Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, megérkezett!
30 felett minden egészséges nap ajándék
Minden gut a pöcs kemény, a széklet puha: így harminc felett sokkal többre már ne vágyjon az ember
http://www.kepesmotor.hu/motor...

Érdemes megt nézni!

Sziasztok
E1-E2: 429-505ml
E3: 405-477+-5ml
Első szám csere esetére értendő, második teljesen száraz telóra
1994 es kawasaki zzr 600 E bontott alkatrészei eladók motor blokk +váz ,felni,,idomok ,féktárcsák ,lámpák, sok más alkatrész. 06309492804
És azt tudja valaki hogy az E modellbe menyi teloolaj kell?
szasz bácsi!
Egészség?
Karbi tisztítás előtt semmiképp ne. A fényezést egyébként az a peppe1000 csinálja, aki az Airbrush-ba is ír.
oksa, majd bemegyek valamelyik nap hozzád, és megbeszéljük ezt a fényezést.

De visszatérve a nem induláshoz.

Ma több órát elszarakodtam vele. Rájöttem, hogy el volt tömődve a tank szűrője, így kipucoltam, és láss csodát, folyt a benzin.
DE még mindig nem indult.
Az alapjárati csavart is beállítottam, de úgy se.

Pedig 60-60 másodpercig indítóztam, bika kábellel, a kocsiéról.
DE SEMMI, még egy röffenés se.

Most mit tegyek? Adjak neki hideg indítót?
emil az adatlapon, a szűrőt lerendeltem, a többit megbeszéljük!
JA bocs papa én K&N-t akarok csak nem írtam le
Szóval akkor 14500 pénz. Postán tudod küldeni ugye?
Dobj egy e-mail címet és írom a többit!
Köszi!
Nekem most fényeztek elemeket a ZiZin, épp a héten hozza a festő a kész munkát plusz az airbrusholt sisakot.
Ha gondolod összehozzuk h tudj találkozni vele, sztem 50 körül/alatt ki kell jönnie a fényezésnek.

Nem 'kimondottan gyors' a srác, de szépen dolgozik és jó áron.
www.louis.de , a bike-databank -ban benne van.
Szia,

a "király" sem tud segíteni rajtad sajnos nincs belőle utángyártott, kizárólag K&N direktlégszűrőben.
Szóval vagy ez az örök garanciás, gyári helyre építhető direktszűrő ( 14.500.- Ft ) vagy a gyári a Suzukinál.
Sziasztok.
Az után érdeklődnék, hogy egy komplett fényezést mennyiből lehet kihozni.
Ugye tavasszal vettem, külsőre kicsit lepukkant állapotban, mivel első motor volt, nem akartam a külsejére költeni, hátha bukok. De hál' Istennek nem volt gond, így most úgy döntöttem, kívülről is rendbe teszem.
De hol érdemes, és mégis, kb mi a reális ár?
Kutya!

Úgy hallottam te vagy légszűrőben a király errefelé Kérdésem lenne, hogy K6 600 Gsxr-be valót tudsz szerezni? És ha igen mennyiért?

Üdv!
Nincs mit.
Márciusra legkésőbb össze lesz rakva, akkor elgurulok vele egy vázgeometriát és egyenesfutást méretni.
Nem szeretném +200-nál megtudni hogy valami nem frankó
Kosz az infokat a festek ugyben mindenkitol
Akkor kb. 35 dcl piros, 35 kek, meg 0,8 L lakk.
1 L standox 40000 ,neg a lakk 20000, hat kb 50000-bol meguszom a festeket.
De majd utanna erdeklodok, mennyiert festenek le, ugy hogy be van csiszolva?!?!
koszi Bitu .Hat most mar megtartom. Kulomben megragasztottam!
De az urgevel azota sem tudtam beszelni
a "mester " en leszek .Raadasul metal lakkozva es megprobalom eredeti mintara
Vaságy, odáig el sem jutottunk ! A vasparipámon próbálkoztunk, jó sorrendben, csak rossz irányban . Egyeztetésnek álok elébe!
Volna is beszúrnom ide elemzésre pár kép , de férfiasan bevallom, nem merem, mert kikapok .
Ja, én is téged .
tudja valaki hogy 400-as n-es modellba (alvázszámban N van) menyi teloolaj kell? nem állíthatós.
Kösz hogy benéztél, de mielőtt elvinném teszteltetni odaadom a műszerész havernak is. Remélem kész lesz a mocid gurulunk egyet.
4500 körül van a sima légszűrő, vagy a gyári helyre építhető K&N (örök)légszűrőm van 14 körül.