Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áronék csinálták nekem a szinkront Dunaújvárosban , nekem tetszett az a 'hangolás' amilyen lett.

Üdv a Zizzentek között !
Azér ám Semmi közöm Rush-hoz, lehet be kellene védetnem a nevem
Amit nálam látsz, az blokktartó csavar helyére van készitve, idom fúrással jár a dolog, de stabilabbnak tűnik számomra mint az idomelválasztónál lévő gomba felhelyezése M10 az M6-al szemben, viszont itt nagyobb az erőkar. Az enyém véleményem szerint nagyon kilóg, rövidebbet csinálnék helyette. Fellehet még rakni az idomelválasztóhoz is. Sajnos a blokk oldalai hamar leérnek, ezeket kell bevédeni, bal oldal nálam karbon védővel, jobb oldal jelenleg még szabadon van, oda is ki lehet találni valamit. Valami konkrétum kell, szólj és összeszedem a gondolataimat.
pláne hogy &rash

jóvan üjj le eggyes
ja ez &rushnak szól
Köszi!

Láttam a képeiden van bukógomba típuson. Megmondom őszíntén még nem vizsgálgattam agyon a paripát ilyen szempontból, de érdekelne, hogy komoly barkácsolást igényelne ennek a felszerelése, vagy megvan a helye csak be kell csavarni?

A.
na jó engedek a nyomásnak!

igazából feltűnt már a szépségem a fórumon... saját képek még nincsenek addig is plágiumot elkövetve íme egy kép az előző tulajtól! ( Köszi Gergő )
Üdv! Képeket
Várpalotán Terényi Zoli, vagy az Ivanicsnál Mong Zolit keresd!
Üdvözlet a "klubba"

Képeket !
Sziasztok ZiZentek!

engedjétek meg, hogy új tagként köszöntsem a ZZR fan-ok népes táborát, amihez néhány nappal ezelőtt jómagam is lelkesen csatlakoztam, egy csodaszép ZZ-R400 büszke tulajdonosaként. Évtizedes állom vált ezzel valóra, sajnos a gurulás még várat magára, a jogsi még folyamatban. De hamarossan lehet kiültetni a gumifákat mer' támadunk .

Addig is egy szakmai kérdés. Egy kis karbi szinkron ráfér a paripára, fehérvár környékén tudtok é ajánlani egy megfelelően megszállott és hozzáértő szakit , aki elvégezné a beavatkozást?

Üdv,
Andris meg a zutas Fehérvárról!
kawa70: nem látom esélyét hogy a konzolom kész legyen hétvégére (és őszintén kezdek enyhén ideges lenni, mert nehogy ez miatt boruljon a 6 hónapja tervezett Adria túra), így a vajdasági kiruccanás legvalszeg elmarad.
Attól hogy betétet veszel hozzá, még nem hisszük el hogy TÉNYLEG vettél egy 7-est !

Képet róla, de rögvest !
Köszönöm. . .
Aug első HETét meg kell várnom,akkor jelentkezem..
Jah: Cica ÉL, így nagy betűvel... és ez most nem kis eredmény - a múlt heti állapothoz képest.
Akkor oké és köszi, csak láttam a nyilatkozatot és nagy betűkkel vésték bele, hogy bőr....

A fékről hamarosan lehull a lepel kíváncsi vagyok milyen lesz
Én cordurába megyek. Eddig is abban voltam.
Figyihalli 7.-ére bőrben kéne feszíteni? Vagy lehet Cordura ruhában is ismerkedni a Zaszfalttal?

Cicák jól van?
piaggio free alkatreszeket keresek olcsonnnnnnnnnnnnnn csaplarzs@invitel.hu
Köszönöm a válaszokat. Akksit a múlt héten cseréltem (tőled kutya :)), úgyhogy azzal remélem nincs gond, hacsak a fesz. szabályozó nem nyírta ki azóta. De úgy tűnik, hogy sikerült feltölteni és el is indult vele. Abban kérnék még némi segítséget, hogy a fesz szabályozót hogyan találom meg, illetve laikusként van-e esélyem kicserélni vagy inkább szakemberre kéne bíznom?
Sziasztok!
Szia Kutya!
Egy fontos kerdesem lenne!
A motor jobb oldalan van egy nagy, meg egy kisebb dekli. A motort boritottak , igy a kisebb dekli osszetort, de oly mertekben hogy az egyik tocsavar kiszakadt a blokkbol. Igy most 3 csavar tartja. Nagy gaz? Most ki van cserelve a dekli, olaj nem szivarog. Eggyaltalan mi van a dekli alatt? Van ott olaj?
99 % : fesz.szabályzó döglött. Ha 5 lábas akkor 10 alatt, ha 6, akkor 15 körül lesz a megoldás - bontottban.

Utolsó biztosítékként még mérj rá a fesz.be bemenő értékre, de a tünetekből egyértelmű hogy fesz.szabályzó csere.

'Üdvözlünk a klubban' - szinte alig akad ember, aki 10 évnél idősebb ZiZit hajt, és még nem cserélt benne ilyen alkatrészt

( tipp: ezt leggyakrabban a túlzptt melegedés nyírja ki, azt pedig az esetek jó részében az elöregedett akksi okozza. Szóval ha gyanús, hogy csere-érett az akku a motorban (pl. 3éves, vagy annál öregebb), akkor egyúttal dobd ki azt is: nehogy tönkretegye az újonnan vásárolt fesz.szabályzót is ! És csak fekete színű, zárt akksit tegyél bele - azzal gond nélkül futott utána az enyém is )
Inditógombnál is lehet valami kontakthiba, ami miatt nem indul. Meglehetne próbálni az ülés alatt a motor bal oldalán ott a relénél indítani, csavarhúzóval. Fesszabályzó jó?
Kuplungot próbáltad ki-be huzigálni? Nekem úgy indít hogy behúzom a kuplungot.
No, sikerült feltölteni az akksit, és mérni. Üresen (álló motornál) 12.3 V volt, mikor elindítottam 12.0 V fordulatszámtól függetlenül meg se moccant a mutató. Az első lámpa pedig továbbra sem ég. Ha esetleg bármi további ötletetek van, szívesen veszem.