Nem oly' rég én is meghirdettem a Z-t, nem feltétlenül szeretnék megválni tőle (ezt az ára is tükrözi), inkább a kíváncsiság dominál. Km óra állást direkt nem írtam a hirdetésbe, persze ez volt az első dolog amire rákérdeztek. Amikor mondtam, hogy 49e, elég gyorsan rövidre zárta az illető a beszélgetést. Az senkit nem érdekel, hogy ténylegesen milyen állapotban van a motor, a lényeg, hogy a számláló mit mutat. Én is vissza tudnám pörgettetni az órát! De könyörgöm, egy 7 éves motornál miért sok a (valós) 49e km? Legközelebb biz isten visszakérdezek, hogy mennyi legyen benne!?!
Minden 10 év feletti autóban 131 000, és minden 5 évnél idősebb motorban 32 000 kilométer van. Itthon...
aki elhiszi, hogy egy húszéves vassal évi 1500 (!) kilométert mentek, az meg is érdemli.
Mert a vevők tudatlanok... vagy tudják, hogy vissza van csavarva, de megnyugtatja őket a tudat, hátha mégsem... Ezzel csak saját maguknak okoznak kárt, hiszen nem lehet tudni a motor valós futását, igy teljesen zsákbamacska... Szegények, ha értenének hozzá, nem azt kérdezgetnék hány kilométer van benne, meddig van még műszaki rajta, hanem hogyan volt szervizelve
és ez is így van......tényleg "igény" van rá, mindegy mennyi idős a gép ha nem 20000km van benne senkinek nem kell.......jót tesz a lelkünknek.....épp egy ismerős mondta, hogy az öreg FJR-ében 130000 van és semmi nagyobb gondja nem volt még.......
Hát télleg valami kóc lehet vele, mert ahogy Tsanyi említette, a miénk 90+60 Kg-val simán megy 180-at ( németroszágban az autópályán próbáltam csak )
de az előbbi kombó+kb 30 kg csomag-al is mentünk 160-70-et ( nem végsebesség )
Babonából nem vittem esőruhát ( nem jött be ). De egy kalanddal több
A most pénteki kakucs még nem biztos, még meg kell álmodnom a hétvégi programot, bár jó lenne kipróbálni...
Tényleg nagyon szép, ráadásul ez a gyári festés
Egyedül a kilométer óra számlálója tűnik kacskának, de mint tudjuk, egy ilyen korú gépnél nem a megtett kilométerek alapján kell dönteni
kompressziót is mértek?.....csak mert Kanyarbandi gépe ennél két személlyel is sokkal többet megy......mégiscsak lesz valami gond.... ......volt 400-as katanám, gpz-m és azoknak óra szerint 180-190 körül volt a végük pedig igencsak öregek voltak.....és szarok.... ....és én is 100 körül vagyok súlyban....
Hát igen. 140-nél 5000 körül forog 260-nál 9000-et... kb.
Én 188 vagyok és 95 kg. Eszembe sem jutott volna kisebb gépet venni, de azért felültem a Z750-re, ER-6-ra is, hát eléggé mulatságos látvány volt. Jó az 1100-as, meg szerintem kell is. Én sem a végsebesség próbálgatására használom, hanem arra, hogy 60-tól hatodikban cirkálok, előzgetek és nem igazán nyúlok a váltóhoz. Az adója húzósabb egy kicsit, de nem eszik szerintem sokkal többet a kisebbeknél.
Nos egy kis élmény beszámoló, vagyis kicsi élmény.
Már ugye írtam, hogy nem megy annyit a motor, mint kéne, holott a szerelők azt mondták, hogy pöpec állapotban van a gép, ők a túl nyitott kipufogókat hibáztatták.
Nos tévedtek, az előbb tettem fel a gyáriakat, és nem hogy jobban ment volna a gép, sőt, az eddigi 160-as vég helyett jó ha tudtam 145-öt menni, viszont aláírom, nincs első plexi, valamint fent van egy 60 literes doboz a hátulján.
Viszont halkabb, s bár mi hülyén hangzik, nem tudom másképp leírni, de talán egyenletesebben dinamikusabb. Mind ha mégkönnybben indulna, valamint nincs rezonáció, és stabilabbnak tűnik a motor. De a 145 egymagam 110 kg-jával akkor is karcsú, úgyhogy eldöntöttem, veszek még rá plexit, hogy teljesen kész legyen, azt felteszem a netre, s veszek egy 1100-ast, ahogy elvitték.
