Elöl sok választásod nincs... Fejidom alja, minél előrébb. Először a konzoljával tettem fel, hááát..... Az első féktávon belevert a sárvédő. Holnap fényképezek róla!
Hátul konzolostól van fenn, a két faridomfelet összefogó csavar (a lámpa alatt közvetlenül) meg némi kétoldalas ragacs fogja. Előtte a prizma helyén volt a konzol a sárvédőn, a rendszám felett de úgy nem volt jó.
Más: "vízáló", usb ("lány") aljzatot amit 12v-ra lehet csatlakozni-szerelni (benne van már a 12v--5v (ennyi az usb ha jól tudom)) látott már valaki? Létezik? ilyesvalami
Nem sok esélye van, próbálj meg egy 15x zoomos digit fényképezővel tele állásban utánafordulni egy gyorsan mozgó járműnek... Még a képbe se fog beférni. Meg aztán sebességadat nélkül felvétel sincs. Kár ilyeneken aggódni, városi legenda.
Végülis motorra ugyis csak hátul van jelentősége, bár felvetődik a kérdés, mi van ha utánad tud fordulni úgy, hogy folyamatosan vesz Pl: autópálya pihenőjénél? Rendőr ismerősöm szerint akkor van gáz, ha folyamatosan látható a motoror a felvételen.
Lassan aktuális az olajcsere is, lehet, hogy valamelyik hétvégén leugrom hozzád olajért. Kipróbálom mert a Motullal nem az igazi a váltó.
10W-50 Silkolene? Bár lehet, hogy megelégszem a 10W-40-nel végül is ha néhanapján el is jutok Kakucsra ott épp,hogy holtjáték feletti gázállás kell
Kérlek ha van időd képeket a szerelési pontokról. Elöl feltételezem a lámpa alatt (nekem ott vad riasztó van felragasztva, kettő :) ) de hátul hova kellett "emelned"?
Azért segítettek a rendőr bácsik+egy állványra állított Fáma III. A hátsó fejet feljebb is kellett raknom mert a túrapózban már nem fedett le de most tökéletes. Ha külföldre tévedek akkor leveszem a fejegységet a műszerfalról és leragasztom a fejeket, biztos ami biztos.
Én nem vagyok tévedésben, mint ahogy nekem segítő rendőrök sem... 2003. Január 1. óta szabadon árusítható és használható. A 8-10 másodperc után blokkolást abbahagyó és amúgy is utángyártott tolatóradarnak álcázott cuccok Nyugat Európának készülnek, ott valóban tilos! Meg Szlovákiában is helyszínen lelőnek érte
Az a lényeges, hogy hol van elhelyezve a fej. A kibocsátott lézer tölcsér alakban terjed, aminek átmérője a távolsággal arányosan nő, de mivel lézerről beszélünk, igy a kiindulási ponton elég csekélyke átmérőjű a tölcsér.
Ez viszont igy van. Rengeteg eszköz tud téves jelzést generálni radardetektoron. Ugyhogy ez meg emiatt nem ér sokat,mert a felhasználó a végén ugyis leszarja hogy csipog állandóan.
Ja és 30-40 méterről nem tudtak megmérni, mint leírtam. Szemből csak 5m-ről amikor már majdnem megálltam. Ha motorozó pózba görnyedtem akkor még onnan se! Meg aztán szemből tőlem akár meg is mérhetne, majd integetek neki
Nem hiányzik, hogy minden benzinkút automata ajtajára fals jelzést kapjak... Azok is a K-sávon működnek. Próbálkoztunk már radardetektorokkal de motoron haszontalan.
a Z750-et vagy a ZZR250-et? ;)
amúgy mennyi olaj szokott menni a Z750-be?
a ZZR250-re 1,9L van írva, de 1,8-at szoktam beleönteni, esetleg 6-700km után még fél decit, ha a minimum szintre menne..
Mondjuk most tavasszal talán egy decit is rátöltöttem, hogy a maxon legyen, azóta nem változott a szintje.
Ja, és ráadásul blokkoló esetén is meg lehet szopni: mondjuk 30-40 méterről lőnek be a bukódon. Közeli mérés esetén elég nehéz kivédeni, ha az érzékelőtől távoli pontra mér rá. De szerencsére többnyire pár száz méterről próbálkoznak mérni, néhány kivételtől eltekintve, ott már elég jó eséllyel működik a blokkoló. Autónál többnyire a rendszám környékét igyekeznek eltalálni, vagy legalábbis az elején lévő nagy felületet, igy két érzékelő ott szinte tuti. De mondjuk egy kamion esetén már nem sokat ér, mivel elég nagy felület már a visszapillantó tükre is.
Már hogyne lenne a radar ellen orvosság. Sokkal könnyebb jelezni, mivel a radarhullámok elég rendesen szóródnak. Csak épp arra nincs blokkoló, neked kell lassitani, de van elég idő rá, ellentétben a lézerrel, ahol blokkoló nélkül a detektor csak találat jelzőként fog működni többnyire. Emiatt egy tisztességes védelem három elemből kell álljon: radar detektor a jelenleg használatos hullámsávokra, lézerdetektor és egy lézerblokkoló. A lézer detektor azért kell, mert a blokkolót ha nem kapcsol ki magától 10 mp mulva ki kell kapcsolni, mivel a mérést blokkolni Mo.-n tilos, és a legtöbb blokkoló esetén a mérőberendezésen kijelzésre kerül a zavarás. Blokkolóként többnyire kapunyitó érzékelőjét használják.
A sebesség indexe milyen? Ha valamilyen okból nem tudsz szabadulni gyorsan tőle érdekelne, mivel az elsőm már csereérett lassan, csak momentán anyagilag nem épp a csúcson állok, ennyi most nem jut a motorra.
elég lesz a 10w-40, nem jön pályázni sajnos most pénteken sem
literesben is van? - a zizibe csak 2l kell :)
ö, ZZR250hez kellene még:
- hátsó fékbetét / FDB314, LMP186, GL084 /
- 2db gyertya /CR8HSA/
- 520as O gyűrűs lánchoz patentszem
Ha nem használja pályanapokon/tiltáson akkor elég a 10-40-es is, Fuchs Silkolene, 8000.- a 4L.
Ha van a használatban bőven hajkurászás, akkor ProRace 15w-50. Ezt használom én, és RamAir Atti is - ez a biztos, semmilyen körülmények között nem tudja "túlhasználni". Az 14.000.- a 4L.
Hátul konzolostól van fenn, a két faridomfelet összefogó csavar (a lámpa alatt közvetlenül) meg némi kétoldalas ragacs fogja. Előtte a prizma helyén volt a konzol a sárvédőn, a rendszám felett de úgy nem volt jó.