bemértem az még jó 12,6körül van zselés aksi elméletileg indítani kellene!
Valahol majd nézek villanyos szakit vagy ha elérem a szerelőt megnézetem....jó lenne márciusra megbügykölni
Engem sokkal jobban zavart, hogy a gyári fék csak dísz a teljesítményhez képest. Egy könnyű 6R-t (ugyanez a fék van rajt 95-97-ig) még megállít de ez erőben és súlyban is más kategória. Nem baj, megoldottuk, már királyság van egy ujjal
Amikor vettem a vasat, hiányzott a villantó gomb. Én akkor szembesültem a dologgal amikor túrtam egy gombot bontós havernál. Szerelő barátomnál ott volt egy 93-mas fekete, azt is megnéztem, ugyanez. Nem tart semeddig felbillenteni a kapcsolót meg vissza ráadásul azóta xenon lett a gépben az meg végképp nem szereti a villogtatást úgyhogy nálam marad ahogy van, úgysem használom.
Ez így eléggé gáz... Gyári (szarvas) hiba egy ilyen nagyszerű motornál (márkánál)?
Jó lenne néha villantani egyet-egyet.
Laikus szemmel nem lehet valami nagy dolog helyére kötni a helyérevalót. Megmutatom egy villamosságinak tavasszal.
Műszakin nem b@szakodnak érte?
Még mindig küzdök a fénykürtömmel. Szétszedtem a kapcsolót is, meg a lámpát is, de nem látok semmi barkácsolás nyomot. A baj az, hogy a fénykürtre a tompítottat kapcsolja. Tehát tompítottnál nem villan semmi. Ha a fényszóró megy, akkor a villantja a tompítottat...
Ötlete valakinek, vagy a villamossági jön?
Nah, előkukáztam (gépfrissítés óta néhány dolgot elég fura helyen találok meg ) a manuált! Rugó nélkül az stimmel, teljesen összenyomva. (distance to oil to top of fork tube, fork fully compressed, without spring).
kösz az infot Ramair de én azt hittem hogy teljesen széthúzott állapotban kell mérni rugó nélkül :) aszem érzésre fogom belőni mert sajna ez nem állítható... de majd beállítom, kicsit úgyis keményebett szeretnék :) de viszonyítási alapnak jólessz.
Reméld, hogy nem az, mert nem csak az ára lesz cifra, hanem a beszerzése is. Bontottban szerintem itthon elvétve vannak hozzá elektromos cuccok (attól is függ mi halt meg).
Angol honlapokon meglepően sok új alkatrészt lehet találni jóárasítva. Szerintem kezd az egészet egy jó (villamos) szerelővel.
Ha jól emlékszem annak idején nekem adtak olyan számokat, hogy a függőlegesbe állított teleszkópszár (krómrész rugóig visszatolva) tetejétől az olajnak 98mm- (E1-E2), 112mm +/- 2 mm (E3) -re kell lennie. Esetleg ellenőrzésnek jó lehet.
Valahol majd nézek villanyos szakit vagy ha elérem a szerelőt megnézetem....jó lenne márciusra megbügykölni