Azér ám Semmi közöm Rush-hoz, lehet be kellene védetnem a nevem
Amit nálam látsz, az blokktartó csavar helyére van készitve, idom fúrással jár a dolog, de stabilabbnak tűnik számomra mint az idomelválasztónál lévő gomba felhelyezése M10 az M6-al szemben, viszont itt nagyobb az erőkar. Az enyém véleményem szerint nagyon kilóg, rövidebbet csinálnék helyette. Fellehet még rakni az idomelválasztóhoz is. Sajnos a blokk oldalai hamar leérnek, ezeket kell bevédeni, bal oldal nálam karbon védővel, jobb oldal jelenleg még szabadon van, oda is ki lehet találni valamit. Valami konkrétum kell, szólj és összeszedem a gondolataimat.
Láttam a képeiden van bukógomba típuson. Megmondom őszíntén még nem vizsgálgattam agyon a paripát ilyen szempontból, de érdekelne, hogy komoly barkácsolást igényelne ennek a felszerelése, vagy megvan a helye csak be kell csavarni?
engedjétek meg, hogy új tagként köszöntsem a ZZR fan-ok népes táborát, amihez néhány nappal ezelőtt jómagam is lelkesen csatlakoztam, egy csodaszép ZZ-R400 büszke tulajdonosaként. Évtizedes állom vált ezzel valóra, sajnos a gurulás még várat magára, a jogsi még folyamatban. De hamarossan lehet kiültetni a gumifákat mer' támadunk .
Addig is egy szakmai kérdés. Egy kis karbi szinkron ráfér a paripára, fehérvár környékén tudtok é ajánlani egy megfelelően megszállott és hozzáértő szakit , aki elvégezné a beavatkozást?
kawa70: nem látom esélyét hogy a konzolom kész legyen hétvégére (és őszintén kezdek enyhén ideges lenni, mert nehogy ez miatt boruljon a 6 hónapja tervezett Adria túra), így a vajdasági kiruccanás legvalszeg elmarad.
Köszönöm a válaszokat. Akksit a múlt héten cseréltem (tőled kutya :)), úgyhogy azzal remélem nincs gond, hacsak a fesz. szabályozó nem nyírta ki azóta. De úgy tűnik, hogy sikerült feltölteni és el is indult vele. Abban kérnék még némi segítséget, hogy a fesz szabályozót hogyan találom meg, illetve laikusként van-e esélyem kicserélni vagy inkább szakemberre kéne bíznom?
Sziasztok!
Szia Kutya!
Egy fontos kerdesem lenne!
A motor jobb oldalan van egy nagy, meg egy kisebb dekli. A motort boritottak , igy a kisebb dekli osszetort, de oly mertekben hogy az egyik tocsavar kiszakadt a blokkbol. Igy most 3 csavar tartja. Nagy gaz? Most ki van cserelve a dekli, olaj nem szivarog. Eggyaltalan mi van a dekli alatt? Van ott olaj?
99 % : fesz.szabályzó döglött. Ha 5 lábas akkor 10 alatt, ha 6, akkor 15 körül lesz a megoldás - bontottban.
Utolsó biztosítékként még mérj rá a fesz.be bemenő értékre, de a tünetekből egyértelmű hogy fesz.szabályzó csere.
'Üdvözlünk a klubban' - szinte alig akad ember, aki 10 évnél idősebb ZiZit hajt, és még nem cserélt benne ilyen alkatrészt
( tipp: ezt leggyakrabban a túlzptt melegedés nyírja ki, azt pedig az esetek jó részében az elöregedett akksi okozza. Szóval ha gyanús, hogy csere-érett az akku a motorban (pl. 3éves, vagy annál öregebb), akkor egyúttal dobd ki azt is: nehogy tönkretegye az újonnan vásárolt fesz.szabályzót is ! És csak fekete színű, zárt akksit tegyél bele - azzal gond nélkül futott utána az enyém is )
Inditógombnál is lehet valami kontakthiba, ami miatt nem indul. Meglehetne próbálni az ülés alatt a motor bal oldalán ott a relénél indítani, csavarhúzóval. Fesszabályzó jó?
No, sikerült feltölteni az akksit, és mérni. Üresen (álló motornál) 12.3 V volt, mikor elindítottam 12.0 V fordulatszámtól függetlenül meg se moccant a mutató. Az első lámpa pedig továbbra sem ég. Ha esetleg bármi további ötletetek van, szívesen veszem.
Üdv a Zizzentek között !