Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasz senkiházi! üdvözöllek a csapatban! na ennyi volt, most már kotródj!
Haggyad' nem elég hogy skizofrén de sötét is mint Nigéria éjszaka....
Köszönöm a segítséget!

;o)

Igyekszem majd valami kedvező ár/érték arányt találni...
Remélem sikerül... elég drágák és kell első-hátsó.

Köszi Még egyszer Krisz. (Kill Bill)
Töltsd ki az adatlapodat ! Ez nem politikai fórum.Arctalanokkal nem fórumozunk.
Tudod barátom én már letettem pár dolgot itt az asztalra.
Te meg pont annyit érsz a jelen lévők szemében, mint amennyit az arctalan/névtelen adatlapod.

Fogd vissza magad, és csak egy nikk alatt irkálj légyszíves. Vagy szaladj a modihoz ha nem tetszik valami, ő majd rendbe teszi a dolgot. Kezdésként a kamu nevek végleges IP törlésével...
Köszönjük, de ide nem kell a színház (főleg nem ilyen szar). Na séta haza egy kettő
Szia

A ZZR futóműve alapból ugye nem egy eltalált konstrukció. Ezen beállítással, típusidegen cseredarabokkal, és nem utolsó sorban gumik válogatásával lehet javítani.

Nekem (meglepő módon) a gyárival megegyező magasságú, de egy mérettel keskenyebb hátsó jött be ( 150/70 17 ) a márka majdnem mindegy is.
A mi motorozási tudásunknál, az azonos árfekvésű gumik, max. élettartamukban fognak eltérni.

Nem mondom hogy mik volt a szarok ( Dunlop, Bridgestone ) de nekem személy szerint előre a 120/60-17 , hátra a 150/70 - 17 jött be legjobban.
Márkában elöl legjobban a Pirelli Diablo Strada teljesített, hátul a Michelin Pilot Road 2CT vizsgázott legjobban. ( és ebben volt 2:30-as Ringezés, és 3 fokos Tátra kanyargás is! )
És kapaszkodj: ha kitartóan keresel, 1-2 éves gyártásban, ezek a gumik néha fellelhetők 40-45 EFt/pár áron! ( nekem postával együtt volt 41-be ) Szóval nem kell hanyatt esni az első bolttól...

Részletes teszt erről, és a futóműről: Kutya nagyon szubjektív tesztje
Biztosan forintos arc vagyok, mert inkább minőségi dolgokra költöm a forintjaimat ahelyett, hogy egyeseket a tré munkájukért és középszintű dolgaikért eltartsak
Hallod sobrijóska!

Mi lenne, ha az első hozzászólásoddal nem fosnád tele egy baráti társaság beszélgetését?!
Vendégségbe is így mész, hogy a szaros gagyáddal ülsz a kanaéra, mielőtt beköszönnél?

tahó
Köszi a gyors választ...

400-as... ;o))
Kedves arc és név nélküli jóbarát. Mutass már pár tesztet, ami ezt támasztja alá
Ha minden igaz akkor első, 120/60ZR17. a hátsó meg 160/60ZR17.

E-bayen érdemes nézelődni, szállítássl is jóféle üzletek vannak.

Én a 2009-es Pirelli Angel St párját vettem 51 500 Ft-ért

Van ahol ennyiért még egy hátsó Bridgestone-t sem adnak
Mekkora ZZ-d van?
Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni?

Mekkora gumik vannak a ZZR-en?
Bár az én hátóm szélesebb, mint pl a Thunderé, ha jól emlékszem...
Szeretnék nézegetni gumiabroncs árakat, csak nem tudoma méretet, viszont, most van rá időm?
Persze csak érdeklődök még... mielött megvenném azért megnézem a saját motorom méreteit is... ;o))) (nem mint ha jelentősen más lenne...;))))


Köszi Krisz.
Azt meg hogyan? Úgy inditasz mint a nájkrájder, kamionból?
A vas c. szuperfosban volt hogy óránként kétszázzal éli csávókám az életét, de még a filmen belül is elismerték hogy ez szar szöveg volt a film meg....
Én 160 alatt nem közlekedek úgyhogy nem tudom...
Naaaaa, ne legyél nagyon nő!

GS500 vs. ZZR-ről beszéltem, tényleg tűz és víz, még akár a 400-ashoz képest is.
Mert hiába mész te 160-al, ha közben azt érzed hogy egy biciklin ülsz ami lassan eléri a 75-öt... csak jöjjön egy nagy lejtő
'reggelt gyerekek!
nem tűntem el, csak elirigyeltem a hegyeket meg a szerpetineket Bituman kollégától, így beköltöztem ide Pécsre igaz itt a 610-es kórteremben csak az infúzió csöve kanyarog és nem az aszfalt

gyors visszaolvasva:

tutis: nézem a levelet!
olaj+szűrő: intézem a rendelést, egy név cím telefonszámot küldj légyszíves a kapcsolathoz!
gould: nyugi, az enyém újkorában is így indult. az "öregek" anno úgy indították, hogy minden benzint leengedtek a karbikból, utána benzincsak kinyit, és simán megtolták a motort h nem nyírják az önindítót.

És Bocs ha valaki kimaradt!
Jóvanna ! Csak a sárga irígység beszél belőlem. Egyébként meg helytelen.
Most csak egy van
Dub: Ilyesmire gondoltam énis
Má amikor ráérsz , két leányzó között.
jah, korral, kopással és kompresszió(hiánnyal) jár :) aztán szépen kisimul
Neked is előfordul hogy 3 hengerrel jár?
Úgy olvastam valahol hogy előfordul ilyen, és tapasztaltam is már, azóta tapizom a lömlőket
sztem ott csak el van variálva a keverés. én havonta beröffentem és megjáratom, ki se veszem az akksit. általában 1-2ből indul is kb 3 hengerrel. gázt nem húzok, csak miután szépen alkaptam, ezután kb 10 perc alatt kisimul az alapjárat és duruzsol a 4 henger.
fogggggalmam sincs, mennyi volt benne.
Na, lehet este kimegyek, s megpróbálom.

Köszi