Szerintem ne kísérletezz vele... akármennyire is javítható ( nálunk a főiskolán BÁRMILYEN fémet tudnak hegeszteni ) de én nem bíznám az életem valamire, ami ilyen módon van mókolva.
És nem azért mert eltörik, hanem a hatalmas erők, amik féktávon/kanyarban hatnak rá, nem úgy fognak működni, mint egy egészséges vázban.
Inkább keress hozzá egy donor motort, vagy csak egy vázat.
Akkor ez lehet a gond, ugyanis festékboltban igen nehéz a nem egy komponensű színekhez megoldást találni. Gépjármű festésre szakosodott műhelyekben egyszerűbb és tökéletesebb megoldást találni.
A legjobb,hogy 8 boltból elküldtek ezzel a színnel.Az uccsó helyen megvolt a gyári színkód,már reménykedtem.Ekkor mondták,hogy a recept alapján nincs egyik összetevője sehol,mert betiltották.(előző 7 helyen ezt nem tudták?)Na mind1,végülis nagy kutakodás,és honda r72p színkód stimmel.Szal az lesz a gép.Most elutaztam vidékre,hétfőn megyek vissza,keddre kész a gép,rakhatom össze.
Ez a szín nem úgy működik, nem kell kikeverni. A bordó átlátszó lakk, a rétegek száma határozza meg a sötétségét. Egy réteg inkább rózsaszínnek hat, mig négy-öt réteg már mélybordót ad. emiatt elég sok múlik a festőn is, hogy egyenletesen hordja fel a rétegeket és ne legyen foltos. Tehát amatőr körülmények közt és kevés tapasztalattal ez nem megvalósítható művelet. Garázs festők felejtősek. Nekem 4 éve 100-ért festették a tank kivételével az összes többit. Ebből a festék maga volt közel 60 ezer, asszem 8 deci szín + aláfújó vagy 3 deci + lakk.
Ez hülyeség. Nem tudom a tiéd milyen szín, de a kawa bordó többnyire (legalábbis mást még nem láttam) gyöngyház metál. Az úgy készül, hogy kell rá először két réteg aláfújó (ez egy ezüstös csillogó matt festék) aztán három réteg bordó, ezzel állítják be a színmélységet és két réteg lakk, ami a fényt és a védelmet adja. Ergó bármilyen színárnyalat kihozható.Arra már nem emlékszem mi volt a festék tipusa, de aha kell megkérdezem. Azt tudom, hogy a színkódok közt mi sem találtunk kawasaki bordóhoz receptet, de honda goldwinggel megegyezik és az került rá az enyémre.Ja, és ez mind vizbázisú festék, tehát nem valószínű hogy azóta be lenne tiltva.
Én (és jó páran a csapatból ) a Fuchs Silkolene Pro4 15-50 -el járunk.
15.000.- Ft a 4 L olajszűrővel.
( Vagy ha pályanapok stb. kizárva, akkor létezik 10-40 teljes szintetikus változatban is, abból 10.000.- Ft a 4 L )
Gurultam ma, potom 16 kilométert.
Rohadt szar volt.
A karburátorok nincsenek rendesen szinkronban, 5-6000 alatt rángat meg nem akar menni a gép, olyan érzés mintha nem lenne benne nyomaték, 3000 fordulaton alig akart feljönni a dombon, mert fulladozott. Ebből kifolyólag füredről hazafele kénytelen voltam magasabb fordulaton jönni, ott megy szépen
A holnap délutánom ezzel megy el meló után, kétséges lett ezáltal az expo.
A tank kivételével mindent kellene.A festő azt mondta felfújja először kártyára és még okoskodik vele kicsit hátha jó lesz.Mikor néztük nem igazán volt már eltérés.
Látott már ilyet valaki?
Nem lehet a gyári kawa bordó színt kikeverni,mert az egyik összetevőjét az unijó betiltotta.Fasza szopás!
Így a gép Honda torino red lesz.
Kedves Társak!
Figyeljünk az utakon!Ma délelőtt Kecskeméten kikanyarodott egy autó az egyik motoros elé.Az ütközés elkerülhetetlen volt.A moci totálkár,a srácnál semmi maradandó sérülést nem diagnosztizáltak.
Lehet elviszik az enyémet és keresek majd olyan 320körül egyet 400ast ha tudsz valakit szólj!Persze ha megveszik a kicsit!