Kutya, szerinted a túra előtt cseréljek olajat, vagy ráérek ha megjöttem, mennyit bír a Fuchs Silkolene ProRace 15w50?
A fenti kérdés úgy nyer értelmet, ha hozzáteszem, hogy indulás előtt 4-5000 km lesz az olajban, érkezéskor 6500 - 7500 km attól függően addig mennyit megyek még.
Már fenn a plexi -nekem nagyon bejön a kinézete- méretpontos volt, és faszán is mutat.
Holnap hozom el az 'öreget' a szervizből: rakok fel képet mielőtt szétvágom flexszel az új plekót rajta...
Ott plexi ha van is akkor drága, nézz vissza amikor itt Kutyával választottunk neki plexit az ebay-ról, azóta meg is kapta (30 és 35 USD szállítással).
Javaslom neked, csinálj a két blokkból egyet ! Legalább látni fogod , mit raksz össze,patikatisztaság,odafigyelés,és nagy gond nem lehet.Vagy ha te nem szerelő vagy, akkor szakemberrel végeztesd el.
Azonnal szedjétek szét: lehet hogy feltelik benzinnel az egyik henger !
És akkor -ha egyszer mégis berobbanna a többi és elindulna a vas- azt a hajtókart eltöri az össze nem nyomható folyadék.
De betolni egyébként nem egyszerű sztori egy ekkora dögöt...szóval lehet egy sima önindító mizéria is .
Az önindító nem forog tovább (akksi fullon), és ha be akarom tolni, nem röffen be vagy valami, sem egyesben, sem pedig kettesben, mintha az első lánckereket lehegesztetted volna...
Mostanság azt tapasztalom, hogy indításnál a motorban megakad valami, majd ha megpróbálom tolni, ugyanúgy képtelen vagyok beindítani, mert meg sem moccan a motor, csak farol a hátsó kerék. Általában pár próbálkozás után már jó szokott lenni.
A blokkot használtan vettem az Ebay-ről egy angol motorboltból. Elvileg 54000 km volt benne, és a motorját - mármint a járművet - összetörték. 30 nap garanciát adtak rá. A beépítés kb két hét volt. Így talán 30 napot jártam is vele. Próbáltam a legjobb olajat beletenni, és kényesen figyeltem az olajszintre, mert sajna csipegette a drágám. A negyedik hajtókar szakadt le. Az előző blokkkomban, az eredetiben pedig kb 35000 km volt, minimális olajfogyasztással. Itt is figyeltem az olajszintre, de sajna itt meg ketté tört a negyedik hajtókar.
Hitetlenkedve nézem a véleményeteket...
Ha az egyik Isten úgy akarja - Mert ugye ha csak egy lenne az nem tudna így megszívatni - akkor még az idén életre keltem. De ez az utolsó esélye.
Köszönöm a véleményezést! Széles utat nektek srácok... nekem egyenlőre marad a sárga busz.
Kutya ha kell a fotóstúdióba egy moci, vidd el a Zizimet. Végülis a festése még nem romlott el.
3-as henger hajtókarja, kenésileg nevezetes pont az 1100-asnál. Ha alacsony az olajszinted, először ez megy tönkre. Ha az olajszintet/minőséget rendben tartottad, akkor az előző tulaj járt kevés olajjal, emiatt idővel berágódott a cucc, te már valószínűleg csak a levét ittad. A javítás milyen alkatrészekkel történt? Én 100 egynéhányezret lenyomtam már az 1100-assal és hasonló meghibásodást csak saját hibámból sikerült elérnem (20e km-en keresztül nem figyeltem az olajszintet, és nem is cseréltem olajat). Ez az egyetlen gyenge pontja az 1100-asnak. Én a negyedik ilyen motoromon ülök, mert arra a célra, amire én használom, konkrétan nem létezik jobb motor (na jó, a GTR1400-at még nem próbáltam ki).
&rash, kutya, ma megneztem a mocit. Igaz nem sok idom volt ra , mert elaludtam (egyszeruen nem hallotam meg a csorgest) ,es delre mennem kellett melozni, de..
Kiprobalasra mar nem jutott ido, de legalabb hallottam a hangjat, meg szemugyre vettem a kicsiket. A motor hangja ez tetszett. Szep csendes volt a hagja, nem kattogtak a szelepek nem kopog a fotengely, nincs zizego hangja .Egyszoval egeszsegesnek tunik motorikusan.
Az a masik dolog, hogy a burkolata rendesen le van rongyolva .
Vasárnap a Louis zárva :( Én szombaton ha megyek akkor 9:00 már a kávét iszom a Louis előtt. Szar időt mondanak, így a motorozás helyet ullátszik ez lesz . Egyenlőre Öcsilaci és barátnője a lehetséges mitfahrerek, de késő délután tudom csak meg jönnek e 100%. Ha valakinek vmi kéne onnan akkor kezdjen gondolkozni :)
Félretegyek egy szettet ?