Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

horvátoknál 1eu-ért 7,3 kunát ad a bank
(105 kuna volt az autópálya krk szigetig autóval,eu-ba is kiirta a kijelző amikor fizettünk a kapuknál!motor kb 62 kuna lehet)ebböl 30kn
a híddij,ami már csak befelé fizetendő!motor lehet kevesebb!
Tegnap nálunk fehérváron:a maszek pénzváltónál 38,70 volt.
két hete 38,90.ahogy haladtunk a határ felé:felment 39,80-ra is.
kint nem néztük meg,de évekkel ezelőtt csak akkor jött ki jól,
ha eurórol váltottuk.viszont így kétszer kellett szarakodni!
nos még nem értek annyira hozzá, de az biztos, hogy most van utoljára szervizben, innentől én csinálom. Esetleg ha végképp nem bírok vele, majd akkor viszem valahová...
Zé41 és Zizzer: kunát váltsunk itt Mo-n, határon, "bent" Horvátországban, tengerparton vagy tök mind1?
Az olaj, a szűrő, meg a fagyálló 10 rugó nálam. A bowdent nekem 2500.- ért csinálták.

Legközelebb érdemesebb magadnak összeszedni a cumót: gyorsabb, olcsóbb.
Nem az első ilyen panasz... én is vele javíttattam régebben, aztán egyszer betartott az előre lebeszélt olajcsere egy egész délutánt (!) - és ráadásul nem a munkája miatt nem ért rá, szóval ott megszakadt a kapcsolat.

Köszönünk, beszélünk stb. de ha javítás, akkor én már vagy megcsinálom, vagy Áronékhoz viszem ha nincs időm rá.
hm...
Nos csak azért, mert a lánc kerékszett, az olaj, a szűrők, a fagyálló, valami szelep hézagoló, tömítések, gáz bovden, plusz egyéb apróságok...
90-re mondta az anyag költséget, plussz szerelési díj.
Nos..., nem is ez a lényeg, hanem, hogy már 2 hete áll ott nála a motor és csak tegnap adta le a rendelést, s kb aug 10-12-re lesz kész vele. Sokallom, hogy több mint egy hónapig a szerelőnél van...
Részemről jó!
Szombaton még egyeztessünk, nehogy megint elcsússzon nálam valami, ahogy ennél a felkészülésnél már megszoktuk.
Szett csak 600-ashoz van ( 800-al forog kevesebbet utolsó fokozatban azzal , meg valamivel kevesebbet eszik ) az 27 körül megáll.

D.i.D 100 LE-ig O-Ringes lánccal, és JT lánckerékkel.
A 400 ban amiről beszéltünk cseréltél főtengely? Már mint 600 van benne? Képeket majd tudsz küldeni az alkatrészekről?
Na akkor mégis? Jól van, majd csak összejön ez a rohadt túra .
Te, vasárnap fürdünk egyet megint és aztán Balatonboglár, késő délután kötnek ki a srácok, addig meg mi fürödhetőnénk, ott ahol múlthéten voltunk?
Látom te sem kapkodod el!

Én is ma délután csinálom meg az adapter lemezt az oldal dobozokhoz, meg szerelem fel a doboztartó platnikat.
Szia!

600-as ZZR-hez sajnos nincs, viszont srácok, ha valakit érdekel, van ZZR 400-hoz egy szép 4 az 1-be Nassert rendszerem, rövidített dobbal.

Andris
Sziasztok!

Csak a szerelőm akarom leellenőrizni.
Egy komplett lánc szett milyen árban van az én 400-as Zizimhez?
Persze, szemre nem szép, egyenlőre. estére Hammerite oszt
olyan lesz mint az új .
Nah még délután lezúzok Kutyához az oldal konzolokért.
Központi doboz konzol gyártása 1,5 óra alatt:
Hertzka Péter - szerszámkészítő
06-20-9347-718
és még utána egy gps tartó konzolt is megcsinált, majd arról rakok képet később.
Szia!
Láttam ezt a masinát.. Hát szerintem felejtős,nem véletlen,hogy ennyi az ára!Az én 18 éves zzr-em újnak tűnt mellette.A blokkját nem tudom milyen.Esetleg,ha van kedved és télen időd foglalkozni vele,akkor nézd meg és kérd az árba legalább az eredetvizsgát!A műszerfal mellett a műanyag hiányzik jobbról,meg 1 kupak a vázról balról,a kipuf nem gyári..ami veszít a moci értékéből,mivel a gyári nincs és nem könnyű beszerezni.A fényezése sem túl jó,talán egy polír-wax vmit javít.Ha ezek mind nem zavarnak és a motorja-váltója jó,akkor gondolkozz rajta.De inkább várj 1 évet és vegyél 600at!
gondolkodom rajta erősen csak egy kis ár kalkuláciot kell tartanom.
Valszeg felhivomőket hogy mennyiben fáj
Köszi
Ezt ne tőlem én pont mire blokkot szereztem anno, addigra találtam a 6kilóst, így az építésem elmaradt.
Hívd fel Áront a lenti számon, segíteni fog. ( ha rám hallgatsz, le is hozod hozzá: profin megcsinálják, van bőven referenciájuk benne. )
Szia!

Én is nézegettem a paripát. Nincs rajta műszaki, és ráz az eleje, valszeg féktárcsát kell cserélni. Ezt a Full-Gas-ban mondták róla, élőben nem láttam, bár azt mondták elhozzák nekem a Fehérvári boltba (Balatonon van). A műszalit megoldották volna ebben az árban... Ennyit tudtam meg róla.

Kutya.!
Köszi az infókat lánckerékkel kapcsolatban!

Üdv
A.
Akkor hogy ha cserélni kell mit is kell cserélnem. főtengely, hajtókar dugó+gyürű henger, hengerfej. karbisor,olajhütöt feljakni átfurni, kilométer óra, Ezeket kell? Vagy még mást is?
FullGas használt gépekről már volt fent negatív vélemény, de ismerve a motor-eladások helyzetét, hihető hogy a nagy akció, a megszorultság miatt van. Így képről azt mondanám, megéri.

Pesttől 60-ra itt Dunaújvárosban van megbízható szerviz, aki vágja a Kawákat. Link itt lejjebb, Áronék boltja és szervize.
Sziasztok!

Errol esetleg tud valaki valamit?

http://suzuki.fullgas.hu/haszn...

Bp-korn
yeken erdekelne meg szaki akihez lehetne majd vinni!

Elore is koszi!
De igen, akár magánkézből is olcsó, törött gépet - vagy bontókból ( Twin Kakasd, Racsi stb ) csak blokkot, karbival, gyújtással.

Ha rám hallgatsz, akkor a drágább/bonyolultabb verziót erőlteted: hosszú távon az a gazdaságosabb, minden szempontból.
Nem véletlenül csinálják ezt Áronék is.
Vá Vá Vá Na szóval forintositva itt az országban nem lehet kapni alkatrészt?