Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Jimmy!

csináljuk azt, hogy én a petőfi hídon megyek hazafelé pénteken is (Infoparkból indulva) - tehát élőben meg tudod hallgatni a dobokat, meg meg is tudod nézni.

He tetszik, akkor utána leszerel cserél. tamsszcs kukac yahoo pont com a részleteket egyeztetjük.

üdv tamsszcs
Rakj be egy email címet az adataid közé, elküldöm a túra előtervet, részletesebben, térképekkel.
Ha vkit érdekel még, lökjön egy mailt. (oksoka, öcsilaci, kicsizolika és kutya, nektek már elküldtem).
Hétvégére gyerekek? Szombaton? Nem gurulunk le ugatni egyet Kutya ablaka alatt?
Zp = Zagar = 04.29. 20:00
Megyünk?
Megkaptad a táblázatot? Ha nem:
Szia!
Köszi szépen a felvilágosítást, ez nem hangzik rosszul. Bízom benne minden jól megy majd,mert akkor érdekelne.Az indulásnál mi a tervezett magyar útvonal,mert én kecskemétről mennék,és max útközben csatlakoznék,hogy ne kelljen Pest felé még kerülni.
Ja, ez tök jól néz ki, de mi ez?
Elsőre gravírozott géppuskahüvelynek nézem!
1. nap, korai indulás, legkésőbb 6:00, hogy dél-után odaérjünk a Senj (SZÉNY, így kell kiejteni ) -től 5 km-re lévő útmenti jópofa kis öbölbe. Ez kb 510 km.

a 2-5. napon egyet szeretnénk teljes 1 napot egy helyben tölteni, még nincs eldöntve hól (Makarska, Dubrovnik környéke?), útközbe is el lehetne dönteni, ha jó kis kempinget találnánk.
Ez a táv 750 km (Mostar látogatással) vagy 630 km (kitérő nélkül).
Szval 3 nap alatt kellene megtenni, naponta 210 vagy 250 km-ert, ami nem tűnik soknak, de mivel a túra tervből is látszik hogy keményen a partot kísérnénk és gurulós, tájnézős laza mocizás. Ott állunk meg ahol éppen kedvünk támad, kaja, pia, fürdésre. Délután felé kezdenénk keresgélni szállást.
Ebben a 4 napban megnézni Dubrovnikot, Zadari hídra egy fénykép erejére, nem terveztünk semmi különlegest egyenlőre. Mocizás, fürdés, napozás.
6-ik napon, Montenegróbol elindulni szerbián keresztül hozzám, kb 580 km nem pálya, szép dimbes dombos, hegyvidék. Belgrádnál (Nándorfehérvár) fényképezés, késő délutánra megérkezés. Este szűlővárosom meglátogatása és 7-ik napon haza Budapestre 320 km (ebből 180 km pálya.

Megszületett az első túra terv vázlat:
Budapest - Dalmácia - Montenegro - Vajdaság - Budapest

ez kb 2.200 km - 7 nap
1. nap Bp-Senj kb 500 km (kemping egy öbölben, Senj mellett)
2. -5. partmentén, naponta kb 200-250km (de egy nap egy helyen minimum, 24 óra egy helyen pihenve).
6. napon montenegro partját elhagyva szerbián keresztül Nagybecskerekre, szállás nálam (kb 550 km, nem pálya).
7. nap vissza Bp-re 320 km.

ez kb 50 eft üzemanyag és útdíj, 5 tengerparti kemping, kb 10-12 euro/éj.
2. augusztus 3-10 (ez négyünknek már biztos jó lenne)
Sziasztok!
Valaki felvilágosítana mi is ez az adria túra?Ha addígra lesz rendesen melóm akkor az asszonykámmal gyanús hogy csatlakoznánk ha nem gond.Köszike
Köszi!Akkor egyeztetünk majd.
Az más - én a 6db-os ár miatt gondoltam, hogy előre is szeretnéd.

Ha tényleg ennyire olcsó, és járulékos költségei sincsenek, akkor oda megérhet egy próbát.

( azt a trabi fékpofát azért meggondolnám... egy ETZ fékdobba nem megy az bele ? Akkor már csak egy küllős kerék kell a ZiZi alá és kész is a....valami Baszki, ha ebbe a japán Kawánál beleolvasnak, kijönnek, és ránk gyújtják a garázst )
Nos, első körben ezért raknám csak hátra, mivel azt úgy is ritkán használom, és még mindig ott az első - amiről most hirtelen nemtudom milyen állapotban vannak, de 6-7000km van bennük. Mint látod, én még nem rendelkezem évtizedes, és annál nagyobb motoros tapasztalat, úgyhogy szívesen veszem az építő kritikát.
Nálam csak Trabant fékpofák voltak, abból nehéz lenne kireszelni
Maga a cég megbízható (ők az egyetlenek, akik olajban futó felületeket is sütnek) - de én egy 2o -zal haladó motor egyetlen megállításra képes alkatrészét nem biztos hogy ilyen forrásból venném
Szép dolog a spórolás, de szerintem ezen inkább ne.

(Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ég a pofám amikor ezt leírom. 96-ban még nem voltak motorosboltok. Életem első 4T motorja -GS65o Katana- ott állt, és még csak kipróbálni sem tudtam, mert vason volt a fékje. Új betét németből, 3 hét alatt...

Volt otthon egy csomag Dacia fékbetét.


Volt rajztűm.



Volt flexem...






Még aznap motoroztam is vele...2oo-zal...

Ne üssetek meg )
nekem is, nekem is, csak úgy a nosztalgia kedvéért
Akkor most mitévők legyünk?Ahogy mondtam szombat délelőtt még bp-en leszek..
rószaszín plüss nincs? de csajoknak biztos jó
Rónai
Gondoltam megosztom veletek. 5160ft a hat darab fékbetét féljavítása, szerintem egy próbát megér, legalábbis azoknak akik közülünk nem a Hungaroringen koptatják a fékbetétet. Nekem a hátsóm elfogyott(így vettem két éve ), valószínűleg kipróbálom milyen.
Király Máté meg miféle rakétát akar nekünk elpasszolni?
ELADÓ!
A motort szeretem, rendben van, tetszik is rendesen , de én nem tudtam megbarátkozni azzal a nagy hanggal.
de ugye izlések és pofonok ;).
Azért az sv is nagyon klassz. Pláne kékben ?
na kerem van itt kereslet es kinalat.
;)
Jimmy!
a csere, az csere.
a ket dobom, pont annyit er, mint a Tied, csak az enyem hangos!
csinalok par kepet es atdobom mailen.
Sziasztok!

95ös évjáratu ZZR Eladó. Egyben vagy bontásra. Jobb oldala sérült, kuplungcserére szorul. Riasztó van benne. A karburátor 1éve lett felújítva és zsír új aksi van benne. Juniusig vizsgával rendelkezik de kérésre kivonatom. Egyben 170ezer forint!
Mint azt mondtam ,az enyém sem a legszebb,de a hangja kulturált.Nem villanymotor,de pl 80 fölött nem hallom már.hangja csak 5-6 közt van,utána elvékonyul.Ezért szeretnék hangosabbat.Megszoktam az autómnál is,és ezt szeretném érezni a motoron is.Sok lóvém nincs,de ha azon múlik vmennyit dobnék rá.
Sajnos valóban nem tudok menni, de ne felejtsd le a listáról kicsizolit.
Ilyenben én is benne lennék, van két darab sportdobom, igaz most silence módban, de gyári csendes csere érdekelne... Volt fent videó, aki látta az tudja milyen hangja van