A sárgának nem gyári a fényezése mint már rájöttetek, de ettől még lehet jó a motorja. Namost kérdés h hogy van ez a 400-600, mert 54 lóerőt ir, ami a 400asé, remélhetőleg kompletten cserélte a blokkot, és csak vizsgáztatni kell. Namost a vizsgáztatást én nem vágom hogy hogy van, de amint irja h ő is letudja, ezt csináltasd meg vele, nehogy nálad derüljön ki h valamiért nem lehet, vagy olyan szerződést irjatok, amiben kivan kötve hogy ha nem lehet forgalomba helyezni, akkor vissza az egész v valami ilyesmi. A visszacsavargatottt meg nem néz ki rosszul a karcok ellenére sem. A lényeg hogy valakit vigyél aki nem az idomokban fog gyönyörködni, hanem az apróságokat nézi meg. Amikor én vettem a motort, volt pofám és lebontottuk a motort annyira h kompressziót mérhessünk, de ha most vásárolnék, akkkor már tudnám hogy még miket nézzek át rajta
Aztan felhivtam ezt is [L=http://www.hasznaltauto.hu/3052213_kawasaki_zzr600_19
98]link[/L de nincs hozza papirja. Es olyan gyorsan hadart, beszelt, hogy a vegen feladtam. Alig ertettem mit mond. De ez sem OK .Esetleg valakinek alkatresznek jo lehet.
amit kapásból még én is meg tudok mondani: nem 94-es! 93-tól ramair van elől: két légbeömlőnyílás láccik kívülről. adatlpomon nézd meg, úgy kell kinéznie 93-tól!
Meg, sőt még jóval kisebb helyen is!
Következőképpen csináld: Leállítod a motort, vagy üresbe rakod, kitámasztóra rakod, és szépen megdöntöd, hogy a kerekek a levegőbe kerüljenek, és a kitámasztóra terhelődjön az egész motor súlya, aztán megforgatod!
Másik megoldás, hogy először tanulsz kicsit gumit füstölni, aztán meg megpróbálod kipörgő hátsókerékkel megforgatni lehetőleg minél kisebb helyen.
A második megoldás látványosabb, de nehezebb megtanulni, de gyorsabban végrehajtható forgalomban.
98]link[/L de nincs hozza papirja. Es olyan gyorsan hadart, beszelt, hogy a vegen feladtam. Alig ertettem mit mond. De ez sem OK .Esetleg valakinek alkatresznek jo lehet.
Holnap este gurulás?
Hősök tere 8:30?
Fagyi Szentendrén aztán vissza a gödörhöz?
Na?
Es ehez mit szolsz? link[L=http://]link[/L
Köszi még 1x!
Miért is fontos ez ?
Következőképpen csináld: Leállítod a motort, vagy üresbe rakod, kitámasztóra rakod, és szépen megdöntöd, hogy a kerekek a levegőbe kerüljenek, és a kitámasztóra terhelődjön az egész motor súlya, aztán megforgatod!
Másik megoldás, hogy először tanulsz kicsit gumit füstölni, aztán meg megpróbálod kipörgő hátsókerékkel megforgatni lehetőleg minél kisebb helyen.
A második megoldás látványosabb, de nehezebb megtanulni, de gyorsabban végrehajtható forgalomban.
Ha kell 1jó szerelő,hívjatok !
Elérhetőségek az adatlapon.
06-20 - 524-3412