Bár nem akarok száguldozni, de nem mindegy hogy azért megyek az autópályán 140-el, mert az a vége, vagy mert annyival akarok menni. Legyen már némi erőtartaléka.
Szóval kissé szomorú vagyok, és ha két külön szerelő is azt állítja pöpec a motor motorikusan is, akkor be kell látni, valószínű én vagyok nagy neki, s erősebb moci kell, pedig nagyon megkedveltem...
de hát ez van, az ember kinlódik 1,5 évet, hogy rendbe tegye, hogy kihozza belőle a maxot, és sok pénz után rá kell döbbennie, hogy ez nem az ő motorja, DE tanulónak tökéletes volt azért...
Hi!
Azt hittem közelebb laktok,mert nem láttam esőruhát rajtatok
A ring felé nem áztatok +?
Kakucsra nem tudok elmenni,mert a sok pénteki szabitól már morcos a főnökasszony Főleg,hogy még nem is tudja 19.én(kakucs)27.(Hring)ez is szabi
Ti mentek most Kakucsra?
aki elhiszi, hogy egy húszéves vassal évi 1500 (!) kilométert mentek, az meg is érdemli.
de az előbbi kombó+kb 30 kg csomag-al is mentünk 160-70-et ( nem végsebesség )
A most pénteki kakucs még nem biztos, még meg kell álmodnom a hétvégi programot, bár jó lenne kipróbálni...
Egyedül a kilométer óra számlálója tűnik kacskának, de mint tudjuk, egy ilyen korú gépnél nem a megtett kilométerek alapján kell dönteni
Én 188 vagyok és 95 kg. Eszembe sem jutott volna kisebb gépet venni, de azért felültem a Z750-re, ER-6-ra is, hát eléggé mulatságos látvány volt. Jó az 1100-as, meg szerintem kell is. Én sem a végsebesség próbálgatására használom, hanem arra, hogy 60-tól hatodikban cirkálok, előzgetek és nem igazán nyúlok a váltóhoz. Az adója húzósabb egy kicsit, de nem eszik szerintem sokkal többet a kisebbeknél.
Remélem ez mégjobb lessz
Jössz megint?
Én nem lakok messze a ringtől, ellenben andrisékkal, de akkor ő már írta szomorú sorsukat.
Már ugye írtam, hogy nem megy annyit a motor, mint kéne, holott a szerelők azt mondták, hogy pöpec állapotban van a gép, ők a túl nyitott kipufogókat hibáztatták.
Nos tévedtek, az előbb tettem fel a gyáriakat, és nem hogy jobban ment volna a gép, sőt, az eddigi 160-as vég helyett jó ha tudtam 145-öt menni, viszont aláírom, nincs első plexi, valamint fent van egy 60 literes doboz a hátulján.
Viszont halkabb, s bár mi hülyén hangzik, nem tudom másképp leírni, de talán egyenletesebben dinamikusabb. Mind ha mégkönnybben indulna, valamint nincs rezonáció, és stabilabbnak tűnik a motor. De a 145 egymagam 110 kg-jával akkor is karcsú, úgyhogy eldöntöttem, veszek még rá plexit, hogy teljesen kész legyen, azt felteszem a netre, s veszek egy 1100-ast, ahogy elvitték.
Bár nem akarok száguldozni, de nem mindegy hogy azért megyek az autópályán 140-el, mert az a vége, vagy mert annyival akarok menni. Legyen már némi erőtartaléka.
Szóval kissé szomorú vagyok, és ha két külön szerelő is azt állítja pöpec a motor motorikusan is, akkor be kell látni, valószínű én vagyok nagy neki, s erősebb moci kell, pedig nagyon megkedveltem...
de hát ez van, az ember kinlódik 1,5 évet, hogy rendbe tegye, hogy kihozza belőle a maxot, és sok pénz után rá kell döbbennie, hogy ez nem az ő motorja, DE tanulónak tökéletes volt azért...
Esetleg 20körül balatonakarattya lecsó feszt?
Azt hittem közelebb laktok,mert nem láttam esőruhát rajtatok
A ring felé nem áztatok +?
Kakucsra nem tudok elmenni,mert a sok pénteki szabitól már morcos a főnökasszony Főleg,hogy még nem is tudja 19.én(kakucs)27.(Hring)ez is szabi
Ti mentek most Kakucsra?