- Olcsón veszel egy 600-as blokkot, és reménykedsz hogy belülről nincs lelakva.
Kompletten megáll 250-5oo EUR között. Ha nem akarsz a KPM -mel bajlódni (remélve hogy igazoltatáskor nem akar a rendőr motorszámot egyeztetni - miért is akarna? ) akkor itt véget is ér a megpróbáltatás, beszereled a vázba és Go.
- Kicsit drágább ( 4oo-7oo EUR ) amikor a legjobb állapotú főtengelyt, hengert, hengerfejet stb. összeválogatod, és befűzeted a 4kilós blokkba. Ez drágább, de több szempontból is jobb:
- nincs papírmunka, minden adata a régi marad a motornak, hivatalosan
- tudod, hogy milyen minőségű a blokkod belülről
Ez utóbbit már többször csinálták Áronék itt nálunk, van vele tapasztalatuk.
A gyáritól lágyabb, kb. az MRA val megegyező hajlékonyságú a plexi.
Továbbra sem értem miért fontos ez - a szelet jól eltereli, nem csúnya, a helyén nem mozog ha már be van csavarozva, 18o -nál sem.
Olcsó, fasza, mi kelhet még ?
Gyerekek, 1 db küldése 25 USD, 2 db 25+23.
Egy plexi 10 USD, két plexi 20 USD.
Lényegtelen, ez az ár: 1 db plexi 7.000,- HUF.
Kérlek végleg döntsétek el, mindketten füstszínűt?
Legyetek szívesek ezt megnézni, ez lesz:
Kompletten megáll 250-5oo EUR között. Ha nem akarsz a KPM -mel bajlódni (remélve hogy igazoltatáskor nem akar a rendőr motorszámot egyeztetni - miért is akarna? ) akkor itt véget is ér a megpróbáltatás, beszereled a vázba és Go.
- Kicsit drágább ( 4oo-7oo EUR ) amikor a legjobb állapotú főtengelyt, hengert, hengerfejet stb. összeválogatod, és befűzeted a 4kilós blokkba. Ez drágább, de több szempontból is jobb:
- nincs papírmunka, minden adata a régi marad a motornak, hivatalosan
- tudod, hogy milyen minőségű a blokkod belülről
Ez utóbbit már többször csinálták Áronék itt nálunk, van vele tapasztalatuk.