:
525 exc
- alsó mosható olajszűrő csavarjánál ami van O gyűrű
-vízpumpánál a 2db O gyűrű méret
-vastag tengelyes elsőkerék csapágyszám
előre is köszi
LC4 Service Manual 98-03
Ezekben a mappákban találod:
Table of contents-Assembling the engine-Mounting Piston and cylinder és Mounting cylinder head
Így milyen áron tudnád odaadni?
Mondjuk szerintem ha 6mm réteget lelaminálsz az szerintem erősebb lesz, akárcsak üvegből is. Nomeg rugalmasabb jóval.
De nyilvánvaló, hogy atomtámadás ellen semmi sem véd :)
úgy szoktuk át dobni a motort derékmagasságú fákon, köveket meg szét töri ez a vastag védő!...csinálni kell az véd
Ha rendeltetés szerűen használnád a motorod,fasza köves patakmedrekben hamar vevő volnál te is egy pár alumíniumra,nem véd az semmit ha rádobod egy kőre!...nincs oldala.
nekem 6-os almaxi van de azt is csúnyán rá szokta hajtani a deklire!
most dolgozgatunk egy kicsit,rakunk félre,aztán úgyis az beszél akinél a pénz van körbenézünk,ha nem lesz akkor vagy várunk,vagy pedig egy lecsapunk egy drz-re.
most jobbat jelen/pillanat nem tudok!