horvátoknál 1eu-ért 7,3 kunát ad a bank
(105 kuna volt az autópálya krk szigetig autóval,eu-ba is kiirta a kijelző amikor fizettünk a kapuknál!motor kb 62 kuna lehet)ebböl 30kn
a híddij,ami már csak befelé fizetendő!motor lehet kevesebb!
Tegnap nálunk fehérváron:a maszek pénzváltónál 38,70 volt.
két hete 38,90.ahogy haladtunk a határ felé:felment 39,80-ra is.
kint nem néztük meg,de évekkel ezelőtt csak akkor jött ki jól,
ha eurórol váltottuk.viszont így kétszer kellett szarakodni!
nos még nem értek annyira hozzá, de az biztos, hogy most van utoljára szervizben, innentől én csinálom. Esetleg ha végképp nem bírok vele, majd akkor viszem valahová...
Nem az első ilyen panasz... én is vele javíttattam régebben, aztán egyszer betartott az előre lebeszélt olajcsere egy egész délutánt (!) - és ráadásul nem a munkája miatt nem ért rá, szóval ott megszakadt a kapcsolat.
Köszönünk, beszélünk stb. de ha javítás, akkor én már vagy megcsinálom, vagy Áronékhoz viszem ha nincs időm rá.
hm...
Nos csak azért, mert a lánc kerékszett, az olaj, a szűrők, a fagyálló, valami szelep hézagoló, tömítések, gáz bovden, plusz egyéb apróságok...
90-re mondta az anyag költséget, plussz szerelési díj.
Nos..., nem is ez a lényeg, hanem, hogy már 2 hete áll ott nála a motor és csak tegnap adta le a rendelést, s kb aug 10-12-re lesz kész vele. Sokallom, hogy több mint egy hónapig a szerelőnél van...
Na akkor mégis? Jól van, majd csak összejön ez a rohadt túra .
Te, vasárnap fürdünk egyet megint és aztán Balatonboglár, késő délután kötnek ki a srácok, addig meg mi fürödhetőnénk, ott ahol múlthéten voltunk?
Központi doboz konzol gyártása 1,5 óra alatt:
Hertzka Péter - szerszámkészítő
06-20-9347-718
és még utána egy gps tartó konzolt is megcsinált, majd arról rakok képet később.
Szia!
Láttam ezt a masinát.. Hát szerintem felejtős,nem véletlen,hogy ennyi az ára!Az én 18 éves zzr-em újnak tűnt mellette.A blokkját nem tudom milyen.Esetleg,ha van kedved és télen időd foglalkozni vele,akkor nézd meg és kérd az árba legalább az eredetvizsgát!A műszerfal mellett a műanyag hiányzik jobbról,meg 1 kupak a vázról balról,a kipuf nem gyári..ami veszít a moci értékéből,mivel a gyári nincs és nem könnyű beszerezni.A fényezése sem túl jó,talán egy polír-wax vmit javít.Ha ezek mind nem zavarnak és a motorja-váltója jó,akkor gondolkozz rajta.De inkább várj 1 évet és vegyél 600at!
Ezt ne tőlem én pont mire blokkot szereztem anno, addigra találtam a 6kilóst, így az építésem elmaradt.
Hívd fel Áront a lenti számon, segíteni fog. ( ha rám hallgatsz, le is hozod hozzá: profin megcsinálják, van bőven referenciájuk benne. )
Én is nézegettem a paripát. Nincs rajta műszaki, és ráz az eleje, valszeg féktárcsát kell cserélni. Ezt a Full-Gas-ban mondták róla, élőben nem láttam, bár azt mondták elhozzák nekem a Fehérvári boltba (Balatonon van). A műszalit megoldották volna ebben az árban... Ennyit tudtam meg róla.
Kutya.!
Köszi az infókat lánckerékkel kapcsolatban!
Akkor hogy ha cserélni kell mit is kell cserélnem. főtengely, hajtókar dugó+gyürű henger, hengerfej. karbisor,olajhütöt feljakni átfurni, kilométer óra, Ezeket kell? Vagy még mást is?
FullGas használt gépekről már volt fent negatív vélemény, de ismerve a motor-eladások helyzetét, hihető hogy a nagy akció, a megszorultság miatt van. Így képről azt mondanám, megéri.
Pesttől 60-ra itt Dunaújvárosban van megbízható szerviz, aki vágja a Kawákat. Link itt lejjebb, Áronék boltja és szervize.
De igen, akár magánkézből is olcsó, törött gépet - vagy bontókból ( Twin Kakasd, Racsi stb ) csak blokkot, karbival, gyújtással.
Ha rám hallgatsz, akkor a drágább/bonyolultabb verziót erőlteted: hosszú távon az a gazdaságosabb, minden szempontból.
Nem véletlenül csinálják ezt Áronék is.
(105 kuna volt az autópálya krk szigetig autóval,eu-ba is kiirta a kijelző amikor fizettünk a kapuknál!motor kb 62 kuna lehet)ebböl 30kn
a híddij,ami már csak befelé fizetendő!motor lehet kevesebb!