Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kopnak a Zizi alkatrészei, a "fontos" dolgokat ide külön felteszem, márkatársi áron, hátha...

- 2db gáz + 1db szivató bowden: 13000.- helyett, 8.000.-
- 6lábas ZZR400/600 fesz.szabályzó: 15000.- helyett, 9.000.-
- Központi rugóstag, himbával: 18.000.- helyett, 10.000.-
- Központi rugóstag, himbával + lengőkar: 25.000.- helyett, 14.000.-
- Balos lábtartó konzol: 12.000.- helyett, 7.000.-
- Horpadt tank + Tanksapka + benzincsap: 5.000.- helyett 3.000.-

Vegyétek, vigyétek
Szintén köszi a tippet!
Szerintem marad a radiális főfékhenger,és a 6 dugattyús ZX9R féknyergei.
Nekem az előző 9-es fékje nagyon bejött,klasszisokkal jobb volt.
Köszi a tippet!
a féknyergek állapota - dugattyú, gumik, stb.- rohadt sokat számít. enyém kapott donortól ( ) elég jókat, amíg az nincs rendben, addig lehet csillogó tárcsa. mellesleg fölülre ráment egy bandit főfékhenger. egész jó így és a tárcsám nem mai darab...
Hát próbálkozz ráműteni radiális főfékhengert. Ha azzal nem elég jó, akkor kezdhetsz sokdugattyús féknyergeket kutatni, ami rámehet. Keresd meg Matska-t itt, ő belevágott hasonlóba. Kb olyan dolog mint a családi ház építés...rámehet a házasságod
Már majdnem elfelejtettem.
Ennek a nagy dögnek gyárilag k***a gyenge a fékhatása,pedig a betét is már kutyától van,tárcsa is jó, fém fékcsövet is kapott.
Nincs valakinek tippje,hogy esetleg valami másik motor fékrendszerét hogyan lehet,vagy lehet-e egyáltalán átépíteni?
Gumi még nálam is bejátszik, de húzom amíg még biztonságos. Közben meg nézek valami jópofa használtat.
Hát a K&N-t lehet én is megmosom bár még piros volt ami volt jelent. Most már csak jó gumis kérdése a szezon Kíváncsi vagyok ezekre az Angel ST-kre

Ma nem bírtam magammal tovább és megsétáltattam a drágát.
Pöccre indult nekem is, pedig elég rég volt beindítva. A szokásos tavaszi Triumph effektus persze megjött, de majd elmúlik! Valószínűleg gyertyát kell cserélnem, meg légszűrőt tisztítani, de ez úgyis tervbe volt.
Csoda emberek csoda! Beraktam az új akksit, gyújtás, és pöcc Brrrrggrrg brürr brürr ahogy köll Mégse lesz belőle autó
Főbiztosítékot kimértétek már, ha nem akkor valamelyik nap veszek magamhoz cuccot, és jól kimérjük a biztosítékaidat. Az összeset.
Ha jól működött a rendszer azoknál meg kellett állnia a problémának.
Rendben, adatlapomon ott az emil/msn, beszéljünk ha el tudtad érni.
Szia Kutya!
Egy kedves barátom Dunaújvárosban melózik,beszélek vele,hátha el tudná hozni tőled a csavarokat,mert a 7 végén úgyis jön erre felénk és elhozhatná.
Dunaújvárosban vagyok.
250esbe sok elektronika nincs....vagy mégis?
Rendben tuti kell.Helyileg merre tudom átvenni személyesen?
MEgköszönöm mindenkinek aki segítene mert kicsit le vagyok égve:(
aksi JÓ az tutti!
06309439619
Ha zzrrs kollégának nem kell, hozzá csaphatod a cuccaimhoz.
Miért isztok, ha nem bírjátok?Küldjétek el nekem az italt. Elektronika halála ha fordított polaritást kap ! ODAFIGYELÉS !Piros a plusz, fekete a minusz !
Van ott több is, csak szét kell dikhászni!

Jobb farokidom leszed és már meg is van!

Ha gondolod segítek átnézni, de nem állítanám, hogy értek is hozzá!
az okozhat bajt, vastagon. A 600-ason a bal oldalt, az ülés mellett-alatt lévő nagy biztit nyírja ki ilyen esetben.
amugy megkérdeznéd a tündért hogy egy 95ös 250el mi lehet ha fordítva teszem be az aksit?hány biztosíték van én egy nagyot találtam!
Sajna félek hogy sokba kerül mert most nincs zseton
Ezen a 600-ason volt egy marék gyári (fekete) idomcsavar, meg másik két marék gyári csavar ami idomon belüli felfogató kötőelemek.

Igazából válogatni azt nem fogom, de ha valakinek megér egy ezrest, akkor átveheti nálam
Viszont kedves Kutya!
Nem tudsz véletlenül a vashoz idomcsavar(fekete v piros) szettet jó áron?Kellene még valami szép markolat(Harris piros-fekete),és lehet h kormányvégsúly(célirányosan piros) is?
Köszi!
A kettő.
De épp kezd megbukni az Osram bizonyítási eljárása, miszerint ez lényegesen jobb mint az autós Nightbraker szóval lesz ugyanilyen H4 vagy H7 párban 4-5000 között is, bármikor.