De az is lehet, sőt, hogy az esőben ugye víz ment a generátorba, hisz ezt semmi sem akadályozza meg, s úgy is van kialakítva, hogy átmenjen rajta. Szóval én pl úgy jártam(kocsival), hogy tele volt szutyokkal a generátorom, majd az eső beáztatta, s egyből jött a rövidzár, ami ki is nyírta.
Én 80 %-ra ezt tartom esélyesnek nálad is.
Nos szerintem az aksinak nincs semmi baja, a leírtakból, egyszerűen lemerült. Az a kérdés, hogy mitől?!
A fesz szabályzó se hinném, hogy ludas lenne, mert akkor inkább túl szokott tölteni. Én inkább a generátorra gyanakodnék!
Vedd le a fesz szabályzót róla, és mérj bele, akár milyen gagyi ohm-mérővel, valakinek csak van.
Elvileg találsz benne 3 kivezetést, azok a tekercsek, egymáshoz képest mérd meg őket, valamint mindegyikhez képes mérd meg úgy is, hogy a műszer másik végét a generátor házához teszed.
Ezzel rögtön kiderül, hogy menet- vagy test zárlatos a generátorod.
Ha döglött az akksi, akkor 3-4 nap alatt simán el tud veszíteni 1-2 volt feszültséget: szzóval el kell indítani a motort, és világítással/a nélkül, minden fordulaton rámérni.
Sajnos a kiszáradás sem segített rajta. Reggel megmértük az akksit (ételemszerűen álló helyzetben, mivel nem indul) és 11,3 V körül volt, magyrul lemerült. Egy hetes, így nem hiszem, hogy vele lenne a probléma.
Beszéltem egy szerelővel, azt mondta ez a jobbik eset, mert nem túltöltött, hanem lemerült. Az a baj, hogy ez az ember legközelebb szombaton ér rá, hétvégén pedig már motoroznék. Sajnos egyáltalán nem értek hozzá, pláne az elektriomos részéhez, ezért keresnék szakembert, aki a hétvégéig rá tudna nézni.
Megkövetlek...
az interneten kutatva valóban van egy Ia kategória motorra. Engem az vezetett meg, hogy a fizető kapuknál a két kategória ábrája, együtt volt feltüntetve, továbbá autóval voltam, így azt fizettem.
Egyébként sok magyar motorost lehetett látni.
Sziasztok !
Vasárnap elvitték a kis zzr-t Sajnálom ,már megszoktuk egymást nagyon,szerettem,de már kinőttem.Köszönöm a segítséget Remélem fordulhatok még hozzátok (Kutya ),mert márka hű maradok és a megbízható forrás mindig jól jön
Ja,és ha Keszthelyen jártok a fórumból,mindenki a vendégem 1 kávéra .
Én egy fém adaptert csinálnék (mint a moto detail tartója) az alap lyukak úgy lennének, hogy passzoljon a tartódhoz - aztán a doboz platnijához már szabadon kifúrni.
Ha jössz fel 7-én, akkor megnézem élőben is, hátha.
Szerintem a kettő független egymástól ha az a bibi, amire én gondolok.
Van lent a kitámasztó érzékelő, és nekem egyszer ott volt hiba, beszorult amikor elengedte a csavar, és az aszfaltnak csapódott, és ez miatt elvette a gyújtást sebességben, üresben, vagy kuplungot húzva meg lehetett pörgetni. Lehet ott kapott valami zárlatot, esélyes hely eléggé a beázásra, először ott nézz körül. Lehet kiszárad és indulni fog.
Szerintem mérd ki a fesszabályzódat is első körben, mert nekem is megállt, amikor az elszállt. Mondjuk én csak utána kötöttem ki a lámpákat, hogy haza bírjak jönni vele.
Én ezt javaslom, de szerintem a nálam okosabbak is véleményezik majd a probkémádat.
Sajnos komoly problémába futottam tegnap drága zizimmel. Érdeklődnék, hogy nem tudtok-e korrekt szerelőt, aki ért a villamos dolgokhoz. Első körben kiment az első lámpám. A biztosíték ép, az izzócsere nem segített. Gondoltam még hazahozom autós kísérettel, de Fehérvárnál megadta magát. A gázra nem reagált, majd szépen meg is állt. Sikerült feljuttatni Pestre, de erős a gyanú, hogy valami zárlat lehet. Előzményként sikerül kifogni egy szép kis felhőszakadást, lehet beázott valami. Tehát ha alaki tud megbízható szakembert Pesten, aki esetleg házhoz is jön / meg tudja oldani a szállítást, az ne tartsa magában. Előre is köszönöm!
Nos a múlt héten vettem egy ZZR 400-ast, első nagy motor gyanánt, afféle tanulónak.
S ajánlották ezt a fórumot, így bejelentkeztem.
Biztos sok kérdésem lesz.
Van egy kis gondom az oldal dobozokkal. Jó, jó szóval nagy gondom.
Nekem ugye Givi konzolom van, amire a hátsó doboz platnival csatlakozik, viszont az oldalán közvetlenül csatlakoztatható a doboz (vagyis maga a konzol oldalsó része szolgál platniként).
Ez még nem lenne probléma, de CSAK Givi doboz megy fel oldalra ebben a formában.
Minden más típust gondolom csak külön platnival lehetne rögzíteni (mondjuk nem vágom, hogy ezen a konzolon hová tudnám azt felcsavarozni), de amit kölcsön kaptam Lofty típusút azt nem tudom felrögzíteni sehogy sem.
Kéne némi segítség, hogy szerinted (azon kívül, hogy alapból szerezzek egy másik doboz szettet oldalra) hogyan oldhatnám meg ezt a kis gixert. (képeket találsz a tegnapi hozzászólások között)
a legjobbkor írod: mint láthattad, most egy hónapig láncok-szettek lesznek akcióban.
A listaára a gyári szettednek ( 530-as legerősebb, X-Ringes D.i.D lánc, és JT lánckerekek ) 59.840.- Ft
Szerdától ezt 41.000.- ért megkaphatod Megvan másfél nap alatt.
Én 80 %-ra ezt tartom esélyesnek nálad is.