Ez evidens. De kérdem én, ki tudod cserélni? Ha igen, miért van ennyi kérdésed? A vezérműlánc nem egy izzó, amit csak kicserélsz tök egyszerűen és mész tovább...ez annál komolyabb dolog. Igen, magasak az árak...de van ami nem éri meg, hogy ne szakemberrel csináltassam...ahogy &rash is mondta lehet nagyobb kárt csinálsz benne és többe kerül majd, mintha szakember csinálta volna... - szerintem. Bár te még nem láttál engem...szőke vagyok és nő
Nem lehet elfordítani némileg a láncot, és közben megforgatni a főtengelyt? vagy valami hasonló praktika? Lehet jó nagy hülyeségeket írok Sztem kérdezd meg Áronékat, több tapasztalatuk van ilyen téren talán mint az egész jelen lévő fórumnak
Nem lehet mert van egy kis nyúlvány ami szerintem a blokk része és az gátolja meg h lefusson a lánc meg amúgy is az egyik csavar menete miatt nem férne ki a lánc szóval Én úgy gondolom, hogy csak a fogaskerék levételével lehet kicserélni.
Tuti ki lehet valahogy játszani onnan, elég nagy hely van, gondolom millimétereken múlik a dolog. Használd a fantáziád, forgasd, hajtogasd :D
A melegítést nem javasolnám, hozzá nem értésből nagyobb kárt csinálhatsz mint amennyit spórolsz rajta Bár nem tudom milyen szerelői képességekkel, tapasztalattal vagy megáldva zzr 250 manual - nem találtam benne hogy kell, igaz csak végig lapoztam. Meg az ilyen apró titkokat nem is szokták leírni, csak hogy cseréld ki
...ne viccelj már, ez egyszerű, mint a Riga lánc...hihihi
Megkeresed, kifordítod, átfűzöd, megkötöd, leveszed, átrakod, szétszeded, ráteszed, meghúzod és már kész is... ennyi.
Ezen oldalt van a lánc teljesen zárt csak úgy tudom levenni a láncot, hogy leveszem a fogaskereket de se kulcs se csavarhúzó nem jó hozzá. Megpróbáltam lehúzni de nem megy még talán megpróbálom megmelegíteni hátha úgy csak az a kérdés okozok-e kárt ezzel?
Amit ember összerakott, azt szét is lehet szedni
Nem lehet valahogy kifordítani? A fogaskerék miképpen van rögzítve?
Biztos hogy szétszedhetősre csinálták, azaz valahogy ki lehet venni, az új meg feltételezésem szerint végtelenített.
Pedig valószínű így egyszerűbb a cseréje, azért kell valahol szétszedni a láncot.. Nekem is nem sokára cserélnem kell, 5000-nél kicsit már csörög . 400-asod van?
1. ott van az a kis valami ami megakadályozza a lánc lefutását.
2. Ott nem is fér ki a lánc!
A szerelős témára: ha lenne annyi pénzem. hogy szerelőhöz hordozgassam akkor inkább nagyobb és fiatalabb motort vettem volna! Én sokallom az árakat!
A melegítést nem javasolnám, hozzá nem értésből nagyobb kárt csinálhatsz mint amennyit spórolsz rajta Bár nem tudom milyen szerelői képességekkel, tapasztalattal vagy megáldva
zzr 250 manual - nem találtam benne hogy kell, igaz csak végig lapoztam. Meg az ilyen apró titkokat nem is szokták leírni, csak hogy cseréld ki
Akit már ismerek és akit még nem annak is
Itt a "betolakodó" suzukis
De ha tudsz segíteni szívesen veszem!
Melyik "közölni valómra" gondolsz?
Megkeresed, kifordítod, átfűzöd, megkötöd, leveszed, átrakod, szétszeded, ráteszed, meghúzod és már kész is... ennyi.
Nem lehet valahogy kifordítani? A fogaskerék miképpen van rögzítve?
Biztos hogy szétszedhetősre csinálták, azaz valahogy ki lehet venni, az új meg feltételezésem szerint végtelenített.
Megnéztem még egyszer de semmit nem találtam!
Cserélném a vezérműláncot de nem tudom levenni a főtengelyen lévő fogaskereket és így a láncot sem! Hogy kell levenni?
Most olvastam a tegnap és mai nap terméseit...
Jövő hetem laza lesz, de ahogy néztem, kawa esti Még nem voltam