Az enyémen felénél túl nem ment a hőfokmutató ,még a legnagyobb melegben sem.A ventilátor viszont többször bekapcsol,de ez a normális.Tartós hosszabb úton is kb felénél megáll,de akkor meg a menetszél hűt.
Respekt mindenkinek .Egy kis segitség kellene . Régebben beszéltetek szelep állitó lapkákról . Sajnos nem találom hiábba néztem vissza . Tudnátok pár címet? Vezérmű láncot 91' zz400 ra hol lehet beszerezni? Köszi előre is.
Mielőtt tovább gyanakszol, menj el olyan útra, ahol folyamatos 80-100 körüli kijelzett tempót tudsz tartani. A városi menetet /araszolást/, lámpára várást nem kedveli egyik motor sem, országúton pedig még nyáron is valahol középen lesz a hőfokmérő mutatója. Ha a pirosban kolbászol, akkor van gondod. Hűtőtisztítani ráérsz a kétévente esedékes hűtőfolyadék-cserénél.
Sajnos gyakori ez: nagy melegben , ha sokat "felvonulsz" a géppel, a ventillátor gyakran - sokat bekapcsol.
Ez pláne annak fényében érdekes, hogy a 11-12 fokos Tátra túrákon meg ugyanez a rendszer erősen túlhűti ugyanazt a blokkot, akár 50-60 -as tempónál is.
Szóval a vízpumpa nem elromlott, hanem valószínűleg alapból elméretezett.
( esetleg a hűtő átmosása segíthet: nekem a sokat futott 400-ason gyakrabban ment a venti, mint most a 6kilóson. Szóval a hűtő koszolódása/vízkövessége is belejátszhat, főleg 40-50 ezer Km után. )
Nektek mennyire megy fel a hűtő hőfoka? GYanús h melegszik az enyém, ma városban siekrült bekapcsolnom a ventillátort, igaz h nem mentem alacsony fordulaton De gyanús h nem kellene ennek ennyire melegednie. Esetleg mi lehet az oka? Hispy javasolta h mossam át a hűtőt, ez meg fog történni, meg megnézem meg vannak e még a vizpumpán a lapátok... Hallottam h elfogyott már valakinek
Termosz elvileg nyit, mert minden cső meleg, meg a hűtő is.
kész lett a mocim mostmár kétszász kobcentivel tobb van, nagyon tuti lett csak még járatos, a réginél nekem is lassan esett a fordulat azt is halottam hogy lehet a karbi tengelye van kikopva, attol is lehet. jo éjt mindenkinek. ÉÉÉÉS 1 kép megkellmutatnom
Szia! Nekem is hasonló van kb. Indul mindig,csak lassan esik a fordulat melegen.Hidegen jó,de akkor meg nem tartja meg.Már kitisztítottunk mindent,beszinkronizáltuk,gyertyát cseréltem,jobb lett,melegen most nem áll le.Már csak a szelepállításban bízok.Más nem jut eszembe.Viszont most fasza,egyenletes erő van benne,így annyira nem izgat a dolog.De,ha rájöttetek szólj légyszi,ill mesélj!
Túl sok igazi krómot néztél, mi, a műanyag már büdös?!
Mókás lenne egy ilyen vázat faragni, aluból kopácsolni hozzá ilyen klasszik fejidomot, kereklámpást, jó futóműelemeket virslimax gumikkal, igaz?
(Írok mailt -brembo betét-, majd ha lesz időd, csekkold.)
Kell neked sportcipőben motorozni, vettél volna csizmát - ha még nincs - indexbura helyett. Megláttam ma h megkurtak valszámból, berobbantam suliba, de hát ki sincs irva a hapsinál h mikor lehetne megnézni mit kurtam el. De még erre a rövid útra is full bőrruha, csizma, kesztyű! Esőben meg jó motorozni, nekem a legnagyobb élmény volt eddig amikor 60km-t motoroztam szakadó esőben, villámlásban
Más: kitépkedtem a kipufogókból az általam készített fojtást. Elég vehemens hangja lett újra
ez függ a karbi állapotától, ha szarok a szívócsonkok (előregednek és falsot szívnak), akkor állítgathatod, hidegen ugyanúgy tré lesz... meg kell nézetni a karbi állapotát szerelővel..
***Mr Yamaha*** Miskolci asszem, ZXR400 topikban megtalálod, ő sztem tud segiteni szerelő ügyben. Reméljük nem csak a karbira lett ráfogva a hülye alapjárat, meg az indulás. Kiórázni nem nagy dolog, ha nincs nagyon elállítódva, akkor laza fél óra, csinálni sem nehéz. Nekem is szükséges lesz, mert a felvonulás tiszteletére kiszaggattam a folytás a kipufogóból
Nem tudtok valami Kawasaki vagy valami tűrhető szervizt Borsod vagy Szabolcs ill. Hajdú megyében? Sárospatak környékén keresnék ilyet, tehát Miskolc, Debrecen, Nyíregyháza, ilyesmi jöhet szóba.
