Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia

A másik oldalról kellene nézni. Alul van kb középen egy csavar vagy az olajszűrő vagy az olajleeresztő csavar és attól kicsit feljebb és oldalt van egy másik csavar és arról csöpög le. Holnap teszek fel róla képet.
Szia! Lefényképeztem a motor alját. Honnan jön az olaj?
Meg sem említelek
Hogy ne legyek túl offtopic: megjárattam ma a motort. Egész könnyen indult. De kurva hangos az a kipufogó, főleg a folyosón
Ott engem meg se említs! Ott dolgoztam!
Kérdezd a csatikat is meg! Abból is van egy rakással!
Szia! Köszönöm, mindkettő nagy segítség volna. Első körben a héten elsétálok hozzájuk, és ha nem járok sikerrel akkor megkereslek! Tőlük nem messze abban az utcában van egy elektronikai alkatrészekkel foglalkozó cég is, csatlakozókért meg oda nézek be.
Még én sem vettem ilyet... de agyalok rajta!
Szia!
Ha jársz Veszprémben a Csillag utcában, akkor ott találsz egy céget, akik játékgépekkel foglalkoznak. Ha szépen kéred őket, akkor vágnak le Neked annyit amennyit kérsz. Szerintem van nekik 15-20 féle szín. Árat ne kérdezz, csak egy ötlet volt.
Vagy ha megírod nekem az e-mail-omra, hogy milyen színek kellenek, és mennyi, akkor megpróbálok szerezni Neked. Nem ígérem, hogy gyors leszek, cserébe sokba fog kerülni.
Nem tudok már mit kitalálni,kintebb kell hoznom...
Jó helye lett volna ott alul,alig szembetűnő.
Te Kutty!
Nincs ötleted honnan lehet tarka kábeleket szerezni kábelkorbács cseréhez? Google nem mongya meg
Megjárattam a motort. A folyosón A macska elmenekült
Ha valaki lemaradt volna róla novemberben:

Lézerblokkoló két fejes : 45.000.-
Lézerblokkoló három fejes: 47.900.-

60-2000 méter között jelez/blokkol, ( az új SC103-nál 120 és 2000 m között ) egy óra alatt beköthető bármely motorra.

Természetesen ez is beméréssel együtt, garival, új, számlás.
Nekem sűrűbb olaj fogja megoldani ( de az egyébként is időszerű )

Nálad gázos a helyzet, mert az a magasság adott, és a közelében sincs hasonló.
Lehet hogy őrült ötlet, de meg kéne tudni, hogy a két darab, az idom oldalára FÜGGŐLEGES helyzetben felrakott jeladó blokkolja -e a történetet?
Üdv!
Cumizok a blokkoló első szemével, ha berugózik a gép eleje,a sárvédő beleér.
Van valami ötlet?
Ki hogyan oldotta meg?
Szervízkönyv szerint, ha az az,
akkor a Compression ratio:
D modells: 11.5:1
E modells: 12.0:1
sziasztok

Megtudná valaki mondani hogy ha karbiszinkront állítok akkor a mutatok menyit mutassanak ? mert egy szintre hozni nem nagy cucc de menyi az ideális érték?
BUÉK Magának is!
Szeva Kutya!

Boldog Születésnapot, kedves egy napon született motoros barát!
"..Leszedtem az idomokat róla, ismerkedésképpen a környezetem nagy csodálkozására. Később megszokták, hogy néha szétrántom valami miatt.."

Hát nem mondhatjuk Rád, hogy egyszerű vagy mint egy raklap Nyáron megnézem, mit tuningoltál
A motor ezen részéről még nincs képem, uh lövésem sincs melyik csavarra gondolsz, az olajteknő tartócsavarjai vannak azon a környéken gondolom.
Én első körben lemosnám az alját tisztára, hogy látni lehessen honnan jön az olaj. Bemelegíted a motort, amíg el nem éri az üzemi hőfokot, aztán leállítod, ilyenkor a meleg olaj "vékonyabb" hamarabb utat talál, nem kell várnod napokig vele. Hülye ötlet, de lisztet fújnék a blokk gyanús részére, és azon majd jól látszik az olaj útja.
A motort nem inditgatjuk fölöslegesen pár percre, főleg ilyen hidegben nem, a fokozott hidegindítási kopás miatt. Ha már beindítottad, hagyd felmelegedni.
Helló

Most, hogy 3-4 napja egy helyben áll a motor észrevettem, hogy 1-1 olajcsepp van alatta. Az olajleeresztő csavar mellet van egy másik csavar arról csöppen le néha 1-1- csepp. Kell aggódnom? Vagy honnan jöhet az olaj?

Köszönöm!
Nem akarom eladni, levan kakkantva mennyi van benne. Az én szégyenem lenne a 15.000km Épeszű vásárló meg amúgy sem kilóméterállásra vesz motort, főleg ilyent.
Na,akkor ebbe is csak 15000 km lesz mi?
Jajj,a kép lemaradt
Nekem ilyen van,ebben benne volt gyárilag