Én kézzel mostam, semmi rendellenesség nem történt vele. Tiszta lett meg illatos és nem esett össze. A mosógépet hanyagolnám, hosszú távon biztos nem szeretnék a műanyag patentek.
Jobbulást!
Nekem csak valami megfázás volt a napokban, de szerencsére kezdek kilábalni belőle. Zöldet most motor helyett csak a torkomból kifelé látok!
Jobbulást kívánok!
Vigyázz nehogy úgyjárj mint én. Kaptam egy doxiciklin nevű gyógyszert torokgyulladásra meg vírusra aztán a 3. szem után egy fajin gyógyszermérgezést mely átmeneti idegrendszeri sokkot okozott meg átmeneti vese elégtelenséget + utánna azonnali vérkép hogy a májamat is szétküldte e, de szerencsére azt megúsztam. Úgyhogy óvatosan a bogyokkal ezt mindenkinek üzenem.
"A motorok többségén "O" illetve "X" gyűrűs rendszerrel találkozhatsz. A gyűrű keresztmetszetének formája után kapja nevét. Az "X" gyűrű profiljából adódóan több élen és pontosabban tömít, kisebb ellenállása van, így kisebb a súrlódása is. Az "X" gyűrűvel szerelt láncnak elméletileg nagyobb az élettartama az "O" gyűrűssel szereltnél."
"Sportmotoroknál versenypályán való használat esetén a legtöbben a gyári 530 méretű vastag láncot lecserélik 520-as szettre. Így kisebb a lánc ellenállása, súlya. Ezzel is lehet nyerni pár tized másodpercet."
Van valakinek tapasztalata bukósisak belső bélésének a tisztításában? Mosógépbe be lehet küldeni kímélő programmal, vagy inkább kézzel mossam ki?
Ezt figyeld 400 000-ért:
Nekem csak valami megfázás volt a napokban, de szerencsére kezdek kilábalni belőle. Zöldet most motor helyett csak a torkomból kifelé látok!
Vigyázz nehogy úgyjárj mint én. Kaptam egy doxiciklin nevű gyógyszert torokgyulladásra meg vírusra aztán a 3. szem után egy fajin gyógyszermérgezést mely átmeneti idegrendszeri sokkot okozott meg átmeneti vese elégtelenséget + utánna azonnali vérkép hogy a májamat is szétküldte e, de szerencsére azt megúsztam. Úgyhogy óvatosan a bogyokkal ezt mindenkinek üzenem.
Mindenki motorozik?
Csak egy kérdésem lenne: A Kawasaki ZZR 600 ugye nem japán belpiacos?
A választ előre is köszi!
"A motorok többségén "O" illetve "X" gyűrűs rendszerrel találkozhatsz. A gyűrű keresztmetszetének formája után kapja nevét. Az "X" gyűrű profiljából adódóan több élen és pontosabban tömít, kisebb ellenállása van, így kisebb a súrlódása is. Az "X" gyűrűvel szerelt láncnak elméletileg nagyobb az élettartama az "O" gyűrűssel szereltnél."
Köszi Misi!
"Sportmotoroknál versenypályán való használat esetén a legtöbben a gyári 530 méretű vastag láncot lecserélik 520-as szettre. Így kisebb a lánc ellenállása, súlya. Ezzel is lehet nyerni pár tized másodpercet."
Köszi szépen!
Van egy nagyon faxa oldal!