Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na most vehetem ez a zeitungut is mindegyikre jut egy ZZR, tudják ezek mivel lehet eladni a papírt
le nem mostam volna magamról, h szándékos volt
Még szerencse, hogy a rendszámot megtartotta az aZ egy csavar
A doboztartó lehet h érdekes, akár dobozzal együtt is (széttörtem a hátsó dobozt két kilónál... leszakadt a három fülből kettő )
Estét, jót mindenkinek.
zzrrs, remélem nem! Más sem hiányozna Nekem.
Úgy tűnik, vannak érdeklődők a gépemre.
(Titkon reméltem, hogy senki nem jelentkezik, dehát ...)

A kiegészítőim mindenesetre egyik érdeklődőnek sem kellenek. Akit érdekelnének a sportdobjaim, vagy a túra szettem az írjon egy mailt.
Évente egyszer (télen) megismétled a festést!
Akkor tuti jó!Nekem is ez van!De télen úgysincs más dolgod!
Helló!

Haladtam a vezérműlánc cserével már rajta van az új lánc reményeim szerint hétvége előtt készen leszek. Belenéztem a blokkba a korához képest jó állapotban van a gép rosszabbra számítottam a váltó is rendben van. Nem is gondoltam, hogy mennyi idő elmegy a tömítések és a paszta kapargatásával.
A leömlőkre meg az összekötőcsövekre elég a 600 fokig hőálló festék?
Nem tom.
Nekem úgy néz ki összejött minden.Bontottan nem sok alkatrészt találok hozzá.Ráadásul a kocsi is behalódni látszik.
Hát ezek szerint igen.
Jövő hét végén mi lesz? Suzukik törnek?
Még ma megbontom a blokkot alul ahol az olajleeresztő csavar van azt az öntvényt eltávolítom és csere. Remélem ez ma meglesz és holnap de legkésőbb holnapután már beröffentem!
mé erősíti, ha szigetelő közeg van benne?
rányomunk 100dB-vel egy fordított fázisú inverzhangot és kioltja. akkor van gáz ha az eredeti nem szólal meg és akkor magunknak riasztunk
Ha vödörbe, akkor meg felerősíti... ki köll ezt fundálni. Az álámínum vödrös banda... egyre jobb.
akkor korsó zselébe mártom és nem lesz hangja
Belemártom egy vödör sziloplasztba oszt' vízálló lesz
ja, akkor besípol, de rá 1-2mp-re már a vízben (a sört nem pazaroljuk ) van, ha kevésbé hozzáférhető...
jó lenne ez, de mondjuk védett merev pánttal...
Ha fordítva csinálod (mostan olvasom) akkor beriaszt, úgy is, ha nem mozdul maga a lakat, csak a kötél vágódik el.
A rafkós tolvajok, a "söröskorsóban-víz" banda
Hogy cserélted ki a vezérműláncot...
Karbit üzem melegen kell szinkronizálni, változó milyen fordulaton, én alapjáraton szoktam a sajátom, van aki kétezres fordulaton, van aki négy
Már mint mi, hogy lett leszedve?
Amúgy a karbit nem lehet a mostani kiszedett állapotában szinkronizáltatni?
ez a vékony kábeles megoldás érdekes... beleteszem egy pohár vízbe a kütyüt, elvágom a kábelt és annyi. vagy fordítva
Engem érdekelne a dolog, csak én ezeknél azt nem értem, ha valamiért beriaszt éjjel, egy nekifújt bottól, akkor le kell rohannom hatástalanítani, hogy abbahagyja? Amúgy az ötletet díjazom!
Mindjárt megyek Tapolcára.
Bizony, épségben Látom te is