Megpróbálom Én is úgy. Jövőhét elején megjön a lánc megy csinálok egy karbiszinkront és szerintem egy jó darabig nem hiszem h szerelnem kéne! Amúgy most így idom nélkül megfordult a fejembe h átlehetne alakítani. Az farokidomot valami egyszerűbe ami odasimul a vázhoz + a fejidomot h ne kapjon bele a szél.
Kb két hete itt hirdette magát egy tekercselő, küldd el neki ! Az meg marhaság, hogy nem lehet eredeti", a gyári újnak mindenben megfelel ! Lehet úgy is , hogy jobb lesz mint volt, pl: üvegszálas huzallal !
Lehetett volna rosszabb vége is, mondjuk nem feltekeredik, hanem letépi a lábad - elképzelhetőnek tartom.
Úgy csináltam a hűtőt, hogy feltöltöttem mindkét tartályt, aztán mentem vele, amikor kihűlt levettem a hűtőről a sapkát, és amit kellett, azt utánatöltöttem
Az lehet! Majd felrobbantam mikor megláttam de az a szerencse h nem törtem össze hisz a lánc feltekeredett és állóra fogta a hátsó kereket olyan 100-120-as tempónál!
Amúgy a vízhűtőt le kell légteleníteni? Felöntöttem de nem ment semmi a kiegyenlítőtartályba pedig felmelegedett a víz úgyhogy inkább öntöttem oda is. Ez így jó?
Nekem is ilyen problémám volt a töltéssel.. A tekercseknél nem tudsz feszültséget mérni rendesen mert ott nem egyenáram van. Szakik ajánlották, hogy egy 12V 50W izzót kössek a tekercsek végére egyesével és ott 2-3 ezres fordulaton rendesen kell világítania. Világított is de még se volt jó a generátorom Lehet feszszabályzó hiba is, vagy lehet hogy összeégett egy kör a tekercseknél. Megtekercseltetni nem érdemes, sose lesz jó inkább bontóból gyári.
Helló az aksi vadi új 1-2 hónapos.
A generátorból kijövő 3 vezetéken a voltot úgy mértem,hogy nem volt rákötve a fesszabájzóra!
Szerintem így nem lehet a szabájzó.
Helló mindenkinek
A töltés probléma miatt megcsináltam a csatikat és megmértem.
Az ellenállása egyforma mind a 3 vezetéknek,külön külön is,és egymáshoz képest is.
Viszont voltot mérve a három kijövő fázisnál 2-nél 4.2-4.4 viszont a harmadiknál 0.22
Az egyik fázison talán nem jön ki feszkó?
Ha valaki tud benne segíteni megköszönném!
Összeraktam a motort vezérműlánc csere után és rögtön az első próba kör alatt elszakadt a hajtáslánc pedig már kedden itt lett volna az új láncszett és most már vihetem az alut hegeszteni is.
Na mi ez ha nem szívás?
Köszi megnyugtattál
Szereztem egy multimétert és holnap megmérem,majd írok hogy mi volt
A három vezeték ami jön a generátortól nem csatlakozóval csatlakozik hanem össze van forrasztva.Lehet,hogy már cserélték? Próbálok hozzá venni csatit és cserélem.
Köszi
Kell. Szárazon te sem szeretnéd
Ami tőlem telik: Húzd szét a csatit, ahol becsatlakozik a kábelkorbácsba - már ha nincs összeolvadva mint nekem - és kontaktspray, valamint mérd ki köztük az ellenállást, nem lehet nagy eltérés.
helló mindenkinek
Bocs ha hülyéket kérdezek de még nagyon nem vágom a gépet
Kevés a töltésem, gondoltam megnézem a generátort.A tekercsnél a házban olaj van Ha valaki megmondaná,hogy kell ott olajnak lenni az indító fogaskerék kenéséhez vagy nem
Segítségeteket köszi.
Csak röviden,múlt héten csütörtökön délután a parkolóban széttolatták!Elég csúnyán összetört.Egyezkedés van a biztivel,de úgy tűnik,meg tudunk egyezni.Csak még nem tudom mikor lesz belőle pénz,és újra motor.
fúú, arra emlékszem, hogy 2500 volt a használt, és 3000 az új, de nem jut az eszembe, de odatalálnék.
Reggel utánna nézek, hátha a haver jobban emlékszik rá, mivel vele mentem, valahol gyálon, vagy az mellett volt.
Úgy csináltam a hűtőt, hogy feltöltöttem mindkét tartályt, aztán mentem vele, amikor kihűlt levettem a hűtőről a sapkát, és amit kellett, azt utánatöltöttem
Amúgy a vízhűtőt le kell légteleníteni? Felöntöttem de nem ment semmi a kiegyenlítőtartályba pedig felmelegedett a víz úgyhogy inkább öntöttem oda is. Ez így jó?
A generátorból kijövő 3 vezetéken a voltot úgy mértem,hogy nem volt rákötve a fesszabájzóra!
Szerintem így nem lehet a szabájzó.
Tegnap este nem áztatok el a ringről hazafelé?Mc donalds volt?
Nem jöttök valamikor euroringre vagy kecskemétre?
A töltés probléma miatt megcsináltam a csatikat és megmértem.
Az ellenállása egyforma mind a 3 vezetéknek,külön külön is,és egymáshoz képest is.
Viszont voltot mérve a három kijövő fázisnál 2-nél 4.2-4.4 viszont a harmadiknál 0.22
Az egyik fázison talán nem jön ki feszkó?
Ha valaki tud benne segíteni megköszönném!
Még azon sem voltam idén...
Összeraktam a motort vezérműlánc csere után és rögtön az első próba kör alatt elszakadt a hajtáslánc pedig már kedden itt lett volna az új láncszett és most már vihetem az alut hegeszteni is.
Na mi ez ha nem szívás?
Jön valaki holnap a citadellára?
Már jó időt mondanak délutánra...
Szereztem egy multimétert és holnap megmérem,majd írok hogy mi volt
A három vezeték ami jön a generátortól nem csatlakozóval csatlakozik hanem össze van forrasztva.Lehet,hogy már cserélték? Próbálok hozzá venni csatit és cserélem.
Köszi
De régen nem "láttalak Benneteket"
Ami tőlem telik: Húzd szét a csatit, ahol becsatlakozik a kábelkorbácsba - már ha nincs összeolvadva mint nekem - és kontaktspray, valamint mérd ki köztük az ellenállást, nem lehet nagy eltérés.
Bocs ha hülyéket kérdezek de még nagyon nem vágom a gépet
Kevés a töltésem, gondoltam megnézem a generátort.A tekercsnél a házban olaj van Ha valaki megmondaná,hogy kell ott olajnak lenni az indító fogaskerék kenéséhez vagy nem
Segítségeteket köszi.
Köszönöm szépen, majd fizu után visszatérunk rá, de elég biztos hogy kelleni fog.
fúú, arra emlékszem, hogy 2500 volt a használt, és 3000 az új, de nem jut az eszembe, de odatalálnék.
Reggel utánna nézek, hátha a haver jobban emlékszik rá, mivel vele mentem, valahol gyálon, vagy az mellett volt.