Jobb lenne az első megoldás a bukógombára. Én is néztem a vázon az a helyet, ahol fel lehetne rakni. Szeretném úgy megoldani, hogy ne keljen az idomzathoz hozzányúlni, módosítani. Van valakinek ilyen megoldása a fórumon? Fagyálló az mindegy, hogy milyen(nincs motorokhoz külön?)?
A kerékről kapta a vizet, ami meg aztán ráragadt. Nemtudom mivel lenne a legjobb mosni, hogy ne legyen ilyen retkes, lemostam brigéciollal, némileg javult a kép.
Húúú baszki részvétem Mindig rossz ilyent olvasni, átélni még rosszabb lehet. Talán vigasztaljon a tudat, hogy neked nem lett bajod, és még motorra tudsz ülni.
Sziasztok!
Régóta nem jelentkeztem, mert az élet külföldre szólított, de most márc 15-én számomra is elkezdődött a motoros szezon, és sajnos azonnal be is fejeződött egy kedves autóstársunk miatt. Röviden leírva szembe jött vele a sávomban és nekem már nem volt esélyem elkerülni a csattanást. A villa beköltözött a hűtőbe, a váz négy helyen eltört az eleje teljesen megsemmisült. Én szerencsére kisebb zúzódásokkal megúsztam. Az autós elismerte a felelősségét már voltak felmérn a roncsot ,most várom a biztosító "ítéletét". Szóval lehet hogy lesz néhány felesleges alkatrészem... fél lelkemet otthagytam az aszfalton miután feltápászkodtam és megláttam valaha volt szememfényét...
Még az ellenségemnek sem kívánok ilyet.
Egyszóval vigyázzatok magatokra!
már írtam korábban, csak nem figyeltél valszeg.
kicsivel az Y után vágva van és behegesztve. jobb oldalt összekötő + slip-on sportkipu. ezután hozzá lett hangolva. többről nem tudok
A vizet én -25 körülre kotyvaszttottam ha jól rémlik, belövöd - 30-ra, annyi csak nem lesz és levan tudva.
Bukógomba: Eddig két variációt szültünk
1. a vázon ahova az idomelválasztó idomot rögzitjűk M6os csavarral, oda egy gomba, ha jól rémlik volt akinek ez leugrott a helyéről csúszáskor - elég vékonyka az a csavar, viszont a vázat igy nem tudja elvinni ha elakad, mert ugye letörik, viszont ezáltal bekerül a motor és a föld közé, aztán károkat okoz.
2. elől a blokkot két csavar tartja, én ide raktam, M8 emlékeim szerint, elég izmos kivitel, a motort fel lehet emelni vele tök nyugodtan. A probléma itt az lehet, hogy ha elakad csúszás közben, elviheti a vázat, illetve elég nagy az erőkarja.
Ez utóbbiról valahol van méretezett rajzom
Jó lenne kitalálni milyen méretben és kivitelben lenne a legjobb.
Köszi a segítséget. A hűtővíznek kb. hány fokosnak(-) kéne lennie, mert a manualban nem találtam adatot:)?
Valaki tud intézni '91-es zzr 600-ra bukógombát? Van egyáltalán gyári helye, vagy valahova lehet rögzíteni?
A sima fagyálló nem jó ezekbe a hűtőkbe