Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyorsan utánanézve szerintem átlagban a 350e (max. 400e) mint káridőponti érték reális. Ennyi a moci értéke amiből levonják a roncsértéket (kb. 150e) és a maradványt kapod kézbe és a roncsot megtarthatod és értékesítheted (illetve van amikor segítenek értékesíteni). Nem hinném, hogy a fél milla összejönne (én is épp ezzel szívok) max ha még ruhakárod stb is van.

Amugy meg teljesen feleslegesnek tartom egy ugyanilyen motor vételét (főleg ha csak 2-3 évvel fiatalabb), mert csak szívni fogsz vele.

Sajnos ezek a gépek már lefutották a kilométereiket, több értelme van még gyűjteni és venni egy 2000+ évjáratut. De te tudod.
1, ha az akksid jó, és az önindítód is ( rövidre zárva indul ) akkor max. a relé lehet a baja. Az legdrágább esetben 6-7ezer Ft, íbéjről fele annyi.
2, Ha hosszú állás után nem forgatja az akksi a gépet, de indítás után ha bemelegszik, akkor megy, akkor viszont akksi baj egyértelműen. Egyszerűen annyira fáradt már, hogy a töltést frissen még veszi, de már nem tartja meg.
3, remélem nem hagytál ott a "semmiért" 30 ezret az nem javítás volt, hanem lehúzás.

Vidd el egy tisztességes motorszervizbe, megoldják semmi perc alatt és nem 30ezer lesz...
Majd ha jön a kárszakértő, megkérdezem, a kereskedésekben ezek a gépek 400-600e-ért mennek, tehát az ára valóban valahol 400 körül lehet. Ha arra gondolok, hogy 300eFT-ot kapok, akkor az alkatrészeket eladva már megvan egy fél millió Ft, abból meg egy igazán jó '93-as zizi kijöhet. Nemtudom, kíváncsian várom a feljleményeket, de ezek a biztosítók olyan lassúak...
Szerintem tekintettel a japó belpiacosságára (de szép szó) nincs hivatalos eurotax ára (ezt pár szerelős ismerős, valamint a kárszakértőm is igazolta). Kiindulásnak nálam a 400asért GTKnál 450e forintot vettek a piaci adatok alapján amit becsatoltam a kárnál. Nézd meg a hirdetésket és számíts egy átlagot (szerintem max 300e).
Nemtudjátok, hogy egy 1991-es Japán belpiacos ZZR400-nak mennyi kb. az EuroTax ára?
Hali én estleg az enyémbe robogót beszámítok ha érdekel 400-as főként túrázásra használtam a párommal + egy két kawa nap a ringen de ott is kezdő csoport. megbízható, szeretem nagyon, de családalapítás miatt árulgatom. Kérdezz nyugodtan.
van msn ed ? vegyél fel
Szia
Én tudnék neked ajánlani egy 250est:)szerintem jó az is !Én pl a párommal használom és 2személyel sem fogyaszt 5liternél többet 160km/h a vége kb!
Hello mindenki! Váltani szeretnék enduro-ról és robogóról. És nézegettem a zzr 250-et és a 400ast. Túrázni, Mátrázni a barátnőmmel, erre használnám. mennyire megbizható motorok? és melyiket ajánljátok nekem? Nézegettem videokat a 250es se megy rosszul de azért csak jobb a 400as márcsak a nyomaték miatt is. Nem száguldozni akarok! Szép gépek,és elfogadható az áruk is.légyszi írjatok véleményeket róla! köszi mindenkinek!
az jó hely voltam már...csak most ide akarunk menni a környékbe valahová!a Bánki tóhoz fel kellene menni Pestre és onnan menni!
Cserélj gyújtást sztem...ha egy másik motor kulcsa kinyitja, akkor az Neked sem biztonságos
nem loptam ha erre gondoltok, van 1 ktm-em is és annak a kulcsával ki tudtam kapcsolni a gyújtást, de be már nem, 2 hete vettem, mentem vele 700 km-ert és nem fordúlt elő hasonló
kicsit vicces szitu de ez van.
Már kérdeztem : 17633 , de senki nem mozgolódik.
okoskával beszéltem az imént, mi mennénk holnap, de nem arra Velencei tó, szépidő, nagy lesz a forgalom. Inkább erre "fel" Kemence felé, van ott egy jó kis erdős út, szép táj.
Legvalszeg olyan 10-11:00 között időzítjük az indulást.
Van még jelentkező?
Itt megbeszéljük ma este meg holnap reggel.
Kuty MacLeod ! Kész a totyitokok!
De legalább elmondtad neki, hogyan kell beindítani ne küszködjön szegény
Bazz, az enyém nincs itthon , és nincs bent kulcs, bár bevan zárva, de két zár az nem tart sokáig
Biztos találta a mocit, azt nem volt benne kulcs
valaki holnap nem akar motorzni kicsit valamerra?pl velencei tó?
Most "gyujtáson" van? A ki/be kapcs gombal nem tudod egyenlőre indítani/leállítani?
kikapod a gyujtáskapcsolót, és kulcsosnál reteszelnek bele újat, de nyilván van valami bibije ha már kijön menet közben Ez ciki, mert akkor hogyan vetted le a gyújtást?
Kulcs darabja 1600 ft, a reteszelést nemtom.
Bárcsak vicc lenne
Én el tudom hinni!
Alkesz24-nek is ki lehet venni a kulcsot járó motornál!
Ha valami kis ejtőernyő a kulcstartója, akkor simán kiránthatta a menetszél!
Ez most valami tréfa akar lenni ugye ?
Halika, 1 kicsit "szerencsétlenűl" jártam, de hátha tudtok segíteni, mocizás KÖZBEN elszált a kulcsom (nemtom hogy), és sajna nincs pótkulcsom, az lenne a kérdésem hogy tudnék másik kulcsot csináltatni (ha lehet egyáltalán), mert most másik gyújtás kapcsoló + tanksapka +stb nemférne bele a keretembe. egyébkét kawasaki zzr 400, 91-es évjárat. köszke