Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy áll a dobozolás projekt ? Szsívesen látnék egy (két) képet a felszerelt, full állapotról...
ok, kösz, most látom ezt az üzeneted, erre voltam kíváncsi, nincs erőm ebben a hőségben cikkeket olvasni.
Szval itt érdemes Pesten váltani.
Kösz.
Pesten váltottam. A Nyugati-pályaudvar csarnokában van három, az egyik egészen jól számolt a környékbeli váltókhoz képest. A határon már vmivel drágább volt. Kint nem néztem.

Amire figyelj, hogy nem mindig van, tehát ne halaszd az utolsó pillanatra. Én 3 napig nem kaptam sehol, persze abban az időszakban volt a legjobb az árfolyama.
Pár cikket átküldtem ezzel kapcsolatban a gmail-edre.
Szia Attix1!

Végül nem került bele 600-as főtengely, amit kaptam Yakomoto telszámot, azt használtam. Hoztak csapágyat hozzá japánból kb. 3-4 hét alatt még év elején, utána pedig felújíttattam kompletten a főtengelyt, végül az egész blokkot. Tudok küldeni képet persze, bármelyik alkatrészről, adj egy e-mail-t, vagy írd meg, milyen alkatrészekre gondolsz: duki996@gmail.com

Üdv.:

Andris 70/614-43-22
Már az! De Kawasaki nagyhatalom biztosan.
Az a baj, hogy ilyen kis törvénytisztelő állampolgár lettem, így öreg koromra ...
Szal egyenlőre marad a vágyakozás, de ígérem belehúzok (nem rajtam múlik ), és szeptemberben már megszervezhetjük a közös gurulást! Gondolhatod mennyire mennék már...
A sarat már fel sem veszem. A Vasúti átjárónál már 5-10cm vastagon áll a zúzottkő és nem takarítják fel hanem láttam: néha MEGLOCSOLJÁK slaggal
Én sem láttam, de máshol sem!
Arról már nem is beszélve, hogy mennyire tönkreteszik azt az amúgy is sz@r mohai bekötő utat és vasúti átjárót.
Hab a tortán a mezőgazdasági telepről kihordott sáros g@né a vasúti átjáró után.
A kőszállítókkal tele van a puttonya már mindenkinek... Láttál már kőszállítót szabályosan leponyvázva? Én egyszer, egyet már igen de nem ezen a környéken.
Láttam, a megoldás szép, de a szitu, háát? Még jó hogy nem jött, vagy állt ott Keresztes felől senki.

Én is erre szoktam haza járni, de már egyre inkább kerülöm a sok kőszállító, meg a félórás sorompók miatt.
Sziasztok. Honnan tudnák venni hengertest, hengerfej, szelepfedél tömitéseket? segítség jól jönne
Újra faragni támadt kedvem...jött egy ötlet.

Ha van valakinek egy felesleges ZZR400/600 kapaszkodója, ne legyen rest: ha szépen kéri, még pénzt is hajlandó vagyok bevonni a dologba ...
Hello. Polcosból gyári eredeti user manualom van, ez kell nekem. Service manualom pedig egy német kiadás van, nem gyári eredeti és egy kicsit olajosak a lapjai, ezt ha kell, szívesen kölcsönadom - ezt tudom felajánlani :)
ok,majd szólj!
Én komplett blokkcserét csináltam, és leglisan lett a vas 600as. Költsége: blokk+karbisor+kipu leömlő(150e) vizsgadíj a kpmnél 30e.
2 év friss műszakival.
keresd a sugo motor-t baján nekem ök csinálták profi lett 3 nap alatt... ha kell valami keress msn-en csákómáko
csö én nekem rendelés alatt a plexim ha megjön a régit fillérér továbbadom neked.... Oroszlány !
Az bizony!

Valamikor akár gurulhatnánk is egy közöset. Ha többen vagyunk majd úgy megyünk hogy a fakabátok csak olyat tudjanak megállítani, akinek minden papírja rendben van. Eleinte én is így jártam kirándulni a haverokkal.
Köszi a meghívást!
1991-be az első motorom egy vf400f volt,amihez nekem
se volt jogsim fél évig!
Szia! A polcos verzió még mindig érdekelne a felhasználói kézikönyvből.

Bivi
Sajnos én még nem vagyok mobil... az a kis rózsaszín plasztik még hiányzik, illetve folyamatban, ezért nem nagyon kockáztatok...
De szívesen látlak bármikor egy kis fülelésre
húsz2negyven9harminc1hetven1 itt megtalálsz...
Szia!egyszer összefuthatnánk,meghallgatnám a gépedet!
Ejjj! Fehérvár lassan ZZR nagyhatalom lesz
Valakinek volna egy törött vagy repedt plexije,ami a felső részén aránylag ép hálás lennék érte!bármilyen motoré !