Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én kézzel mostam, semmi rendellenesség nem történt vele. Tiszta lett meg illatos és nem esett össze. A mosógépet hanyagolnám, hosszú távon biztos nem szeretnék a műanyag patentek.
Szasztok!

Van valakinek tapasztalata bukósisak belső bélésének a tisztításában? Mosógépbe be lehet küldeni kímélő programmal, vagy inkább kézzel mossam ki?
ment az előleg a blokkolóra
I'ts a chopper Baby !
Látod a déli leejtő varázsa Az emberállomány jó, csak azon kívül kissé 70-es évek. Dehát aki ennyire vágyik a retróra

Ezt figyeld 400 000-ért:
Na gyerekek, jobbulást a betegeknek, gyógyuljon meg mindenki hamar!
Ilyen vész itt -talán- nincsen... ez tényleg egy profi hely itt Pécsen, tényleg le a kalappal előttük.
Jobbulást!
Nekem csak valami megfázás volt a napokban, de szerencsére kezdek kilábalni belőle. Zöldet most motor helyett csak a torkomból kifelé látok!
Jobbulást kívánok!
Vigyázz nehogy úgyjárj mint én. Kaptam egy doxiciklin nevű gyógyszert torokgyulladásra meg vírusra aztán a 3. szem után egy fajin gyógyszermérgezést mely átmeneti idegrendszeri sokkot okozott meg átmeneti vese elégtelenséget + utánna azonnali vérkép hogy a májamat is szétküldte e, de szerencsére azt megúsztam. Úgyhogy óvatosan a bogyokkal ezt mindenkinek üzenem.
Valami vírus genyó. De holnapra már sokkal okosabb -és a doki szerint- gyógyultabb leszek
Mi történt '... megin'... ?
Hát a többieket nem tudom... én biztosan nem. Pécsen vagyok a kórházba'... megin'...
Köszi!
Mi ez a pangás?
Mindenki motorozik?
nem
Szevasztok!
Csak egy kérdésem lenne: A Kawasaki ZZR 600 ugye nem japán belpiacos?
A választ előre is köszi!
Tegnap elment a zsé a barbis papíron....
Meg az "O" "X" mizériám is!

"A motorok többségén "O" illetve "X" gyűrűs rendszerrel találkozhatsz. A gyűrű keresztmetszetének formája után kapja nevét. Az "X" gyűrű profiljából adódóan több élen és pontosabban tömít, kisebb ellenállása van, így kisebb a súrlódása is. Az "X" gyűrűvel szerelt láncnak elméletileg nagyobb az élettartama az "O" gyűrűssel szereltnél."

Köszi Misi!
És megvan a a magyarázat az 520-ra!

"Sportmotoroknál versenypályán való használat esetén a legtöbben a gyári 530 méretű vastag láncot lecserélik 520-as szettre. Így kisebb a lánc ellenállása, súlya. Ezzel is lehet nyerni pár tized másodpercet."
Hehhe!

Köszi szépen!
Respekt
Áron-nál van a paripa sajna nemtom megmérni neked
Ment a rózsaszín csekk.