Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez evidens. De kérdem én, ki tudod cserélni? Ha igen, miért van ennyi kérdésed? A vezérműlánc nem egy izzó, amit csak kicserélsz tök egyszerűen és mész tovább...ez annál komolyabb dolog. Igen, magasak az árak...de van ami nem éri meg, hogy ne szakemberrel csináltassam...ahogy &rash is mondta lehet nagyobb kárt csinálsz benne és többe kerül majd, mintha szakember csinálta volna... - szerintem. Bár te még nem láttál engem...szőke vagyok és nő
ha még nem volt, akkor most legyen úgy intézem én is, h feljussak, hatalmas jó móka
Nem megy hiába forgatom!
1. ott van az a kis valami ami megakadályozza a lánc lefutását.
2. Ott nem is fér ki a lánc!

A szerelős témára: ha lenne annyi pénzem. hogy szerelőhöz hordozgassam akkor inkább nagyobb és fiatalabb motort vettem volna! Én sokallom az árakat!
Nem lehet elfordítani némileg a láncot, és közben megforgatni a főtengelyt? vagy valami hasonló praktika? Lehet jó nagy hülyeségeket írok Sztem kérdezd meg Áronékat, több tapasztalatuk van ilyen téren talán mint az egész jelen lévő fórumnak
Legalább egyszer nem árt látni hogy csinálja aki ért hozzá, persze autodidakta módon is lehet tanulni, csak a rizikófaktor...
Nem lehet mert van egy kis nyúlvány ami szerintem a blokk része és az gátolja meg h lefusson a lánc meg amúgy is az egyik csavar menete miatt nem férne ki a lánc szóval Én úgy gondolom, hogy csak a fogaskerék levételével lehet kicserélni.
Az ilyet jobb szakértő szerelőre bízni, nem? Ez mégsem egy olajcsere vagy egy...egy..egy.....mittudomémmi
Tuti ki lehet valahogy játszani onnan, elég nagy hely van, gondolom millimétereken múlik a dolog. Használd a fantáziád, forgasd, hajtogasd :D
A melegítést nem javasolnám, hozzá nem értésből nagyobb kárt csinálhatsz mint amennyit spórolsz rajta Bár nem tudom milyen szerelői képességekkel, tapasztalattal vagy megáldva
zzr 250 manual - nem találtam benne hogy kell, igaz csak végig lapoztam. Meg az ilyen apró titkokat nem is szokták leírni, csak hogy cseréld ki
Jójestét mindenkinek!
Akit már ismerek és akit még nem annak is
Itt a "betolakodó" suzukis
Nekem nem tűnik oly egyszerűnek!

De ha tudsz segíteni szívesen veszem!
Szia

Melyik "közölni valómra" gondolsz?
...ne viccelj már, ez egyszerű, mint a Riga lánc...hihihi
Megkeresed, kifordítod, átfűzöd, megkötöd, leveszed, átrakod, szétszeded, ráteszed, meghúzod és már kész is... ennyi.
Ezen oldalt van a lánc teljesen zárt csak úgy tudom levenni a láncot, hogy leveszem a fogaskereket de se kulcs se csavarhúzó nem jó hozzá. Megpróbáltam lehúzni de nem megy még talán megpróbálom megmelegíteni hátha úgy csak az a kérdés okozok-e kárt ezzel?
400on középen van a vezérműlánc, meg kell bontani hozzá, az újjal összefűzni, és áttekerni, a régit lefűzni róla, majd elnittelni.
Amit ember összerakott, azt szét is lehet szedni
Nem lehet valahogy kifordítani? A fogaskerék miképpen van rögzítve?
Biztos hogy szétszedhetősre csinálták, azaz valahogy ki lehet venni, az új meg feltételezésem szerint végtelenített.
250!

Megnéztem még egyszer de semmit nem találtam!
Pedig valószínű így egyszerűbb a cseréje, azért kell valahol szétszedni a láncot.. Nekem is nem sokára cserélnem kell, 5000-nél kicsit már csörög . 400-asod van?
Megnéztem a láncot és nem találtam semmit rajta!
Nem látsz rajta nittelő szemet? Áron nekem azt mondta ha veszek láncot akkor szét kell szedni úgy kell befűzni, ezért kell nittelő is hozzá..
...lehet igy hívni. Én is szenvedek, hogy nincs motorom... de még hogy!
Heló

Cserélném a vezérműláncot de nem tudom levenni a főtengelyen lévő fogaskereket és így a láncot sem! Hogy kell levenni?
Elnézést.Igen,szenvedek.Ha ezt az állapotot lehet így hívni.
...Te már készen vagy látom!
Most olvastam a tegnap és mai nap terméseit...
Akkor kellene 5 liter belőle Meg viszek három DA(ra)B-ot
Jövő hetem laza lesz, de ahogy néztem, kawa esti Még nem voltam
15w50 mindig...magának meg pláne