Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Mindenki eltette a motorját már ?
A Z6 prémium kategóriás gumi, így egyértelmű hogy jó. Ilyen magasságban nagy tévesztés már nincsen. De azért a pénzért szerintem mást is (pilot road2) kapsz, érdemes körülnézni.

A roadattack sem egyértelműen rossz, de sportra nem alkalmas. Szerintem van itt vélemény a boncteremben is.
Feltenni Neked kell majd, de lesz itt Dunában mérés, az alapján könnyen elhelyezhető bármilyen motorra. Tavaszra megszervezzük a bemérést, de gyakorlatilag ha az enyémet levédi (dobozokkal, táskákkal, magas plexivel stb) akkor a többi motorra ugyanaz az install biztosan jó lesz. Érdemes addigra bekötni, és az érzékelőket ideiglenesen rögzíteni, h lehessen mozgatni a méréskor.
Hello.

Lézerblokkolóval kapcsolatban van egy olyan kérdésem lenne hogy a használati utasítás alapján majd fel tudom-e úgy tenni (egyedül) a motorra hogy az megfelelően működjön?
Meg korábban írtad hogy a forgalmazó cég felteszi meg rámérnek?
Valakinek tapasztalata Metzeler Roadtec Z6 gumikkal?
1100-asra szeretnék egy párat vásárolni. Tényleg nem lehet a Metzelert már márkájú gumikkal párostani, vagy ez a cég vaktása?
Ja, a hátsómból elmegy 1-2 hét alatt kb a fele nyomás.... Okát esetleg valaki? Vagy majd a gumis megoldja.
Még egy. A Conti Road Attack tényleg felejtős? Sokat olvastam róla, lehúzzák nagyon, na meg olcsó is.
Sziasztok. 90-es zzr 1100 hajtókarszakadt motorblokk és még sok más egyéb alkatrésze eladó.
csabamuvek@freemail.hu
06706170942
Miattam nem kell ugrálni, ráér, csak azt hittem elfeledkeztél róla.
Vagy esetleg ha kutyaval beszelsz, neki meg van a szamom!
jol van! Ha az M7-en josztok, akkor az a legkozelebbi hely. Csorgess meg egy feloraval elotte es ott a Shel kutnal talalkozhatunk. Vagy majd megbeszeljuk, hogy kegyen.
Van emailod, elkudeni a szamom?
lesz... most mondom
Mosmémondod egyedi lett volna ződpiros

A lényeg faintos lett a masina , majtalán élőben is lesz szerencsém... meg magához is
Ha nagyon firtatják akkor a Givi tartókarok kiváló kapaszkodók, de itt vannak az érintetlen gyári ülései is

Végül is a nagy átalakító show alatt úgy csináltuk a dolgokat, hogy egy fél délután simán visszaállítható a gyári állapot az utolsó csavarig
És a műszaki vizsgánál nem lesz hiánycikk az utaskapaszkodó?
Vagy az valahol máshol bújik meg?
Igen, más az a lóerő, amit a 6-os produkál. De legalább nem mondhatja senki, hogy nem jártam végig a szamárlétrát.
Aztán meglátjuk még azt a gyarlóságot, hogy lesz e belőle 9-es!
Az igazság az, hogy ez egy Bagster Comfortseat, csak át lett huzatva új bőrrel, mert a piros meg a lime green egy motorn szarul nézett volna ki....

Nem mondom, hogy olcsó volt, de azért a 60-at nem érte el együttesen
You are lucky, brotha... azé majd rápróbálok én is, hátha valakinek meteccik, mer ilyen cépet még a világ nem látott mint az én kis Zizikém
csak köll a sebesség meg a lóerő hiába, gyarló az ember
Zsír a fotle Bácsi! gondolom sok forintért mérték , én is akartam valami átalakítát, tomtom-ék 60-ról indultak, na akkor döntöttem úgy hogy talán mégsem
nemfelejtettelek ( ú de nehéz szó ennyi rose után ) el... a héten szokás szerint Espania-ban vaok, ha minden jól megy a hétvégén a festőnél a tankom, jövőhéten megyek Áronhoz... legalábbis ezt tervezem... de ha gondolod lepattanhatok a szűröért, legfeljebb csak a féktárcsákat viszem le neki... nem kerül semmibe...
ÁÁááá csak a kislányok bújnak plexi mögé. A férfiak szeretik a szelet
Nagyon fain lett! Gratula! De szerintem még egy túra feeling-es részlet hiányzik!
Leaglább ilyen méretben és szögállásban!
De jó, hogy én meg tudtam venni a nagyobbat, és a Zizit is elviszik!
Qrva jó lett, gratula!
Kész az ülésem. Túramotor projekt befejezve, innen már cs kopó fogyó alkatrészek és benzin van beszerzési tervben