szerintem a 2 kábelköteg az a biztositéktábla oldalt a 6 kábeles meg fesz szabályzó most eléggé benne vagyok a témában , amugy Kuya az lesz hogy alacsony a fesz szint és azért nbem kapcsol az a szar de azért mert nincs töltés a vason pedig kimértünk a feszszabályzót és ott van 13.5 volt de az aksinál meg nincs jelen és azért a fesz szabályzónál egyik kábelon a fekete-sárágán 20 A megy a nafta . szóval lehet csak az aksi szart be? holnap kiderül.....
Üdv Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni.Vásároltam egy zx600e-t és az istenért nincs rajta gyujtás.Namost,végig mentem az elejétől a végéig kábelszakadás nincs,gyujtáskapcsoló tökéletesen működik,egyetlen dologgal nem vagyok tisztába a hátsóülésem alatt van két csatlakozó de nincs hova bedugni.Mivel odáig okés a vezeték és a feszültség,onnantól nincs semmi visszafelé.Ha valaki tudja h.milyen relé vagy kapcsoló doboz való oda nagyon megköszönném a segítségét. Előre is köszönöm mindenkinek!
ÚÚÚú!Nagyon sajnálom!Tudom nem sokat érsz vele,de akkor is!Kitartás,ha esetleg hallok vmit,vagy tudok vmit szólok!Nagyon szép a motor,csak van vmi olcsó megoldás!
ó B+, sajnálom. mi van itt a kis zzr-ek 2009-ben el vannak átkozva?
tinédzser korú gépek ezek... én is ilyesmitől tartok, hogy eccercsak megadja magát, ki tudja mennyi km van már benne, mer ugye az óra nem mérvadó...ezért is van terveben az eladása...
blokkcsere talán olcsóbban is megúszható... kutya mingyá megmondja
Gyászos dolog történt velem tegnap este...
Poroszkáltam haza felé az M7-esen, mikor morogni kezdett a motor alattam, és hatalmas csörömpöléssel megállt. Beállt a négyes henger hajtókarja, eltört, és kiütötte a blokkot. Most nincs motorom. Nagyon bosszant, mert szeptemberben vettem, mentem vele 4000 km-t, ráköltöttem 130 ezret hogy a negyedik henger is úgy dolgozzon ahogy kell, és most itt van egy halott motorom, amit kb 350 ezerből lehetne egy szívátültetéssel megmenteni. Nem tudom mit tegyek. Elvileg biztos kézből vettem. Szívem szerint visszavinném az eladónak, de ezt ugyebár nem lehet. Ha bárkinek van ötlete, esetleg érdemben tud segíteni, megköszönném.
Széles utat nektek! Majd intek a kocsiból!
Remélem már rendesen csóválod a farkad és boldogan csaholsz! (aztán nem hajkurászni a nővérkéket)
Van lehetőség valahogy amig gyógyulgatsz rendelgetni cuccot, annélkül hogy téged buzerálnálak? Ismerősnek kellene GXSF-750hez láncszett és féknyeregjavító készlet. Köszi és jobbulást
ZX600E modellt nézz, az a Tied 'eredetije' . Ez a '93 - '96 modell.
Bár abban - ha jól tévedek - abban már nincs ez az automatika.
Mondjuk meg tud szívatni a szerkezet legyengült/lemerült akksi esetén, én anno agyaltam is, h felrakom a 6kilós lámpakapcsolóját a kormányra. Egyszer éjjel lámpa nélkül kellett nekivágnom emiatt az Eger-Sirok szerpentinnek... izgalmasabb volt mint valaha
még mindig szivok a lámpa kérdéssel de jo ez a service manual csak arra lennék kiváncsi az enyém milyen modell lehet ha 95-ös 400 de viszont az alvázszám az zx400 és N a vége. tud valaki segiteni?
Már nem tilos. 2003 előtt volt tilos még a radardetektor is. Szólok ha meglesz, csak érjek rá amikor uniformisos barátaim is.
