Meg kell mutatni egy karbisnak, addig amíg ez a fasza idő van - hogy ki is tudd próbálni legalább húsz fokban utána.
Lehet hogy egy szinkron/benzinszint állítás után egész más lesz a képlet.
Jövőre csinálunk egy túrát, már ki is találtam... kifele Plitvicei tavaknál alszunk, utánna le a tengerpartra ott 1-2 nap, aztán ízlés szerint haza, vagy ismét Plitvice meg vinetú utvonal adott...
Szal nem sok a 7? de érezni, hogy sok anyagot kap, úgy mint a tiéd ( ha jól emléxem ) 3-4 nél csak prüszköl, folyamatos 5-körüli haladás után nehezbben pörög fel, sőőt előfordult olyan is hogy, egy hirtelen megállásnál ( 8ezer körül száguldottunk fel a hegyre, hopp egy kilátó ÁLLJ...) egyszerűen leállt a motor ( behúzott kuplungal álltam meg ) mondjuk ez akkor volt amikor valami igen ócska benzint sikerült tankolnom, de a többi tünet folyamatos...
Irigyellek ember...nekem Karlobag 2x is megvolt, de sajnos mindkétszer autóval hatalmas jó az az út.
A 7 litert meg ne sokalld, gyári áttétellel nekem is 7-8 között evett 400 -as, 2személlyel dobozzal, ha 130 felett haladtunk.
Jelentem megérkeztünk tegnap este, a horvátországi rapid túráról... hááát tanulságos volt. Ajánlom senki ne egy 600km oda túrával kezdje a pályafutását
Szal az odaút nagyon nyűgösre sikeredett, éjszaka érkeztünk Szombat pihi, Vasárnap reggel indultunk vissza... Na az már olyan volt ahogy az a nagykönyvben meg van írva... Zadar-Karlobag tengerparti út, tükörsima, osztályon felüli aszfalt, csodaszép látvány, tempós kanyarok... Karlobag-nál fel a hegyre, megcsodáltuk az Adriát felülről is, színtén nagyon jó útvonal igazi HEGYLAKÓKNAK való , a minőség már nem annyira jó, de itthoni viszonylatban tökéletes...
Tovább hazafelé a régi 1-es úton, kis pihenő a Plitvicei tavaknál ( tHUNder ajánlásával ) majd tovább Karlovacig, onnan autópálya hazáig... Az autópályát nem fogom szeretni asszem, pláne nem két személlyel, a nyakam eléggé oda lett...
De a lényeg Zizi jól teljesített ( 1300km ), összeszoktunk, a végén egész szépen mentek a döntések, és az autópályán is tudtunk tempósan haladni ( elsőre kicsit para volt, ahogy cibált minket a szél)
Sajnos a túra előtti szervíz nem igazán volt sikeres, a kollégának azon kívül hogy kicserélte a hátsó menesztő gumit, meg szédszette, elvileg beszabályozta a karburátort nem sikerült a fogyasztáson sokat javítani ( 7L volt 2 szaméllyel... az sok igaz? )
Annyit sikerült viszont elérnie, hogy feldöntötte a tankot amikor levette, és két helyen szépen behorpadt ... Na meg azt is neki köszönhettük hogy 3-kor tudtunk csak indulni... Bár így még betudtunk vásárolni az RMC-ben... találtam egy túrakabátot 10 pézéret
Hát röviden ennyi...
Képeket dobok fel este!
Jah, míg elnem felejtem, ezúton kérvényezném felvételemet a HEGYLAKÓK nemes gyülekezetébe, bár közös túránk még nem volt, ami késik nem múlik! Már nagyon várjuk...
Van tőlem nem messze egy fesszabályzó, annyi hogy nem zzr-é, hanem gpz 500-é. Hatlábas, stb ez is, jó-e nekem ez? ZZR GPZ
Ami eltérést találtam, az a másodlagos infóban szereplő szám.
Lehet hogy egy szinkron/benzinszint állítás után egész más lesz a képlet.