Egy 250-es zizibe milyen fékfolyadék kell? Van a kipufogódob előtt egy ilyen takaró lemez azt, hogy kell levenni? Vagy mekkora a dobba bemenő cső és hány csavarral van rögzítve a dob? (gyári dob)
A hűtőrendszer kiegyenlítő tartálya. Olvastam már valahol hogy ezeken csak túlfolyó tartályként működik, szóval ha kell, ide jön ki a felesleges víz a hűtőből. Legbiztosabb ha feltöltöd min és max közé, amennyiben van rajt ilyen, ja meg hideg motornál leveszed a termosz fedelét és megnézed mennyi víz (hűtőfolyadék) van benne. Meleg motornál ne vedd le mert a gőz megpörköli a kezedet.
Ma feltöltöttem a hűtőt,bedobtam az akksit,öntöttem benyát a gépbe,és 2. tekerésre feléledt!Gyönyörű!
Viszont egy kérdés,itt a képen látható a jobb faridom alatt egy tartály,az mi célt szolgál?Totál üres volt mikor szétszedtem,mi kellene legyen benne?Feltöltsem?
Köszi!
Felőlem szerintem mehetünk, de kikötés hogy délelőtt 10ig minimum alszom, mert 5-6 órákat aludtam a héten, meg mellettte meló 12+ órában. Fehérvárig a nyolcas unalmas egyenesére nem pazarolnám megint csak a benzint, győr, tihany mehet.
nos vasárnap valaki jönne motorozni?
kicsit elszomorodtam ma amikor láttam itt nálunk Szfv-on Feketehegyen egy ZZr-t csajszival és annyit nem mond ott fapapucs vagy nem merte elengedni a kormányt vagy le volt bénulva
Azért nincs, mert várhatóan két mérés lesz. De a második... hogy is fogalmazzak. Szóval az NAGYON hiteles lesz, ha érted
Jövő hét elején minden fent lesz itt a tesztekről!
Szia!
Látom árulod a blokkolót.
Beszerelés,garancia,stb......ki a beszerelő? én még mindig szenvedek,segíts!
Szétszedtem újra,gondolván,hogy biztos azért jelez nekem a hátsó,mert szakadás van,...rángattam a vezetéket bekapcsolt állapotban,semmi.
Az első működik,próbáltam már azt a hátsó helyére dugni,akkor nincs gáz,csak a szemmel lehet gáz,ki az aki tudja erre a választ?
Nem lehet,hogy rossz helyen húztam el a kábelt,és a motoron belül valami bezevarja? ....nem tudok már mit kitalálni
Nézd át az egész elektromos rendszert, ennyi idő alatt korródálódik az is. Mellesleg én inkább generátorra gyanakodnék, ugyanis az melegszik inditás után. Fogsz egy multimétert, és kiméred hogy mekkora az ellenállás az egyes vezetékek között, ugyan annyinak kell lennie. Célszerű hidegen és melegen is megcsinálni. olvasgass Ezt is
Vadi új a fesszabályzó is meg az akksi is. Műszerrel ki lett mérve azt mondja magáról hogy frankó.De ha beindítom miért tölt az első 15-20-s ban?Nem értem!
Mondjuk az én ilyen dobozkámnak eléggé kókányolt a belseje, tehát nem adom vissza
Remélem ezzel jó lesz
Fesz.szabályzód eldurrant. Nálam ugyanezt a jelenséget produkálta a 400-as anno.
Világítás nélkül volt töltés, világítással nem
Ezt a visszavétel dolgot viszont átadás előtt is megkérdezhetted volna tudod ez egy elektromos alkatrész.
És mint ilyen, ha egy másik alkatrészed hibás a rendszerben (de tegyük fel h tönkretette a biztosítéktábla kötéseit is) akkor ezt is tönkre fogja tenni.
Persze kívülről ebből semmi nem látszik, hiszen ez nem első villa hogy ránézel: görbe oder nemgörbe...
Amivel fizikai gond volt ( pl. a féktárcsa , amit szabályozni kellett volna) azt szó nélkül visszavettem, hiszen az egy egyszerű méréssel megállapítható. De ennek a visszavételét nem erőltetném, ha nem baj.
És persze remélem h tényleg ez a hibája a vasadnak - a fesz.szabályzó az legalább 10-15ezerrel többe kerül mint a bizti tábla
A jelenség a következő: moci beindul van töltés kb 10-20mpig.
Ezután nincs. Ha a biztitáblából kiveszem az első és hátsó világítás
biztijeit akkor rögtön tölt.Ha viszzateszem akkor pedig megint nem.
Na szerinted?
Egy 250-es zizibe milyen fékfolyadék kell? Van a kipufogódob előtt egy ilyen takaró lemez azt, hogy kell levenni? Vagy mekkora a dobba bemenő cső és hány csavarral van rögzítve a dob? (gyári dob)
Köszönöm!