4-5 ezret mentem 70essel. csak a ragadós cuccok karistolják a sárvédőt belül. de szar, mert döntéskor eleinte megyeget osztán hirtelen megindul. bexartam emiatt párszor
Befér az, csak az első sárvédő fém merevítője kicsit "lejt" és így a kerékre tapadó apró kavicsok beszorulhatnak, és elég zavaró hangot adnak.
Rossz esetben (koszos , murvás stb út) a gumi felületén is nyomot hagyhat, nekem a Maxxison vagy tucatnyi helyen volt 20 Ft -osnyi nyom, ahol a gumin látszott a kidörzsölés nyoma.
Igaz mentünk vagy 40 km-t a murvás aszfalton a Tátrában.
Szóval felmehet rá nyugodtan, bajod nem lesz. A zaj inkább ami zavaró, ha koszos útra tévedsz.
&rash, Kappa!
Köszönöm szépen a segítséget , nektek hogy fért be a /70 -es gumi, mert már többen mondták (Kutya. , tHUNder), hogy le kellett venniük az ilyen első gumijukat, mert nem fért el rendesen, ha koszolódott?
Nekem van egy 120/70 D207em, kopásjelzőig középen még van 2mm, oldalt több is, de elég kemény, ha van jobb, akkor inkább azt. Rémlik h Dunaújvárosban van egy gumidealer, őt még nem próbáltad? Most itt kivételesen nem Kutyára gondolok
Gumival, fékkel nem viccelünk. És Dacia fékbetétből, dekopír fűrésszel , nem szúrunk le 650-es Suzukiba első betétet én se csináltam ilyet.... már vagy 15 éve
Rossz esetben (koszos , murvás stb út) a gumi felületén is nyomot hagyhat, nekem a Maxxison vagy tucatnyi helyen volt 20 Ft -osnyi nyom, ahol a gumin látszott a kidörzsölés nyoma.
Igaz mentünk vagy 40 km-t a murvás aszfalton a Tátrában.
Szóval felmehet rá nyugodtan, bajod nem lesz. A zaj inkább ami zavaró, ha koszos útra tévedsz.
Köszönöm szépen a segítséget , nektek hogy fért be a /70 -es gumi, mert már többen mondták (Kutya. , tHUNder), hogy le kellett venniük az ilyen első gumijukat, mert nem fért el rendesen, ha koszolódott?
Gumival, fékkel nem viccelünk. És Dacia fékbetétből, dekopír fűrésszel , nem szúrunk le 650-es Suzukiba első betétet én se csináltam ilyet.... már vagy 15 éve
Szép tényleg a kicsike, érdemes lenne pár ilyet összekukázni , és behozni