Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor szigorúan csak a gyárija lesz jó: bontó (elsősorban Racsi és kakasd) 15 körül fog fájni.
Hat
Hány lábas ?
Srácok!

Behalt a fesszabályzóm az előző tulaj rossz "kábelezése" miatt. Ilyet honnan lehet szerezni, és mennyibe fáj? ZXR-hez ugyanez kell? '91 ZZR 400 (K) a moci. Az alkatrész száma: SH555-12

Köszi a segítséget!
Bevallom, igazából azt vártam, h én feltűnök egy videón, de aztán mikor találtam egy ismerős ZZR-t, már azt is sikerként könyveltem el
Köszi az infót, ha tudsz kérlek rakjál fel szerelési pontokról képeket, csak a beszámolód vártam, hogy döntsek :)
Sziasztok, vettem még februárba Michellin PilotRoad 2 "set"-et, fel is rakattam pénteken, vasárnap voltam mocizni és akkor vettem észre hogy elcsesztem a méretet az első guminál, 120/70-et vettem és nagyon közel áll a sárvédőhöz. 2-3 mm, ha vmi kavicsot felemeltem csörömpölt és ha tolom majd teljes elfordított kormánnyal súrol ezért döntöttem, nem bütykölöm a sárhányót (nem is nagyon lehet) veszek egy 120/60-ast ami 34.000,- ft és hát eladnám a 120/70-est. Van benne 150 km.
29.000,- eFt sztem egy elfogadható ár nekem is (eredeti -10%), segítsetek ha tudtok valakit akit érdekelne !
Okkerzsokker, hamarosan lesz rendszám a gépemen, akkor majd kereslek :)
Örülök a pozitív hozzáállásodnak! Szép állapotban vannak az idomok a gépemen, de nem kifogástalan! Ha akarod mindet elcserélhetjük, hiszen úgyis festésre megy. Viszont a tankom belülről nem teljesen kifogástalan. Valami spéci eljárással ki kellene tisztítani. De ezt beszéljük meg személyesen egy sör mellett.
Ok. Köszi! Holnap megnézem a benti gépemen. Ezen most nincs Acad.
Nem kell megijedni: már készül a kiemelő, csak a csopperes poén kedvéért panaszkodtam
Elküldtem. Remélem kiigazodtok rajta, mi-hogyan van.
Köszi
&rash! Átlöknéd a kormánykiemelő rajzát a címemre? Megpróbáljuk legyártani. AutoCad ugye?
Minket a tihanyi lehajtónál meg tihanyban a faluban kapott el, ott bevártam Gézáékat. És jéééé ténnneg én vagyok ott, Copakon
Szervezzünk egy ZZR találkozót, viszünk valami vasakat, meg reszelőt és mindenki dolgozik kicsit rajtuk, aztán lesz Kutyának kormánykiemelője... Tököm a cncsekbe.
Nem nyúzom. Pont erről beszélek. Tök normálisan megyek vele.
Az előző egy évben mindíg mértem a fogyasztást. Az állandó 6.5-ből lett ennyi a bukásom után.
habár nem zzr,de....Kawasaki,kawasaki...
http://www.youtube.com/w
atch?v...
Frankó! Hídról az M7-esen egyáltalán nem tudtak megmérni se elölről se hátulról, a nyílegyenes tesztpályán lábra állított műszerrel és gyökkettes sebességgel, hogy legyen ideje a kezelőnek próbálkozni, szemből csak 5-6 méteren belül tudott sebességadatot kapni a bukómról ha kiegyenesedtem, mint a szög, hátulról 10-15 méterig a vállamról és a bukómról 10-ből kétszer voltam mérhető. Még némi átalakítás lesz mert egyenlőre csak béta verzióként szereltem fel. A hátsó fejet feljebb kellett raknom mert elsőre a hátam még 30-40 éterről is jó eséllyel lőhető volt de ez már a múlté, leteszteltük áthelyezve is. Megjönnek a nagy fényerejű LED-jeim akkor kiteszem őket a műszerfalra, úgy már tűző napon is fel fog tűnni ha ravaszkodni próbálnak. Persze még így is be lehet szopni mert néhol még mérhetnek radarral, az ellen meg nincs orvosság.
Szia, mi lett a lézerblokkoló tesztelésével?
93-01' 1,1-esen is van óra
(nem adom el, nem azért ajánlgatom)
Az igen! 7-9,5 között megy az 1100-es csukló függvényében...
mit nyúzol te azon a szerencsétlen motoron?nekem van,hogy 4-4.5öt eszik csak...
akkor eszik 6ot,ha városban használom és 2-3ban 100körül rallizok a kocsik közt
"kellemes" túratempóval,110nél,6ban eszi nálam a 4et..
Szerintetek a műszeregység beleszólhat a fogyasztásba?
A korábbi esésnél kicsit sérült a műszer. Az a kis nyák tört ketté, amelyik elvégzi a tiltást, ha az óra kiakad . Na ennél nagyobb bajom ne legyen...gondoltam és kiszereltük. Csakhogy nélküle nagyon szarul ment a gép és sokat fogyasztott. Ekkor jött a forrasztás és visszaszerelés. Most ismét jól megy, de a fogyasztás irdatlan magas, 8.8-at mértem tegnap.
Az esésem előtt fix 6,5 volt.
Ja. Az enyémen is van óra a fordulatszám alatt.
Bizony !
Vegyél egy '02-es 600-as ZiZit, abban gyárilag van ( de hogy minek ? soha ne kelljen , nekem még beállítva sincs a gépen motorozás közben pont nem szeretem, ha bármilyen időhöz vagyok kötve - kivéve a ringen....a köridőhöz )