Sajnos a gép hidegen csak tolásra indul (az önindító tökéletesen tekeri), melegen viszont pöccre, de az alapjárat váltakozik, lassan esik a fordulat, és nincs valami egészséges hangja, plussz nem is húz úgy, ahogy ennek kellene. Előző tulajdonosa karbitisztítás után nem állította be őket (legalábbis nekem ilyet magyarázott), így szerintem ez lehet a probléma. Igaz nemtudom milyen állapotban vannak a gyertyák, talán ez is befolyásolhatja.
Kinek milyen tapasztalata van a karbiszinkronnal? Nagyon húzós kiórázni őket?
Nekem ezek (jajj de sokan fognak haragudni) NEM MOTOROK, pont.
Egy motoron nekem annyi műanyag van ami a szélvédelemhez kell, az arculatot határozó elemek egy-két tenyérnyinél nem nagyobbak.
Nem akar minden áron 2024-es modellnek kinézni.
Asszem' túl korán kezdtem én motorozni, ha most kezdenék, akkor a 'matchbox' formájó Z1000/CB1000-rel semmi bajom nem lenne, és nem állna fel a farkam a Duci Hailwood replicájára, és nem arra spórolnék hogy Drapál sisakom legyen...
Ez pláne annak fényében érdekes, hogy a 11-12 fokos Tátra túrákon meg ugyanez a rendszer erősen túlhűti ugyanazt a blokkot, akár 50-60 -as tempónál is.
Szóval a vízpumpa nem elromlott, hanem valószínűleg alapból elméretezett.
( esetleg a hűtő átmosása segíthet: nekem a sokat futott 400-ason gyakrabban ment a venti, mint most a 6kilóson. Szóval a hűtő koszolódása/vízkövessége is belejátszhat, főleg 40-50 ezer Km után. )
Termosz elvileg nyit, mert minden cső meleg, meg a hűtő is.
kész lett a mocim mostmár kétszász kobcentivel tobb van, nagyon tuti lett csak még járatos, a réginél nekem is lassan esett a fordulat azt is halottam hogy lehet a karbi tengelye van kikopva, attol is lehet. jo éjt mindenkinek. ÉÉÉÉS 1 kép megkellmutatnom
Mókás lenne egy ilyen vázat faragni, aluból kopácsolni hozzá ilyen klasszik fejidomot, kereklámpást, jó futóműelemeket virslimax gumikkal, igaz?
(Írok mailt -brembo betét-, majd ha lesz időd, csekkold.)
Más: kitépkedtem a kipufogókból az általam készített fojtást. Elég vehemens hangja lett újra
Sajnos a gép hidegen csak tolásra indul (az önindító tökéletesen tekeri), melegen viszont pöccre, de az alapjárat váltakozik, lassan esik a fordulat, és nincs valami egészséges hangja, plussz nem is húz úgy, ahogy ennek kellene. Előző tulajdonosa karbitisztítás után nem állította be őket (legalábbis nekem ilyet magyarázott), így szerintem ez lehet a probléma. Igaz nemtudom milyen állapotban vannak a gyertyák, talán ez is befolyásolhatja.
Kinek milyen tapasztalata van a karbiszinkronnal? Nagyon húzós kiórázni őket?
Köszi a segítséget!
Nekem az IGAZI motor, valahol ennek, és a az 1200 S -nek a keveréke lenne.
De persze eldobva az iszákos blokkját, és pálcika futóművét... na oda kellene a Z1000/1400 blokk, meg a fejre állított villa.
Kb soha nem adnám el
Egy motoron nekem annyi műanyag van ami a szélvédelemhez kell, az arculatot határozó elemek egy-két tenyérnyinél nem nagyobbak.
Nem akar minden áron 2024-es modellnek kinézni.
Asszem' túl korán kezdtem én motorozni, ha most kezdenék, akkor a 'matchbox' formájó Z1000/CB1000-rel semmi bajom nem lenne, és nem állna fel a farkam a Duci Hailwood replicájára, és nem arra spórolnék hogy Drapál sisakom legyen...
Érzem velem van a baj.
( súgok: a Suziék tervezik, hogy a Z1ooo / CB1000 / FZ1 mellé állít egy csupasz ezrest. Nos, SuperKatana 1ooo , 2010 - állítólag... )
És persze, ha utána kijönne egy Kawasaki GPz Super 1300, mondjuk a nagy ZiZi blokkjával...na akkor Suzi menne a Vaterára nyomban