Még annyit tennék hozzá hogy ha sokat áll, akkor kicsapódik a benzinben lúvő pár avagy valami ilyesmi, ami bent van a karbikban,mg hasonló hülyeséget csinál(hat)nak, ezeket ki kell járatni belőlük.
Ha sokat inditóztatod, fel fog melegedni az öninditó, lesz hogy már nem is indit - jártam már igy - ilyenkor hagyni kell hülni, aztán utána próbálkozni.
Az inditózások ne olyanok legyenek hogy teker kettőt, 10mp simán mehet neki, vagy több is. Amikor hallod hogy pöfög már valami, de még nem indult el akkor meg abba ne hagyd remélhetőleg elindul, ha még sem, akkor pici pihi
Köszi!
Mások is mondták, hogy bikázzam be, de...
Szóval nem fűtött a garázs, de +5 foknál nincs hidegebb, és az aksi is szépen megpörgette. De mindegy, ráteszem a kocsi aksit is.
Amúgy nincs benzincsapom, ha jól tudom, nincs egyik hasonló ZZR-en se.
Szia!
Van egy jó hirem: semmi baja nincs a motorodnak.
Ilyenkor némileg nehezen indulnak, első télen engem is megtréfált.
Rakd vissza a feltöltött aksit. Én úgy szoktam, hogy rárakok még egy aksit, egy autóét bikázás céljából. Pozitivot a pozitivra, negativot szigorúan a blokkra, ugyanis gumibakokon csatlakozik a vázhoz, és igy nem megy át a delej. Szóval kérj meg valakit hogy fogja oda a kuplungdeknihez, vagy próbáld rácsiptetni. Benzincsap kinyit, az általad emlitett szűrő az az AC pumpához tartozik, onnnan tolja fel a benzint, nekem is levegő van benne. Amit eltekergettél az az alapjárat állitó, sajnos mindig összekeverem hogy előre vagy hátra kell tekerni hogy alacsonyabb legyen. Nos, lehet hogy a hengerbe viszonylag sok penzin van most, pár inditózással járasd ki: Szivató alapra visszatolva, gázkar csutkára nyitva, pár inditózás. Ezek után én játszani szoktam a gázzal-szivatóval. Csináld a következőt: szivató tökig ráhuzva, gázkar csukott állapotban, és inditózz. Nem fog pöccre beröffenni, néha 4-5X meg kell ismételni. Ha nem akarja az igazságot, akkor játsz kicsit a gázzal inditózás közben. Az siker ha néha pöffenik egyet, folytasd tovább. Ha végre beindul, akkor a szivató miatt fel fog bőgni mint az állat, állitsd minél alacsonyabbra a fordulatot, de még ne fulladjon le, ugyanis hideg benne az olaj, az meg nem teszi lehetővé a jó kenést. Mivel elállitottad az alapjáratot, azt majd be kell lőni hozzá, de ez nem bonyolult
Megcsinálni könyebb mint leirni, sok sikert
nos kicsit problémába lennék. Kimentem ma valamelyik nap a garázsba, mondván, hogy kicsit beindítom a motort. De nem akart. Az aksinak semmi baja se volt, de olyan hangja volt, mindha nem lett volna benne benzin. Addig-addig próbálkoztam , míg lemerítettem az aksit, most bent van a lakásban, töltőn.
Kicsit átnéztem a mocit(már amennyire én értek hozzá, s azt láttam, hogy a benzinszűrőbe jóval több a levegő, mint a benzin. KB 1 az 5-höz. Gondolom ez miatt nem akart indulni, mert lelevegősödött, de azt hogy szedem ki belőle? A tank majdnem tele van.
Ja és még valami, a szűrő mellett van egy kis tekerentyű, amivel elvileg az alapjáratot birizgálhatom. Nos abba is beletekertem én hülye, mondván, hátha több benzint tudok adni neki. De nem volt sikerem.
Ma hajnalban megszületett családunk legkisebb motoros lédy e
Korina bátyám már megvette neki az első mociját..igaz még csak az a "löködős" féle de bele neveli a kis hercegnőjébe azt hiszem hogy mi a jó
Remélem nem bánjátok hogy feltettem a képet
Hali!
ZZR 250 komplett blokk bontva eladó!
A váltó része kuka, a többinek semmi baja!
Ha egyben elviszed 15 ezerért a tiéd!
Irj ide vagy a dawy21@freemaul.hu-ra !
Üdv. :Dávid
Ha itt kérdezed, akkor ennyiből zzr600 - 900 körül már 2000 utánit is kap.
És a többihez képest (pl. gs500) ha ezt veszi, akkor nem motorral jár, hanem Motorozik.
Ez a különbség.
Fenntartásban nincs nagy különbség, csak vételárban... de az sem véletlen
Szóval zizi400 helyett 600, a gs helyett pedig Gsxf750.
Szerintem nem kell vele foglalkozni.