Két képből és az eddigi ismereteimből (alkatrész és egyéb árak) nekem ez a szám jött le. Amennyiben csak a tényleg szükséges alkatrészeket cseréli, maga csinálja (esetleg ingyenes segítség havertól) és tavaly óta az alkatrészárak nem nőttek nagyon (hangsúlyozom) szerintem ki tud jönni belőle. Nem lesz egy makulátlan, fényezett, csilli - villi gép, de üzembiztos és elfogadható állapotú lesz.
Én is várom a pontos számokat, és amennyiben nem volt igazam, természetesen ugyan ilyen hangosan azt is be fogom ismerni.
nemtom náluk hogy megy, de az én színem eleve nem volt gyári sztem. mind1, a lényeg, hogy fény nélkül 2kiló volt nekem...
Nektek legyen igazatok, tombat, várjuk a beszámolót!
Lehet félreértettem valamit, de ha Kawasakis ajánlatot kértél és ők új alkatrészre adtak ajánlatot, az csak fényezett lehetett, mert másmilyet nem is tudnak adni. Nincs hivatalos szervíztechnológiájuk festésjavításra, ezért nincsenek hivatalos színkódok se!
Fenntartom az előzetes állapotfelmérés jogát, de felőlem Ok!
Egyébként írtam azt is, hogy nem, nem visszük semmilyen szerelőhöz, két szép kis kezünkkel otthon!
Mondjuk festés nem is kellett volna, mert a gyári kawa alkatrészek fényezve érkeznek. Persze, ha már fényezve volt a motor, de akkor meg minek fizessük ki az új alkatrészeket?
Pfff! Ne má, ezt csak viccnek szántad ugye? Kawaszatis ajánlat, ugye te sem gondolod, hogy ott csináltatná meg ezt bárki, akinek nem állnak otthon a milliók a polcon?
Már csináltam ZZR -t, meg mást is (persze nem egyedül). Ha szervízbe viszed, akkor biztos lehetsz benne, hogy nem jön ki ennyiből. A hibákat elnézve ezt némi műszaki tudással, időráfordítással, egy garázsban simán össze lehet rakni! Bizony!
RamAir mond hol az a hely ahol ezt 80-90ért megcsinálják és ezentúl oda viszem a mocit. Szerintem nekem is meg dubnak is ennél jóval kisebb pereceink voltak és alsó hangon 200e alatt nem állt meg a dolog haver szerelővel és műanyagossal. Mondjuk ez fényezéssel
Hy, mindig rossz ilyen képeket látni, de szerintem nem olyan gáz. Te megúsztad szerencsédre, a gépet meg max. 80 - 90 pénzből, némi munkával simán újjá lehet varázsolni (mondjuk, akkor még foltos lesz mint a hiéna ). Gyorsan dobj le róla mindent, hogy ne sokkold magad sokáig a látvánnyal. Szerintem (bár csak a magam nevében beszélhetek) szívesen segítünk infókkal, bontó címekkel, olcsó kütyük fellelési helyével.
ja amúgy 7végén egy kereszteződésben eltaláltak hátulról, szerencsére csak az indulás erejével... guma hárított, meg a rendszámtartó. sajna ott nem vettem észre, hogy miatta meg a farok idom hátsó kis traktusa elvetemedet, hézagos lett
jaja, hazafelé 9 körül este már ittott csúszott a hátulja...
érdemes átvizsgáltatnia gépet, kérni egy kb árajánlatot és utána számolni... közben még előfordulhatnak rejtett hibák is...
Hű baszki, ez tényleg nagyot kapott
Ahogy nézem a műszerfalat tartó kis váz is elgörbült, remélhetőleg a főváz nem sérült, meg a lényeg hogy neked semmi bajod.
Ilyen esetben meg nem szabad(na) felállni, hanem várni picit, de gondolom te is rohantál a motorhoz
Én is várom a pontos számokat, és amennyiben nem volt igazam, természetesen ugyan ilyen hangosan azt is be fogom ismerni.