Pesten váltottam. A Nyugati-pályaudvar csarnokában van három, az egyik egészen jól számolt a környékbeli váltókhoz képest. A határon már vmivel drágább volt. Kint nem néztem.
Amire figyelj, hogy nem mindig van, tehát ne halaszd az utolsó pillanatra. Én 3 napig nem kaptam sehol, persze abban az időszakban volt a legjobb az árfolyama.
Pár cikket átküldtem ezzel kapcsolatban a gmail-edre.
Végül nem került bele 600-as főtengely, amit kaptam Yakomoto telszámot, azt használtam. Hoztak csapágyat hozzá japánból kb. 3-4 hét alatt még év elején, utána pedig felújíttattam kompletten a főtengelyt, végül az egész blokkot. Tudok küldeni képet persze, bármelyik alkatrészről, adj egy e-mail-t, vagy írd meg, milyen alkatrészekre gondolsz: duki996@gmail.com
Az a baj, hogy ilyen kis törvénytisztelő állampolgár lettem, így öreg koromra ...
Szal egyenlőre marad a vágyakozás, de ígérem belehúzok (nem rajtam múlik ), és szeptemberben már megszervezhetjük a közös gurulást! Gondolhatod mennyire mennék már...
Én sem láttam, de máshol sem!
Arról már nem is beszélve, hogy mennyire tönkreteszik azt az amúgy is sz@r mohai bekötő utat és vasúti átjárót.
Hab a tortán a mezőgazdasági telepről kihordott sáros g@né a vasúti átjáró után.
A kőszállítókkal tele van a puttonya már mindenkinek... Láttál már kőszállítót szabályosan leponyvázva? Én egyszer, egyet már igen de nem ezen a környéken.
Hello. Polcosból gyári eredeti user manualom van, ez kell nekem. Service manualom pedig egy német kiadás van, nem gyári eredeti és egy kicsit olajosak a lapjai, ezt ha kell, szívesen kölcsönadom - ezt tudom felajánlani :)
Én komplett blokkcserét csináltam, és leglisan lett a vas 600as. Költsége: blokk+karbisor+kipu leömlő(150e) vizsgadíj a kpmnél 30e.
2 év friss műszakival.
Valamikor akár gurulhatnánk is egy közöset. Ha többen vagyunk majd úgy megyünk hogy a fakabátok csak olyat tudjanak megállítani, akinek minden papírja rendben van. Eleinte én is így jártam kirándulni a haverokkal.
Sajnos én még nem vagyok mobil... az a kis rózsaszín plasztik még hiányzik, illetve folyamatban, ezért nem nagyon kockáztatok...
De szívesen látlak bármikor egy kis fülelésre
húsz2negyven9harminc1hetven1 itt megtalálsz...
Szval itt érdemes Pesten váltani.
Kösz.
Amire figyelj, hogy nem mindig van, tehát ne halaszd az utolsó pillanatra. Én 3 napig nem kaptam sehol, persze abban az időszakban volt a legjobb az árfolyama.
Pár cikket átküldtem ezzel kapcsolatban a gmail-edre.
Végül nem került bele 600-as főtengely, amit kaptam Yakomoto telszámot, azt használtam. Hoztak csapágyat hozzá japánból kb. 3-4 hét alatt még év elején, utána pedig felújíttattam kompletten a főtengelyt, végül az egész blokkot. Tudok küldeni képet persze, bármelyik alkatrészről, adj egy e-mail-t, vagy írd meg, milyen alkatrészekre gondolsz: duki996@gmail.com
Üdv.:
Andris 70/614-43-22
Szal egyenlőre marad a vágyakozás, de ígérem belehúzok (nem rajtam múlik ), és szeptemberben már megszervezhetjük a közös gurulást! Gondolhatod mennyire mennék már...
Arról már nem is beszélve, hogy mennyire tönkreteszik azt az amúgy is sz@r mohai bekötő utat és vasúti átjárót.
Hab a tortán a mezőgazdasági telepről kihordott sáros g@né a vasúti átjáró után.
Én is erre szoktam haza járni, de már egyre inkább kerülöm a sok kőszállító, meg a félórás sorompók miatt.
Ha van valakinek egy felesleges ZZR400/600 kapaszkodója, ne legyen rest: ha szépen kéri, még pénzt is hajlandó vagyok bevonni a dologba ...
http://www.sportmotor.hu/motor...
2 év friss műszakival.
Valamikor akár gurulhatnánk is egy közöset. Ha többen vagyunk majd úgy megyünk hogy a fakabátok csak olyat tudjanak megállítani, akinek minden papírja rendben van. Eleinte én is így jártam kirándulni a haverokkal.
1991-be az első motorom egy vf400f volt,amihez nekem
se volt jogsim fél évig!
Bivi
De szívesen látlak bármikor egy kis fülelésre
húsz2negyven9harminc1hetven1 itt megtalálsz...