Amúgy amit látsz 1-1 blokkoló fej van elöl-hátul meg a műszerfal felett az agya. Annyi módosítás majd kell, hogy kivezetem a LED-eket valami legalább 1 centis nagy fényerejűre mert napsütésben nem látszik, a hangjelzést meg 170 körül már alig hallani.
Akkor a mai bogár tetemek holnapi eltüntetésekor nekivágok , az hőmérő alatti égő "kialudt" már rég, csak sehogy sem rászánjam magam a cserére.
És ha vkinek nincs meg Haynes service manual ZZR 600 90-00
Leveszed a takarót, és van két csavar ami a konzolhoz fogja a műszerfalat. 10es csavar ha jól rémlik. Azok ki, kifordít, és két gyorscsatlakozót lehúzod, meg a km spirált kitekered, és viszed amerre látod.
Az imént jutottam hozá egyenlőre virtuálisan egy 160/60as Bridgestone bt57es gumihoz
Időközben megtaláltam a Haynes repair manualba . Ugye az megvan mindenkinek akinek kell? (ZZR600,ZX6 R Ninja (ZX600 D,E) 90-00 Haynes Service Repair Manual ENG). Csak két csavar a muszerfal takaro idomot? Azutan siman kifordithato a muszerfal?
Fejidomról és műszerfalról nekem robbantott fényképeim vannak. Sajnos szószerint robbantott . De lassan már talpra áll a gép.
Műszerfal izzóinak cseréje szerintem hasonló, mint a fényszóró izzócsere.
Plexi le - Műszer takaróidom le - Műszerfalat kifordítani.
Ha a hátuljához hozzáférsz akkor nyert ügyed van. Az izzók valami gumigyűrűn keresztül csúsznak be a műszerfal hátoldalába. Könnyen ki lehet húzni és cserélni őket.
Bár én magam még nem cseréltem így ezeket, csak most a szétszedésnél pont babráltam a műszer hátoldalát és akkor néztem meg. Javítsatok ki ha nem így van.
Ok, kösz, olvasgatok róla és ha van időd szúrd majd ide is kérlek. A képen három "egységet" látok, előre is és hátra is megy blokkoló-érzékelő? Ez komolyan jogilag nem tilos (egyenlőre) Mo-n? Most kell majd kifizetnem 3 db árát .
Ja és még egy tag verbuválva , egy bordó ZZR 400-as, ígéret megvan h benéz ide .
Megvettem a szivargyújtó aljzatot is (mind a két félét, majd még eldöntöm melyiket és hova).
szerintem a 2 kábelköteg az a biztositéktábla oldalt a 6 kábeles meg fesz szabályzó most eléggé benne vagyok a témában , amugy Kuya az lesz hogy alacsony a fesz szint és azért nbem kapcsol az a szar de azért mert nincs töltés a vason pedig kimértünk a feszszabályzót és ott van 13.5 volt de az aksinál meg nincs jelen és azért a fesz szabályzónál egyik kábelon a fekete-sárágán 20 A megy a nafta . szóval lehet csak az aksi szart be? holnap kiderül.....
Mintha csupán a biztosíték tábla/doboz vagy mi a szösz hiányozna....
Segítséget szeretnék kérni.Vásároltam egy zx600e-t és az istenért nincs rajta gyujtás.Namost,végig mentem az elejétől a végéig kábelszakadás nincs,gyujtáskapcsoló tökéletesen működik,egyetlen dologgal nem vagyok tisztába a hátsóülésem alatt van két csatlakozó de nincs hova bedugni.Mivel odáig okés a vezeték és a feszültség,onnantól nincs semmi visszafelé.Ha valaki tudja h.milyen relé vagy kapcsoló doboz való oda nagyon megköszönném a segítségét. Előre is köszönöm mindenkinek!
duB kolléga láthattalak tegnap Esztergomban olyan 3 körül a Bazilika környékén?
Hogy mindig a legrosszabb időben tűnök el!?
