és még lenne egy kérdésem, hogy nekem van egy gyári dobom huskyra és azt kiherélték, azzal még nincs is baj, de ha megyek egy kört nyélgázon nagyjábol az összes szegecset kilövi egyszóval szétszáll az egész. most szegecseltem újra, de valószínű, hogy szétfog esni, és hogy ha hozzáértőhöz elviszem az megtudná úgy csinálni hogy ne essen szét többet? köszi a válaszokat.
én nála csináltattam összekötőcsövet, illetve kipuff palást csere is volt.
közben nézegettem a fotóit, volt chopper is, smart (kawasaki blokkos), bimota komplett rendszer, stb...
szóval mindent csinál.
jó és olcsó, szerintem hívd fel...
A szám majd jöhet mailben,ha aktuális lesz a dolog majd lehet felhívom őket.Ahogy néztem a legközelebbi hozzám Remy Martin,ő olyan 60 km-re van innen.Bár azért nem ez a fontos,hanem milyen ár/minőségben van elkészítve a darab.
Netes oldala nincs, az enyémet is ott csinálták....az e-mail címedre a telszámát el tudom küldeni?! Itt sp-n van egy két videó de csak sportokon! Sztem ért hozzá
Hi.Köszi.Internetes oldaluk van?Mert a Bendorf kifejezésre csak egy német várost kaptam főként .Érdekelnének képek,meg árak elsősorban.Mondjuk jó lenne valamilyen netes oldal,mert elmenni megnézni tényleg messze lenne.
Szia! A kipufogócső melletti cső, vagy egyéb "kiöblösödés" nem más mint egy ún. légüst. Feladata az egyenletesebb gázáramlás elősegítése. Hasonlót láthattál már a régi kétütemű membránvezérlésű krosszmotorokon a karburátor és a membránház között. Ott a szívóoldali gázáramlás egyenletesebbé tétele volt a cél. Néhány személyautó légszűrőháza és a motor között is van ilyen "doboz", hasonló megfontolásból. Remélem segítettem.
Szia! Ha megengeded szeretnék segíteni. Én azt hittem, hogy ugyanolyan katalizátor van a leömlőben mint a személyautóknál. Ott sima liba, egy méretes csavarhúzó, egy kilós kalapács, és össze lehet törni a kerámia katalizátort. A motorodban sportkatalizátor van, acél hordozófelületre van rádolgozva az aktív réteg, azaz nem lehet csak "úgy" kiütni a csőből. Szét kell vágni. A kiöblösödő rész mindkét oldalán lehet látni két kb. fél centis hegesztést. Itt van behegesztve az acél hordozó, itt vágd el vízszintesen a csövet, lehetőleg vasfűrésszel, mert az kevesebb anyagot vesz ki a cső hosszából. A behegesztések alatt kb. 40mm-el körbe a dobon vannak még pontszerű bemélyedések. Ezek ponthegesztések, és belülről tartanak egy fém tömítőhálót. Ezt csak azután tudod kivenni, ha szétvágtad a csövet. Feltétlen védőgázas hegesztéssel hegesztesd össze, a lánghegesztés nem jó, mivel a lemez hőálló, és habosodna. Jó kókányolást!
Üdv.Chopperhez kellene 2db. kipufogó dob jó áron.Nézegettem a Shox dobjait,2 db. 36.000 Ft lenne.De valahol olvastam a neten róla,hogy hő hatására gyorsan elszíneződnek.Valaki már próbálta azokat?Vagy esetleg tudna valaki mondani valakit aki jó áron gyárt chopperhez?Amiket eddig néztem,szinte mind csak sportmotorhoz gyárt.
3 barátomnak is csinált már!
közben nézegettem a fotóit, volt chopper is, smart (kawasaki blokkos), bimota komplett rendszer, stb...
szóval mindent csinál.
jó és olcsó, szerintem hívd fel...
www.sakaldob.hu