Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Két képből és az eddigi ismereteimből (alkatrész és egyéb árak) nekem ez a szám jött le. Amennyiben csak a tényleg szükséges alkatrészeket cseréli, maga csinálja (esetleg ingyenes segítség havertól) és tavaly óta az alkatrészárak nem nőttek nagyon (hangsúlyozom) szerintem ki tud jönni belőle. Nem lesz egy makulátlan, fényezett, csilli - villi gép, de üzembiztos és elfogadható állapotú lesz.
Én is várom a pontos számokat, és amennyiben nem volt igazam, természetesen ugyan ilyen hangosan azt is be fogom ismerni.
Akkor ezt nem vágtam! Köszi
nemtom náluk hogy megy, de az én színem eleve nem volt gyári sztem. mind1, a lényeg, hogy fény nélkül 2kiló volt nekem...
Nektek legyen igazatok, tombat, várjuk a beszámolót!
Kawasaki =|= Kawaszati (ez egy motorszervíz)
300 ezer? Bakker...
Friss balesetes vagyok. Kímélnem kell magam. Ilyeneket ne írjatok!

Hát mindenesetre hamarosan többet tudunk. Egyenlőre én is festés előtti hiénás állapotig számolgatok. Majd beszámolok.
Lehet félreértettem valamit, de ha Kawasakis ajánlatot kértél és ők új alkatrészre adtak ajánlatot, az csak fényezett lehetett, mert másmilyet nem is tudnak adni. Nincs hivatalos szervíztechnológiájuk festésjavításra, ezért nincsenek hivatalos színkódok se!
Fenntartom az előzetes állapotfelmérés jogát, de felőlem Ok!
Egyébként írtam azt is, hogy nem, nem visszük semmilyen szerelőhöz, két szép kis kezünkkel otthon!
hogy? ezt nem értem...
Mondjuk festés nem is kellett volna, mert a gyári kawa alkatrészek fényezve érkeznek. Persze, ha már fényezve volt a motor, de akkor meg minek fizessük ki az új alkatrészeket?
havernál, aki igencsak kellemes munkadíjjal számolt...
ne azzal foglalkozz, 200ezer lett az enyém festés nélkül...
RamAir ha következőleg perecelek Ringen (Isten ne adja) hozzád viszem a mocit összerakatni de a 80e-feletti részt te fizeted. De neked legyen igazad.
Pfff! Ne má, ezt csak viccnek szántad ugye? Kawaszatis ajánlat, ugye te sem gondolod, hogy ott csináltatná meg ezt bárki, akinek nem állnak otthon a milliók a polcon?
elővegyem a kawaszatis árajánlatomat? mert ott az enyémre (nem tört ennyire) 472ezer lett. ezt hoztuk ki festés nélkül 200ezerből.
Én is kb. így gondolom. Talán megáll 100 körül.
Előre köszi a segítséget!
Köszönöm az együttérzést mindenkinek. Jó éjszakát.

Ja. Kutya! Túraplexi megvan még? Ha igen akkor stipistopi.
Mondom: foltos lesz, mint egy hiéna, tehát festés nélkül.
Már csináltam ZZR -t, meg mást is (persze nem egyedül). Ha szervízbe viszed, akkor biztos lehetsz benne, hogy nem jön ki ennyiből. A hibákat elnézve ezt némi műszaki tudással, időráfordítással, egy garázsban simán össze lehet rakni! Bizony!
ok, számoljunk, festés alsóhangon: 80ezer.
Ne má, csak tudom miről vakerok, de ha gondolod számoljunk együtt!
RamAir mond hol az a hely ahol ezt 80-90ért megcsinálják és ezentúl oda viszem a mocit. Szerintem nekem is meg dubnak is ennél jóval kisebb pereceink voltak és alsó hangon 200e alatt nem állt meg a dolog haver szerelővel és műanyagossal. Mondjuk ez fényezéssel
RamAir, ne őrülj meg! ez első ránézésre 300ezer...és még finom voltam...
Hy, mindig rossz ilyen képeket látni, de szerintem nem olyan gáz. Te megúsztad szerencsédre, a gépet meg max. 80 - 90 pénzből, némi munkával simán újjá lehet varázsolni (mondjuk, akkor még foltos lesz mint a hiéna ). Gyorsan dobj le róla mindent, hogy ne sokkold magad sokáig a látvánnyal. Szerintem (bár csak a magam nevében beszélhetek) szívesen segítünk infókkal, bontó címekkel, olcsó kütyük fellelési helyével.
ja amúgy 7végén egy kereszteződésben eltaláltak hátulról, szerencsére csak az indulás erejével... guma hárított, meg a rendszámtartó. sajna ott nem vettem észre, hogy miatta meg a farok idom hátsó kis traktusa elvetemedet, hézagos lett
jaja, hazafelé 9 körül este már ittott csúszott a hátulja...
érdemes átvizsgáltatnia gépet, kérni egy kb árajánlatot és utána számolni... közben még előfordulhatnak rejtett hibák is...
Hű baszki, ez tényleg nagyot kapott
Ahogy nézem a műszerfalat tartó kis váz is elgörbült, remélhetőleg a főváz nem sérült, meg a lényeg hogy neked semmi bajod.
Ilyen esetben meg nem szabad(na) felállni, hanem várni picit, de gondolom te is rohantál a motorhoz