csőő hello hallo mindenkinek!
lenne nekem ez a kis pöcsköszörüm érdekelne csere 250 vagy 300asra ha van valakinek és tetszünk egymásnak lehet szó cseréről, vagy esetleg tudnátok-e ajánlani valami jóféle 250est vagy 300ast? köszi előre is
Lehet nem te voltál. Beverődésnél elvileg csökken a hézag, pont ezért támaszt ki és ezért is szar. Nagy hézagnál "csak" zajos és az emelés, illetve vezérlés eltérés miatt nem megy "úgy".
Persze ahogy mondani szokták, hfej rendberakás után egy kör, aztán majd következő etap elött ismét szelephézag állítás, persze ekkor már sosem lesz olyan mint frissen, de ilyen az élet :)
hát konkrétan nem emlékszem, hogy te is írtál volna, az rémlik hogy a zozi kérdezte a szelepeket. Asszem ott is írtam, hogy nem volt megbontva a blokk így arra nem tudtam mit mondani. szelep hézag jó volt.
görbülve most se volt, csak elég jól be volt már verődve. 580 óra volt benne, gondolom néha nagyobb hézaggal használták mint kellett volna...
Most nem baszogatásból, sőt lehet hogy egyenesen rosszul emlékszem, de multkor amikor írtad a problémát, ha te voltál az persze.. és én felmertem hozni, hogy nem lehet hogy görbe szelep, szelephézag, tömítettség és társait, akkor jóformán le lettem oltva, hogy a hengerfejjel márpedig minden rendben van? :)
minden új a motorban, kiderült, hogy a durrogás a szivó szelep miat volt, olyan szinten be volt verődve...
főként azért endurózok... mit értesz az alatt hogy szar lesz? nagyon ökör lesz alapról? nem hogy menni még szerelni se szereltem ilyet.... karbi beállításnak jó a gyári vagy vegyek el anyagot tőle?
Nah emberek ma szétkaptam a karbit hogy megnézzem mekkora fúvóka van benne.
Egy hangyafasznyival nagyobb volt benne mint ami kellene :S
Gyárilag 165-ös van benne, még egy komplett Aprókavics rendszerrel is 178-as kellene bele ebben meg 190-es volt :S
Kiváncsi leszek hogy fog megváltozni a motor karakterisztikája, de az az egy biztos hogy a fogyasztás csökkenni fog egy picit
(persze remélem érted a poént)