oksa, majd bemegyek valamelyik nap hozzád, és megbeszéljük ezt a fényezést.
De visszatérve a nem induláshoz.
Ma több órát elszarakodtam vele. Rájöttem, hogy el volt tömődve a tank szűrője, így kipucoltam, és láss csodát, folyt a benzin.
DE még mindig nem indult.
Az alapjárati csavart is beállítottam, de úgy se.
Pedig 60-60 másodpercig indítóztam, bika kábellel, a kocsiéról.
DE SEMMI, még egy röffenés se.
Nekem most fényeztek elemeket a ZiZin, épp a héten hozza a festő a kész munkát plusz az airbrusholt sisakot.
Ha gondolod összehozzuk h tudj találkozni vele, sztem 50 körül/alatt ki kell jönnie a fényezésnek.
Nem 'kimondottan gyors' a srác, de szépen dolgozik és jó áron.
a "király" sem tud segíteni rajtad sajnos nincs belőle utángyártott, kizárólag K&N direktlégszűrőben.
Szóval vagy ez az örök garanciás, gyári helyre építhető direktszűrő ( 14.500.- Ft ) vagy a gyári a Suzukinál.
Sziasztok.
Az után érdeklődnék, hogy egy komplett fényezést mennyiből lehet kihozni.
Ugye tavasszal vettem, külsőre kicsit lepukkant állapotban, mivel első motor volt, nem akartam a külsejére költeni, hátha bukok. De hál' Istennek nem volt gond, így most úgy döntöttem, kívülről is rendbe teszem.
De hol érdemes, és mégis, kb mi a reális ár?
Nincs mit.
Márciusra legkésőbb össze lesz rakva, akkor elgurulok vele egy vázgeometriát és egyenesfutást méretni.
Nem szeretném +200-nál megtudni hogy valami nem frankó
Kosz az infokat a festek ugyben mindenkitol
Akkor kb. 35 dcl piros, 35 kek, meg 0,8 L lakk.
1 L standox 40000 ,neg a lakk 20000, hat kb 50000-bol meguszom a festeket.
De majd utanna erdeklodok, mennyiert festenek le, ugy hogy be van csiszolva?!?!
Vaságy, odáig el sem jutottunk ! A vasparipámon próbálkoztunk, jó sorrendben, csak rossz irányban . Egyeztetésnek álok elébe!
Volna is beszúrnom ide elemzésre pár kép , de férfiasan bevallom, nem merem, mert kikapok .
Ja, én is téged .
Érdemes megt nézni!
Sziasztok
E3: 405-477+-5ml
Első szám csere esetére értendő, második teljesen száraz telóra
Egészség?
De visszatérve a nem induláshoz.
Ma több órát elszarakodtam vele. Rájöttem, hogy el volt tömődve a tank szűrője, így kipucoltam, és láss csodát, folyt a benzin.
DE még mindig nem indult.
Az alapjárati csavart is beállítottam, de úgy se.
Pedig 60-60 másodpercig indítóztam, bika kábellel, a kocsiéról.
DE SEMMI, még egy röffenés se.
Most mit tegyek? Adjak neki hideg indítót?
Szóval akkor 14500 pénz. Postán tudod küldeni ugye?
Dobj egy e-mail címet és írom a többit!
Köszi!
Ha gondolod összehozzuk h tudj találkozni vele, sztem 50 körül/alatt ki kell jönnie a fényezésnek.
Nem 'kimondottan gyors' a srác, de szépen dolgozik és jó áron.
a "király" sem tud segíteni rajtad sajnos nincs belőle utángyártott, kizárólag K&N direktlégszűrőben.
Szóval vagy ez az örök garanciás, gyári helyre építhető direktszűrő ( 14.500.- Ft ) vagy a gyári a Suzukinál.
Az után érdeklődnék, hogy egy komplett fényezést mennyiből lehet kihozni.
Ugye tavasszal vettem, külsőre kicsit lepukkant állapotban, mivel első motor volt, nem akartam a külsejére költeni, hátha bukok. De hál' Istennek nem volt gond, így most úgy döntöttem, kívülről is rendbe teszem.
De hol érdemes, és mégis, kb mi a reális ár?
Úgy hallottam te vagy légszűrőben a király errefelé Kérdésem lenne, hogy K6 600 Gsxr-be valót tudsz szerezni? És ha igen mennyiért?
Üdv!
Márciusra legkésőbb össze lesz rakva, akkor elgurulok vele egy vázgeometriát és egyenesfutást méretni.
Nem szeretném +200-nál megtudni hogy valami nem frankó
Akkor kb. 35 dcl piros, 35 kek, meg 0,8 L lakk.
1 L standox 40000 ,neg a lakk 20000, hat kb 50000-bol meguszom a festeket.
De majd utanna erdeklodok, mennyiert festenek le, ugy hogy be van csiszolva?!?!
De az urgevel azota sem tudtam beszelni
Volna is beszúrnom ide elemzésre pár kép , de férfiasan bevallom, nem merem, mert kikapok .
Ja, én is téged .