Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémen felénél túl nem ment a hőfokmutató ,még a legnagyobb melegben sem.A ventilátor viszont többször bekapcsol,de ez a normális.Tartós hosszabb úton is kb felénél megáll,de akkor meg a menetszél hűt.
Respekt mindenkinek .Egy kis segitség kellene . Régebben beszéltetek szelep állitó lapkákról . Sajnos nem találom hiábba néztem vissza . Tudnátok pár címet? Vezérmű láncot 91' zz400 ra hol lehet beszerezni? Köszi előre is.
Mielőtt tovább gyanakszol, menj el olyan útra, ahol folyamatos 80-100 körüli kijelzett tempót tudsz tartani. A városi menetet /araszolást/, lámpára várást nem kedveli egyik motor sem, országúton pedig még nyáron is valahol középen lesz a hőfokmérő mutatója. Ha a pirosban kolbászol, akkor van gondod. Hűtőtisztítani ráérsz a kétévente esedékes hűtőfolyadék-cserénél.
Sajnos gyakori ez: nagy melegben , ha sokat "felvonulsz" a géppel, a ventillátor gyakran - sokat bekapcsol.
Ez pláne annak fényében érdekes, hogy a 11-12 fokos Tátra túrákon meg ugyanez a rendszer erősen túlhűti ugyanazt a blokkot, akár 50-60 -as tempónál is.

Szóval a vízpumpa nem elromlott, hanem valószínűleg alapból elméretezett.

( esetleg a hűtő átmosása segíthet: nekem a sokat futott 400-ason gyakrabban ment a venti, mint most a 6kilóson. Szóval a hűtő koszolódása/vízkövessége is belejátszhat, főleg 40-50 ezer Km után. )
Nektek mennyire megy fel a hűtő hőfoka? GYanús h melegszik az enyém, ma városban siekrült bekapcsolnom a ventillátort, igaz h nem mentem alacsony fordulaton De gyanús h nem kellene ennek ennyire melegednie. Esetleg mi lehet az oka? Hispy javasolta h mossam át a hűtőt, ez meg fog történni, meg megnézem meg vannak e még a vizpumpán a lapátok... Hallottam h elfogyott már valakinek
Termosz elvileg nyit, mert minden cső meleg, meg a hűtő is.
200zal több?Motorcsere?Érdekelnek a részletek..
szevasztok

kész lett a mocim mostmár kétszász kobcentivel tobb van, nagyon tuti lett csak még járatos, a réginél nekem is lassan esett a fordulat azt is halottam hogy lehet a karbi tengelye van kikopva, attol is lehet. jo éjt mindenkinek. ÉÉÉÉS 1 kép megkellmutatnom
szívócsonk. de ne mondjam többször öreg, repedt, falsot szív....szerintem, nálam, nekem.
Szia! Nekem is hasonló van kb. Indul mindig,csak lassan esik a fordulat melegen.Hidegen jó,de akkor meg nem tartja meg.Már kitisztítottunk mindent,beszinkronizáltuk,gyertyát cseréltem,jobb lett,melegen most nem áll le.Már csak a szelepállításban bízok.Más nem jut eszembe.Viszont most fasza,egyenletes erő van benne,így annyira nem izgat a dolog.De,ha rájöttetek szólj légyszi,ill mesélj!
Nincs márkája: a kisebbik kínai doboz, ezer helyen árulják. Főleg kisebb motorosboltok, és az RMC is.
Túl sok igazi krómot néztél, mi, a műanyag már büdös?!
Mókás lenne egy ilyen vázat faragni, aluból kopácsolni hozzá ilyen klasszik fejidomot, kereklámpást, jó futóműelemeket virslimax gumikkal, igaz?

