Forgassa a saját motorját, én ilyenre nem adnám oda. A lábtartókarcolás azért lehet érdekes, mert hát mocskos mód le kellene dönteni hozzá, viszont kicsi sebességgel, ami hát könnyedén boruláshoz vezethet...
Lehet hogy meg lehet csinálni
Balesetmegelőzési napon volt valami ilyesmi, de nem tudom a kör átmérőjét. Ott azért megfigyelhető volt, hogy mennyire nem tud a nagy többség motorozni
Lent a láb, kuplung, nagy gáz, kerék kipörög : így igen.
B verzió: motorosrendőr a lelkem, és évekig tanulta azt a bizonyos helyben fordulást: akkor viszont cumi - meglesz a 3 méter...
nem,nem. a megforditas kriteriuma hogy a harom meter ugy ertendo mint amikor rutin oran volt a 2es palya vegen a 8as visszafordito....na,annak a bolyak kozti tavolsaga 3.5meter,tehat 7 meter volt a korok atmeroje...egyik naaaagy motorossal abban fogadnek, hogy o visszaforditja a zizit ugy ebben a 8asban, hogy a korok atmeroje 3 meter(a 7 helyett)...
Ha olaj van benne (mert a szintre kényes) és nincs hidegen agyalva, a kopó-fogyón kívül nemigen kell cserélni semmit még 100.000km után sem. Az XX és a Hayabusa megjelenése előtti darabok viszont általában jobban szét lettek kergetve (Elvégre 7 évig ő volt a világ leggyorsabb sorozatgyártott motorja) míg később inkább tempós túrázáshoz vették a típust. Nekem őrült nagy mákom volt, hogy a 38000km tényleg annyi volt egy 98-as motornál. Minden újszerű, azt mondta motordoktorunk, hogy éppen, hogy csak be van járatva
Talán emlékszel, anno beszélgettünk a blokkcseréről. Akkor mondtam, hogy akinél gyakori megrendelés (pl. 4-600 átépítések), az már nem vesz blokkot egyben - inkább szán rá 50-80ezerrel többet, és megveszi a legjobb állapotú hengerfejet, főtengelyt stb.
Valószínűleg ez az általad vásárolt blokk sem véletlenül lett eladó: sajnos adalékokkal, apró mókolásokkal a szar főtengelyt is működővé lehet tenni 200-500 Km-re.
A ZZR egyébként mind motorikusan, mind szerkezetileg az egyik legtartósabb darab a japánok között. Nem véletlen: az alap blokkodat a GTR1000, és a GPZ11oo is használja.
Ezek pedig 80 - 100.000 km feletti futással kerülnek eladósorba: általában még a gyári blokkal.
Nem nagyon tudok hozzászólni (mármint aktuális, valóban érdemi tanáccsal) talán csak annyi - legközelebb -ha lesz legközelebb- darabonként kell összelegózni a blokkot. Azzal (és jó olajjal persze) már nem lehet baj.
Csak nem a második blokkod is tönkre ment? Nem rég lett kész ha jól emlékszem.Használt blokk volt amit bele raktatok? Át lett nézve a blokk, vagy valami infó róla?
Kérlek írjátok már le nekem hogy mi a véleményetek a Kawasakiról, és azon belül a zzr-ről mint motorról. Én most nem igazán tudnék elfogultság nélkül beszélni, mert két hónapon belül a második hajtókar leszakadásom van, és a második komplett motorblokk mehet a kukába. Egy ilyen feljavítós játék 300.000 forintot kóstál. Létezik hogy egy motor csak 3-5 ezer kilométert bír ki? Néha megpörgettem, de általában max 6000-es fordulattal jártam....és mégis behalt.
Egyszer volt egy Rigám. Annak sosem volt ilyen baja. A márka, vagy a típus selejtes? Nagyon le vagyok lombozódva....
Big-Bang jó hely, bár én még csak telefonon értekeztem velük. Ha tényleg meg akarod venni a motort, akkor ne sajnáld rá ezt a pénzt, sok kellemetlenséget meg tudsz vele előzni.
Lehet hogy meg lehet csinálni
Balesetmegelőzési napon volt valami ilyesmi, de nem tudom a kör átmérőjét. Ott azért megfigyelhető volt, hogy mennyire nem tud a nagy többség motorozni
B verzió: motorosrendőr a lelkem, és évekig tanulta azt a bizonyos helyben fordulást: akkor viszont cumi - meglesz a 3 méter...
20:30 Hősök tere?
Láttam mennél este motorozni.
Áll még?
Rómain egy falatozást beiktatni közben?
Ha aktuális írd meg kérlek mikor és hol találkozzunk.
Köszi.
Valószínűleg ez az általad vásárolt blokk sem véletlenül lett eladó: sajnos adalékokkal, apró mókolásokkal a szar főtengelyt is működővé lehet tenni 200-500 Km-re.
A ZZR egyébként mind motorikusan, mind szerkezetileg az egyik legtartósabb darab a japánok között. Nem véletlen: az alap blokkodat a GTR1000, és a GPZ11oo is használja.
Ezek pedig 80 - 100.000 km feletti futással kerülnek eladósorba: általában még a gyári blokkal.
Nem nagyon tudok hozzászólni (mármint aktuális, valóban érdemi tanáccsal) talán csak annyi - legközelebb -ha lesz legközelebb- darabonként kell összelegózni a blokkot. Azzal (és jó olajjal persze) már nem lehet baj.
Kérlek írjátok már le nekem hogy mi a véleményetek a Kawasakiról, és azon belül a zzr-ről mint motorról. Én most nem igazán tudnék elfogultság nélkül beszélni, mert két hónapon belül a második hajtókar leszakadásom van, és a második komplett motorblokk mehet a kukába. Egy ilyen feljavítós játék 300.000 forintot kóstál. Létezik hogy egy motor csak 3-5 ezer kilométert bír ki? Néha megpörgettem, de általában max 6000-es fordulattal jártam....és mégis behalt.
Egyszer volt egy Rigám. Annak sosem volt ilyen baja. A márka, vagy a típus selejtes? Nagyon le vagyok lombozódva....
Holnap megint kemeny napom lesz
Sziasztok
Majd este beszamolak mire jutottam !
www.mobile.de
jó, jó tudom szállítás, regadó, üzembehelyezés ...