Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem, ezért is kérdeztem akkor marad a május.
Akkor kihagyom bácsi!
Az nekem sok csak 1 nap elmotorozgatni.Már nem úgy sok hogy km-be,anyagilag
Szóval érti gondolom
Még valaki pénteken?
oksi
elméletileg 20fok körül lesz ugy hogy.......
Szia!
Köszi,megnéztem,lehet hogy a kínai gagyiknál 4x drágább,de az itthoni gagyinál is csak 2x.
Szerintem nem vészes annyira az ára,de legalább minőségileg jó.
Nekem vóna, csavaroghatunk egyet a környéken.
Pénteken felhívlak, hogy tuti jó -e.
péntek délutánra nincs kedvetek egy kis Velencei tavi motorozást eszközölni?:)
Szia!

ment a mél...
mi jot csináltok vasárnap?
Ez a bukógomba megoldás van valakinek?
Tényleg szép egy darab!
Csak vasárnap ne legyen eső!
Német ebayről rendeltem. MRA, igaz 4x drágább mint a távol-keleti másolatok, de valóban minőségi holmi.
Vasárnap leteszteljük, milyen módon "csapja a szelet"
Szia!
Megtudható-e honnan van ez a plexi?Valami hasonlóban gondolkozom én is,mert jelenleg letépi a szél a fejem.
Húúúde szééép plexi
Kezd útban lenni a "maradék" ZZR... szóval ha valaki(ke)t érint tartalék/donor alkatrésznek:
ZZR600 bontott alkatrészei ( 130EFt ) egyben elvihetők féláron !
.
Sziasztok
Ki mi jot csinál most?Ki ér rá egy körre?
A gomba méretei: 40 -es átmérőjű metamid henger, 55 mm hosszú. Benne 7-es furat, a külső végén 10-es furat, 10 mm mélyen a csavarfej süllyesztése miatt (imbusz)
Ha így konzolnak is használod mint én, akkor természetesen a süllyesztés nem kell.
Az idomot 2-es gumialátét védi a karctól a gomba alatt.

Esésnél nem egy életbiztosítás, de egyszerű dőlésnél karcmentesen véd.
Csak húzd le a vezetéket róla: ha 6 csatlakozó van rajta, akkor biztosan jó hozzá az E-s 600 -asé.
A motorkerékpár feszültségszabályzóba megy három egyforma színű vezeték, és kijön belőle általában kettő vezeték (fekete-piros is lehet).
Ez a három (fehér,vagy fekete)a generátorról jövő három váltóáramú fázis vezeték. Kijön belőle a + és a test ! Ha azonos motortípusról teszed rá, akkor a csatlakozó és a bekötés azonos, nagy valószínűséggel . Nézd meg a kapcsolási rajzot , De a 600 -ét nyugodtan ráteheted. Egy a lényeg , a teljesítmény amit fel tud emészteni. Abban nagy különbség nincsen.
Ma leméretezem, és felteszem ide a paramétereit.
Kex, &rash és Kutya.!

Köszönöm a segítségeteket, feltöltök egy fotót, hogy milyen feszültségszabályzó volt a motoromon, nem vagyok képben, pontosan hány féle feszültségszabályzó létezett, légyszi segítsetek, hogy az enyém a kép alapján melyik lehetett. Kutya. küldött nekem mail-en egy képet arról, ami Neki van, az jó lehet az én motoromra? (1992-es ZZR 400) Akinek ilyen motorja van és tudja, légyszi segítsen, elég sürgős lenne. Még egy fontos kérdésem lenne: a 600-as ZZR feszültségszabályzója jó a 400-asra? Mellékelek képeket. Az első, ami fent van a motoron, az volt az enyém, a második kép, amit Kutya. tudna nekem.

Péntekig a motoromon kéne lennie, aki tud, légyszi segítsen!

Nagyon szépen köszönöm!

Andris
Kedves Kutya!

Tetszik nekem ez a bukógombás megoldás. Tudnál nekem segíteni a beszerzésében, vagy a legyártáságoz szükséges paramétereket megtudnád adni? Van cnc marós ismerősőm, szerintem ő megtudná csinálni, ha van hozzá adat.
Köszönöm...
18 -at még nem tudom, a 17 az (szinte) biztos h lézerezés - megbeszéljük bácsi.
Kilométer nem lesz gáz? Csak megyünk meg jövünk!

(magának 800 km az út + ott a motorozás)