Elég rossz hír, hogy két blokk is szétmegy. Az enyémben most van 35500 mérföld, ami több mint 50 ezer km de szerencsére még semmi gondom nem volt a blokkal. Bár én 6-7000 km-enként cserélem az olajat és szerencsére nem is eszegeti. A közelben van egy ilyen gép, már másodszor fordult át az órája és még nem volt fődarabcserés 200 ezer km után sem. Meg hát a kawasakik a szétverhetetlenségükről hiresek inkább.
El kell szomoritsalak, sajnos meg lehet csinálni, bár én sem vagyok képes rá. De az egyik képzésen pont ezt is tanitották, és hát a rendőr simán megcsinálta. Az is igaz rajta kivűl kevesen sajátították el. Hátsófék+gáz kombinációval megy be a körbe, aztán adott ponton (na ezt nehéz eltalálni) fék elenged és kormányt eltol ellen irányba. Meg még van egy csomó ilyen, amire földi halandó erősen kétkedve tekint De végülis el sajátitható csak épp nem otthon könyvből tanulva autodidakta módon.
franko lett biztos kényelmes nekem is kell valami plexi mert a mostani az egy fjr-é csak meglett vágva meg furva persze tegnap a lujziban nem volt de azért motoros ruházatot vettünk de ézt hittem hogy a "gigastore" azé nagyobb.
Ha hatszázért valaki elviszi ezt a romot, örömmel átadom neki...
A két blokkból képtelenség egy jót összehozni, mert mindkettő átszakadt. Mindig szerelő rakta össze. Asszem kikérem a Kawasaki magyarországi képviseletének a véleményét is. Kíváncsi vagyok hogyan állnak majd hozzám.
Olvastad?