A berúgókar és a karbi között nincs neked gázkivezető cső?
Ami a karbi hoz megy fentre a vázba, onnan pedig egy másik cső viszi a légszűrő dobozba.Szerintem el van dugulva valahol
(legalábbis nekem van ilyen cső)
minap gyári beállírásra akartam hozni az első teló kirugózási csillapítását. A balnál megy is, a jobbnál érdekes a jelenség.
A bal oldalit betekerem óramutató járásával nyélig majd 15 kattanás vissza, kb 45 fokonként van 1 kattanás
A jobb oldalinál pedig nem hallani kattanást, és kb 90 fokonként van egy megakadás. És nem lehet a 15ös pozícióba tenni ami majdnem 2 fordulat, mert nem fordul annyit.
Mi lehet a gond?
Hali, már másodszorra járok úgy, hogy a kuplung dekni tömítésem két csavar között befelé kicsúszik, nem szakad el csak meghajlik és nyomja ki az olajat. Most megint megcsináltam majd beindítottam a motort kíváncsiságból kitekertem az olaj beöntőt és itt jön a meglepi.
Úgy ellőtte a dugót, hogy alig találtam meg. Kúrva nagy nyomás van a blokkban. Szerintem ez nem természetes vagy igen? Ráadásul nem értem, hogy a tömítés miért befele csúszik ki miért nem kifelé nyomja a nyomás. Mi lehet a baj, tud valaki segíteni? Ja ez egy LC4 blokk(fekete).
Honnan tudnék Magyarországon szerezni a motoromhoz narancs hűtő idomokat, narancs hátsó idomokat illetve farok idomot?
Találtam Angliában de fosok hogy nem stimmel az a narancs a többi narancsommal
Ezekről lenne szó hűtő hátsó farok
szereld le a kormányrol az egész felső munkahengert,emeld magasra hogy a fékcső egyenes legyen...húzogasd meg a kart mintha fékeznél,ha szerencséd van akkor csak levegős volt!
ha nem jó akkor bízd valakire aki már látott ilyet!
elkezdtem összerakni a motort, nem kéne, hogy legyen egy minimális dugó kiállás? vagy az emelt kompressziós dugónak alacsonyabb a feje?
a dobozon 450 sx felirat van vagy u.a dugó van mind2 ben?
Vettem fúvókát a gépbe és azt szeretném kérdezni hogy kell-e állitani a tűn?OBEKR tű fenntről 5.-ben van.
Illetve hogy tudja-e valaki hogy gyárilag kb mennyit kell kitekerni a keverék csavaron?KEIHIN FCR karbi
Az a durva hogy megnéztem hogy milyen fúvóka volt benne mert sokat fulladt és 190-es volt benne, gyárilag is 165-ös van benne :S
Most vettem 175-öst.
Csak ehez kéne állitani a karbit.
Vagy valami segitséget hogy hogy lehet jól beállitani.
Köszi előre is!
Ami a karbi hoz megy fentre a vázba, onnan pedig egy másik cső viszi a légszűrő dobozba.Szerintem el van dugulva valahol
(legalábbis nekem van ilyen cső)
A bal oldalit betekerem óramutató járásával nyélig majd 15 kattanás vissza, kb 45 fokonként van 1 kattanás
A jobb oldalinál pedig nem hallani kattanást, és kb 90 fokonként van egy megakadás. És nem lehet a 15ös pozícióba tenni ami majdnem 2 fordulat, mert nem fordul annyit.
Mi lehet a gond?
Úgy ellőtte a dugót, hogy alig találtam meg. Kúrva nagy nyomás van a blokkban. Szerintem ez nem természetes vagy igen? Ráadásul nem értem, hogy a tömítés miért befele csúszik ki miért nem kifelé nyomja a nyomás. Mi lehet a baj, tud valaki segíteni? Ja ez egy LC4 blokk(fekete).
Megvan még a 250esed? Ha igen akkor lenne pár kérdésem.
Találtam Angliában de fosok hogy nem stimmel az a narancs a többi narancsommal
Ezekről lenne szó
hűtő
hátsó
farok
ha nem jó akkor bízd valakire aki már látott ilyet!
elkezdtem összerakni a motort, nem kéne, hogy legyen egy minimális dugó kiállás? vagy az emelt kompressziós dugónak alacsonyabb a feje?
a dobozon 450 sx felirat van vagy u.a dugó van mind2 ben?
Reális az ára?
Ez az
Vagy fogd a telefont hívd fel vmeik ktm kereskedést és kérdezd meg, nekik is van táblázat és megmondják, de lehet emilben el is küldik.
Illetve hogy tudja-e valaki hogy gyárilag kb mennyit kell kitekerni a keverék csavaron?KEIHIN FCR karbi
Az a durva hogy megnéztem hogy milyen fúvóka volt benne mert sokat fulladt és 190-es volt benne, gyárilag is 165-ös van benne :S
Most vettem 175-öst.
Csak ehez kéne állitani a karbit.
Vagy valami segitséget hogy hogy lehet jól beállitani.
Köszi előre is!