Sziasztok!
Boldog születésnapot az illetékeseknek! (Remélem a két hetes intervallum felétek is szokás )
Nemtud valaki olyan helyet ahol szintereznek? azt hallottam a felnire az a legjobb megoldás, mert nekem a fújást sajna elb*szták, és jön le az arany a drágámról, esetleg székesfehérvár vagy veszprém körzetében? más megoldás tapasztalat is érdekel erről a dologról....
A festés és a matricázás nem az eredeti csúsztak vele azt mondta is az előző tulaj az eredetvizsgás megnézte 2x lett festve. A fékbetétek nem kopottak a tárcsát nem tudom hogy az-e? A spirál az törött sajnos nem találtam még a neten csak zzr 600 as hoz de még majd utána járok valami boltba. Castrol Actevo X-tra 4T 10W40 jó olaj mert ilyet tudnék szerezni olcsón?
Szép a gép, gratula hozzá!
Az én szememnek a matricák furcsán állnak, karcfélét csak az első telónál, meg az első sárhányón -az fénytörés?- fedeztem fel, újra lett fújva?
A féktárcsák is kopottnak tűnnek, a betéteket is nézd majd meg, de ha jó a fék, csak műszaki után!
így képről 30ezerkm+ra tippelem, én 25ezernél cseréltem láncszettet.. nomeg légszűrőszivacs csere, nagyjából ennyi, gyűjthetsz benzinre
Én egy hőlégfúvó és egy 3mm-s plexilemez segítségével orvosoltam ezt a dolgot. (CBR600F)
Csináltam formára hajlított/formázott tartót amire a gyári profiltartóval tudtam felrakni a fejegységet.
Ezzel előrébb került az egész,nem ér bele a sárvédőbe még akkor sem ha teljesen felütne,+ az állíthatósága is megmaradt
Nincs semmi rendellenes hangja teljesen jól húz minden rendbe van vele csak engem zavar, hogy 1-1 csepp olaj van alatta. Az olajszint a min és a max jelzés között van pont a felénél.
A műszakin biztos át fog menni minden működik rajta.
Egyedül azt nem értettem miért kellet külön eredetvizsgát csinálnom miért nem jó az amit ott csinálnak?
Nemsokára lecserélem az olajat és néztem hozzá szűrőt is amúgy a zzr 600 as alkatrészei jók hozzá? (km spirál)
A műszaki kicsivel 4e ft lesz.
Szép a motorod! Amúgy az enyém így néz ki!
Sziasztok!
Üdv a klubban
Nos szerintem ne aggódj, ha megy, nincsenek rendellenes hangok akkor egyben van a vas, hisz megvetted.. gondolom jó alku volt a lejárós műszaki, ami most nemtudom mennyi, ~4ehuf volt tavaly
Az azért érdekes hogy csak egy oldalt van bekenve a fedél
én 5ekm-ként cserélem a szűrőt-olajat. valamennyi marad bennt, így 1,6-1,7L megy bele a max jelzésig, 1-200km után ha lejjebb megy az ablakon a szint még egy kicsi.. ~5ehufból kijön
Amit bejelöltél nincs ötletem hogy micsoda az enyémen is vannak ott furatok.. talán menetesek is..
A képen fennt azaz a Zizi baloldalán az olaj szerintem a láncról jöhet, majd tisztítsd ki a dzsuvát első fogaskeréknél a fedél alatt..
Műszakin, világítást, féket nézik, ez enyémen a motorszámot is csekkolták újra, bonthattam le a jobb oldali idomot..
km-el hogy áll? vezérműlánc, szelephézagellenőrzés javasolt..
Én nem voltam tisztában
Valóban elég ronda megoldás, műszaki után nagytakaritást nem ártana tartani. Olajcserével egyet értek, ki tudja mikor cseréltek benne és tiz ezer forint alatti tételről beszélünk. Aztán a blokk megtisztitása, és valahogy kideriteni honnan szivároghat az olaj. Ahogy azt a tömitést elnézem, elég ronda. Az ilyen dolgokat tessék kicserélni normálisra, mert nem kizárt hogy azért folyik az olajad, mert máshol is rossz a tömités. Ahogy nézem ott a csavar fölött is olajtól csillog valami. Ha van időd, szánj rá pár órát, előzd meg a bajt, mert sokkal többe kerülhet.
Ha tényleg a két hely valamelyikéről szivárog az olaj (azért csatlakoznék &rash -hoz, hogy a pontos szivárgási helyet ki kell deríteni), akkor szerintem nem, csak mindig figyelni kell, hogy az olajszint a felső jelen legyen. Esetleg rá lehet húzni a leeresztő csavarra, hátha meglazult.
Mivel most vetted a motort műszaki után cserélj olajat és szűrőt, ezzel egyidőben a szivárgásokat is meg tudod szüntetni.
A leeresztő csavar alatt fém tömítés, a szűrőfedél alatt gumigyűrű tömítés van.
Én tisztába voltam a köbcenti különbséggel azt nem tudtam, hogy ennyibe eltér a két motor egymástól. Tényleg elég csúnyán van leszigetelve de Én már így vettem most nem szedem szét mert csütörtökön viszem műszakira. Úgy gondolom, hogy az előző tulaj így használhatta eléggé koszos az alja. Arra esetleg tudsz vagy tud valaki válaszolni, hogy nagy a baj?
Bocsi, hogy belepofázok, de a te géped 250 -es, &rash -é pedig 400 -as, ez gondolom nem új infó egyikőtöknek sem, csak nehéz lesz összehasonlítani!
A tiedben még szűrőbetét van, ami az alatt a bordázott köralakú tácsa alatt rejtőzik, aminek a széle jól szét van tömítve.
A mellette lévő csavar az olajleeresztő csavar (ezt onnan ismered meg kivülről többek között, hogy szinte összeér a feje az olajszűrő fedelével).
Ahogy így a képet elnézem, bárhol szivároghat, mert nem túl elegáns megoldással lett tömítve az olajszűrő fedele sem.
rákérdezne nekem, hogy a csomagtartómat mennyiért nyomnák le?
Csak a három dobozt tartó csöveket kell, meg a hátsó kapaszkodót.
Kösz!