Most olvasom csak, hogy túlvagy a nagy akción! Jobbulást, remélem nemsokára kutya bajod sem lesz!
AlexCbr -t keresd meg itt a fórumon, nyugodtan hivatkozz rám.
Joe-nak is kanadából intézett a bay-ről egy joshi rencert
Nyugi, gyönyörű az a motor, megéri belevágni. És a régi blokkból is ki tudsz árulni (nem kevés) pénzt, csak türelem kell hozzá.
Segítünk
tinédzser korú gépek ezek... én is ilyesmitől tartok, hogy eccercsak megadja magát, ki tudja mennyi km van már benne, mer ugye az óra nem mérvadó...ezért is van terveben az eladása...
blokkcsere talán olcsóbban is megúszható... kutya mingyá megmondja
Gyászos dolog történt velem tegnap este...
Poroszkáltam haza felé az M7-esen, mikor morogni kezdett a motor alattam, és hatalmas csörömpöléssel megállt. Beállt a négyes henger hajtókarja, eltört, és kiütötte a blokkot. Most nincs motorom. Nagyon bosszant, mert szeptemberben vettem, mentem vele 4000 km-t, ráköltöttem 130 ezret hogy a negyedik henger is úgy dolgozzon ahogy kell, és most itt van egy halott motorom, amit kb 350 ezerből lehetne egy szívátültetéssel megmenteni. Nem tudom mit tegyek. Elvileg biztos kézből vettem. Szívem szerint visszavinném az eladónak, de ezt ugyebár nem lehet. Ha bárkinek van ötlete, esetleg érdemben tud segíteni, megköszönném.
Széles utat nektek! Majd intek a kocsiból!
Mikori a GSX-F ?
Remélem már rendesen csóválod a farkad és boldogan csaholsz! (aztán nem hajkurászni a nővérkéket)
Van lehetőség valahogy amig gyógyulgatsz rendelgetni cuccot, annélkül hogy téged buzerálnálak? Ismerősnek kellene GXSF-750hez láncszett és féknyeregjavító készlet. Köszi és jobbulást
Bár abban - ha jól tévedek - abban már nincs ez az automatika.
Mondjuk meg tud szívatni a szerkezet legyengült/lemerült akksi esetén, én anno agyaltam is, h felrakom a 6kilós lámpakapcsolóját a kormányra. Egyszer éjjel lámpa nélkül kellett nekivágnom emiatt az Eger-Sirok szerpentinnek... izgalmasabb volt mint valaha
még mindig szivok a lámpa kérdéssel de jo ez a service manual csak arra lennék kiváncsi az enyém milyen modell lehet ha 95-ös 400 de viszont az alvázszám az zx400 és N a vége. tud valaki segiteni?
Amúgy amit látsz 1-1 blokkoló fej van elöl-hátul meg a műszerfal felett az agya. Annyi módosítás majd kell, hogy kivezetem a LED-eket valami legalább 1 centis nagy fényerejűre mert napsütésben nem látszik, a hangjelzést meg 170 körül már alig hallani.
És ha vkinek nincs meg Haynes service manual ZZR 600 90-00
Az imént jutottam hozá egyenlőre virtuálisan egy 160/60as Bridgestone bt57es gumihoz
Műszerfal izzóinak cseréje szerintem hasonló, mint a fényszóró izzócsere.
Plexi le - Műszer takaróidom le - Műszerfalat kifordítani.
Ha a hátuljához hozzáférsz akkor nyert ügyed van. Az izzók valami gumigyűrűn keresztül csúsznak be a műszerfal hátoldalába. Könnyen ki lehet húzni és cserélni őket.
Bár én magam még nem cseréltem így ezeket, csak most a szétszedésnél pont babráltam a műszer hátoldalát és akkor néztem meg. Javítsatok ki ha nem így van.
Megvettem a szivargyújtó aljzatot is (mind a két félét, majd még eldöntöm melyiket és hova).