(Írok mailt -brembo betét-, majd ha lesz időd, csekkold.)
Kell neked sportcipőben motorozni, vettél volna csizmát - ha még nincs - indexbura helyett. Megláttam ma h megkurtak valszámból, berobbantam suliba, de hát ki sincs irva a hapsinál h mikor lehetne megnézni mit kurtam el. De még erre a rövid útra is full bőrruha, csizma, kesztyű! Esőben meg jó motorozni, nekem a legnagyobb élmény volt eddig amikor 60km-t motoroztam szakadó esőben, villámlásban
Más: kitépkedtem a kipufogókból az általam készített fojtást. Elég vehemens hangja lett újra
tegnap akkorát motoroztam szakado esőben..az uton egy egy nyomvájuban also idomig érő viz állt...fuuuu...mekkora élmény volt belehajtani sportcipőben!
Köszi, sajnos a platnim nincs meg, de dolgozok az ügyön. Meg tudnád mondani nekem a sárga pöttyös doboznak a márkáját, típusát?
ez függ a karbi állapotától, ha szarok a szívócsonkok (előregednek és falsot szívnak), akkor állítgathatod, hidegen ugyanúgy tré lesz... meg kell nézetni a karbi állapotát szerelővel..
Köszi, átnézek oda akkor
***Mr Yamaha*** Miskolci asszem, ZXR400 topikban megtalálod, ő sztem tud segiteni szerelő ügyben. Reméljük nem csak a karbira lett ráfogva a hülye alapjárat, meg az indulás. Kiórázni nem nagy dolog, ha nincs nagyon elállítódva, akkor laza fél óra, csinálni sem nehéz. Nekem is szükséges lesz, mert a felvonulás tiszteletére kiszaggattam a folytás a kipufogóból
Nem tudtok valami Kawasaki vagy valami tűrhető szervizt Borsod vagy Szabolcs ill. Hajdú megyében? Sárospatak környékén keresnék ilyet, tehát Miskolc, Debrecen, Nyíregyháza, ilyesmi jöhet szóba.

Sajnos a gép hidegen csak tolásra indul (az önindító tökéletesen tekeri), melegen viszont pöccre, de az alapjárat váltakozik, lassan esik a fordulat, és nincs valami egészséges hangja, plussz nem is húz úgy, ahogy ennek kellene. Előző tulajdonosa karbitisztítás után nem állította be őket (legalábbis nekem ilyet magyarázott), így szerintem ez lehet a probléma. Igaz nemtudom milyen állapotban vannak a gyertyák, talán ez is befolyásolhatja.

Kinek milyen tapasztalata van a karbiszinkronnal? Nagyon húzós kiórázni őket?

Köszi a segítséget!
Meg tudom érteni.

Nekem az IGAZI motor, valahol ennek, és a az 1200 S -nek a keveréke lenne.

De persze eldobva az iszákos blokkját, és pálcika futóművét... na oda kellene a Z1000/1400 blokk, meg a fejre állított villa.
Kb soha nem adnám el
Hát az én igazi nagy kedvencem...
Nekem ezek (jajj de sokan fognak haragudni) NEM MOTOROK, pont.
Egy motoron nekem annyi műanyag van ami a szélvédelemhez kell, az arculatot határozó elemek egy-két tenyérnyinél nem nagyobbak.
Nem akar minden áron 2024-es modellnek kinézni.

Asszem' túl korán kezdtem én motorozni, ha most kezdenék, akkor a 'matchbox' formájó Z1000/CB1000-rel semmi bajom nem lenne, és nem állna fel a farkam a Duci Hailwood replicájára, és nem arra spórolnék hogy Drapál sisakom legyen...

Érzem velem van a baj.
Nagyon köszi márcsak a színkódot kell megszereznem....
Vagy végre tényleg gyárthatnák a korábban beharangozott Z1400-at...
Az egyetlen ok, amiért valaha Suzukira ülnék :

( súgok: a Suziék tervezik, hogy a Z1ooo / CB1000 / FZ1 mellé állít egy csupasz ezrest. Nos, SuperKatana 1ooo , 2010 - állítólag... )

És persze, ha utána kijönne egy Kawasaki GPz Super 1300, mondjuk a nagy ZiZi blokkjával...na akkor Suzi menne a Vaterára nyomban
Nekem az adatlapomon látható GPz az valami ciklámen árnyalat volt a KPM szerint...