Az még hagyján, de időnként az olajat cserélni kell benne és akkor tölteni is újra........ezt elvileg ugyanolyan gyakran mint az első telónál(12000km-ként) kéne, de 24000-nél biztosan....
hmmmm..... Nem volt még ilyen gondom. Zsirozni szoktad a zsirzószemeknél? Van egy pár darab rajta, de csodákat művel ha még sosem volt zsir belenyomva. Legalábbis én amikor 2 éve megcsináltam, látványosan javult a rugózása.
Vedd ki a saját rugóstagod, méretezd le és nézd meg hol térhet el attól a cseredarab ( hossz, csapátmérő stb. )
Utána lehet keresgélni, a lényeg hogy flexi csöves gáztartálya legyen.
Nézd meg az ebay-en ( zzr1400 rear shock ) a képét: ha van annyi hely a rugóstag felső felfogatása mögött ( a 400-600 -on nincs ) akkor lehet h felrakható.
Ha nincs, akkor biztos hogy nem.
Igen,ezt sejtem nem lesz egyszerű,de ha nem jó,max keresek valami másik motort amié stimmel alá.Csak azért jutott eszembe,mert ez is meg van a sérült motorról.
Ezt fejből senki nem fogja megmondani sztem, így méricskélés lesz
ha az 1.1 kialakítása is olyan, mint a 600 -é, akkor nem fog stimmelni: az 1.4 -es rugóstagja fix gáztartályos, ez pedig általában nem beszerelhető a vázmerevítő miatt.
Egyébként mi a gond a jelenlegivel? Vagy csak a gázos része ébresztgeti a kisördögöt?
Marad ez:ebay
170471694119
Utána lehet keresgélni, a lényeg hogy flexi csöves gáztartálya legyen.
Viccet félretéve,nézem a robbantott ábrát a rugóstagról,nekem sem tetszik.Illetve tetszene,de nem hiszem hogy bemenne.
http://oemmotorparts.nl/oem5.a...
Ha nincs, akkor biztos hogy nem.
ha az 1.1 kialakítása is olyan, mint a 600 -é, akkor nem fog stimmelni: az 1.4 -es rugóstagja fix gáztartályos, ez pedig általában nem beszerelhető a vázmerevítő miatt.
Újabb hülyeség jutott eszembe.Ha az 1400 első fékjét pattintom a gépre,a hátsó rugóstagja annak nem lehet jó az enyémbe?